Ψάξτε να βρείτε φάση

Δημοσίευση: Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012 22.56

Ο Παναθηναϊκός μπορεί να κέρδισε και πάλι με 1-0, αλλά οποιαδήποτε απόπειρα να ιδωθεί και αυτό το παιχνίδι, σε συνδυασμό με τα προηγούμενα που έληξαν με το ίδιο σκορ, θα είναι τουλάχιστο ατυχής από ποδοσφαιρική άποψη.

Κι αυτό γιατί σε αντίθεση με τα παιχνίδια κόντρα σε Κέρκυρα, Γιάννινα και Δράμα που έληξαν με το ίδιο σκορ, η νίκη με τον Ατρόμητο δεν είχε το χαρακτήρα της «αγχωτικής νίκης» όπως οι προηγούμενες. Κι αν είχε μια δόση άγχους ή αγωνίας, αυτή ήταν για το αν θα βάλει γκολ και πότε ο Παναθηναϊκός και όχι για το αν δεχθεί που ήταν ο βασικός λόγος του άγχους στα προηγούμενα παιχνίδια.

Γυρίζοντας από το γήπεδο μετά το παιχνίδι, άκουσα και πάλι αρκετά σχόλια για το ότι ο Παναθηναϊκός κέρδισε αν και ήταν και πάλι μέτριος και διανύει περίοδο κοιλιάς στην απόδοσή του.

Λυπάμαι, αλλά για μια φορά θα διαφωνήσω. Ίσα-ίσα που συμβαίνει το αντίθετο. Ο Παναθηναϊκός δηλαδή, αρχίζει και ανεβάζει ρυθμό και ποιότητα στο παιχνίδι του και μάλιστα αρχίζει σιγά-σιγά να μεγαλώνει την χρονική διάρκεια καλής απόδοσης μέσα στο παιχνίδι.

Στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο λοιπόν, υπήρχαν για μένα… δύο παιχνίδια. Ένα μέχρι το 25’ και ένα μετά απ’ αυτό. Και την διαφορά σ’ αυτά τα δύο την έκανε ένα πράγμα.

Η συνύπαρξη από το 25΄ και μετά, του Σιμάο και του Βιτόλο στο χώρο του κέντρου.

Η μορφή του αγώνα, μιλάει από μόνη της γι’ αυτό.

Στο πρώτο εικοσιπεντάλεπτο, ο Ατρόμητος ξεκίναγε τις προσπάθειές του, ανενόχλητος πολύ ψηλά και στα δέκα περίπου μέτρα από την σέντρα του γηπέδου, καθώς κάπου εκεί ξεκίναγε το μαρκάρισμα του Παναθηναϊκού. Μαρκάρισμα μάλιστα, που στο διάστημα αυτό, το έκανε αποκλειστικά σχεδόν ο Σιμάο, που κι αυτός ανάμεσα από τέσσερις και πέντε αντιπάλους του, ήταν πρακτικά αδύνατο να ανταποκριθεί. Στο διάστημα αυτό, από την μια ο Ατρόμητος μετράει τις μοναδικές επικίνδυνες στιγμές που δημιούργησε, ενώ ο Παναθηναϊκός σχεδόν δεν πάτησε περιοχή.

Με την είσοδο του Βιτόλο το παιχνίδι άλλαξε και μάλιστα με εντυπωσιακά φανερό τρόπο. Ο Παναθηναϊκός απέκτησε κοψίματα στην μεσαία γραμμή και σε συνδυασμό με το ότι ο Σαριέγκι είχε ανεβάσει τακτικά την άμυνα του Παναθηναϊκού περίπου στα δεκαπέντε μέτρα από την γραμμή της σέντρας. Κερδίζοντας έτσι δύο πράγματα. Και μέτρα προς την περιοχή του Ατρομήτου από την μια, αλλά και πολύ-πολύ κοντινές αποστάσεις ανάμεσα στις γραμμές του Παναθηναϊκού και αντίστοιχα στους μέσους και τους επιθετικούς του.

Αποτέλεσμα; Ο Παναθηναϊκός όχι μόνο άρχισε πια να δημιουργεί καταστάσεις στην περιοχή του Ατρομήτου, αλλά ταυτόχρονα, ο Ατρόμητος όχι απλά δεν τολμούσε να ξεμυτίσει από την περιοχή του, αλλά στη κυριολεξία δεν κατάφερε να ξανακάνει φάση στην περιοχή του Παναθηναϊκού.

Μιλάμε ότι είχα χρόνια να το δω αυτό από τον Παναθηναϊκό. Ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο στο οποίο το δίδυμο Βιτόλο - Σιμάο οργίασε κυριολεκτικά και μάλιστα αρκετές φορές και σε δημιουργικό ρόλο (ειδικά ο Βιτόλο), ο Παναθηναϊκός δεν άφηνε τον Ατρόμητο να πάρει ανάσα. Και μιλάμε ότι το έκανε αυτό σε μια πραγματικά πολύ καλή ομάδα, με διαπιστωμένες ικανότητες και ποιότητα τόσο στην κυκλοφορία της μπάλας όσο και επιθετικά…

Κι αν μάλιστα συνυπολογίσουμε σ’ αυτά, το ότι ο Παναθηναϊκός είχε την γκίνια να πέσει πάνω στην χειρότερη ίσως μέρα του Λέτο φέτος, καταλαβαίνει κάποιος, ότι στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός έκανε πραγματικά πολύ καλό παιχνίδι, που το αδικεί το τελικό σκορ, αλλά και το λεπτό στο οποίο μπήκε τελικά το πολύτιμο γκολ του Κουίνσι.

Ειλικρινά και θα το πω χωρίς τον φόβο μην φανώ υπερβολικός. Το δίδυμο Βιτόλο - Σιμάο στα χαφ, είναι αυτή την στιγμή δίδυμο πολύ ψηλών προδιαγραφών και δεν μιλάω απλά προδιαγραφών ελληνικού πρωταθλήματος και ποδοσφαίρου.

Δεν υπάρχει αυτό που κάνουν. Οι άνθρωποι είναι πραγματικά σκυλιά του πολέμου. Ό,τι περνάει… πέφτει κι αν δεν πέσει… δεν περνάει. Και ταυτόχρονα έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν δύο ακόμα πολύτιμα χαρακτηριστικά, που τουλάχιστον ο Σιμάο, έτσι όπως τον είχαν οι περισσότεροι στο μυαλό τους, δεν τα είχαν πριν.

Κι αυτά είναι το σίγουρο κράτημα της μπάλας, ακόμα και με επιτόπιες ντρίμπλες ή αλλαγή κατεύθυνσης και περιστροφής του σώματός τους με κάλυψη της μπάλας και η συμμετοχή όλο και πιο πολύ στο δημιουργικό κομμάτι του παιχνιδιού του Παναθηναϊκού.

Κι αν σας φαίνομαι υπερβολικός, εύκολη είναι η απάντηση. Δείτε ξανά το παιχνίδι αν έχετε δυνατότητα και ψάξτε να βρείτε τις φάσεις που έχει ο Ατρόμητος σε βάρος του Παναθηναϊκού, όσο έπαιζαν μαζί αυτοί οι δύο απίστευτοι μαχητές και ποδοσφαιριστές. Και μιλάω κυριολεκτικά: Ψάξτε να βρείτε φάση.

Καταλήγοντας λοιπόν: Ο Παναθηναϊκός, κυριάρχησε και με εντυπωσιακά ασφυκτικό τρόπο στο παιχνίδι. Κι αν είχε τον Λέτο σε στοιχειώδη μέρα ή έμενε λίγο ακόμα ο Κλέιτον στο παιχνίδι πάνω στο ανέβασμα του Παναθηναϊκού που είχε αρχίσει να πιέζει με κάθε τρόπο και από κάθε πλευρά, το πιθανότερο ήταν να πιστοποιούσε και σαν σκορ ότι η νίκη μόνο αγχωτική δεν ήταν, όπως δείχνει το τελικό 1-0.

Είτε έτσι, είτε αλλιώς, πάντως, ο Παναθηναϊκός για μια ακόμα αγωνιστική, ολοκληρώνει την αποστολή του με διπλό κέρδος. Και άρχισε δηλαδή να ξαναπαίζει καλό ποδόσφαιρο και πήρε μια υπέρ-πολύτιμη νίκη, που σε συνδυασμό με την ήττα του ΟΣΦΠ, του δίνει πραγματικά φτερά στην προσπάθειά του να πάρει το πρωτάθλημα.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

17 σχόλια
  • stamatis131 Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012 21:11 Συντάχθηκε από stamatis131

    O KATSOYR MPENEI STH 8ESH TOY KLEITON KAI TELOS

  • chris-xania Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012 11:18 Συντάχθηκε από chris-xania

    Ο ΚΑΤΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΣΑ.

    ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΤΩΡΑ 4 ΜΗΝΕΣ?? ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Κ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΣΟΥΝ??

  • tsarla Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012 03:12 Συντάχθηκε από tsarla

    gfk: κι εγώ αυτό σκέφτηκα μετά το 2ο ημίχρονο με τον Ατρόμητο,πώς θα ήταν δηλαδή εάν παίζαμε με Σιμάο,Βιτόλο και Ζέκα στα χαφ. Τα ερωτήματα που προκύπτουν όμως είναι τα εξής:
    1)Μπορεί να αποδώσει σε αυτόν τον ρόλο πίσω από τον επιθετικό,ανεβάζοντας την ομάδα,μοιράζοντας την μπάλα και παίζοντας στον χώρο;
    2)Μήπως γίνει έτσι περισσότερο αμυντικογενές το σχήμα;Θα ωφελήσει αυτό ακόμα και σε ματς εντός έδρας ή με εύκολους σχετικά αντιπάλους;
    3)Ποιος θα παίξει στην θέση του, στα δεξιά;Διότι αν διαμορφωθεί έτσι ο χώρος του κέντρου που κατά τη γνώμη μου θα είναι πιο συμπαγής στην αμυντική λειτουργία,αλλά με λιγότερο δημιουργικό, θα ήταν ευκαιρία να παίξουμε και από τα δεξιά με εξτρέμ (και το λέω αυτό γιατί ο Ζέκα δεν παίζει τόσο ψηλά όσο θα έπαιζε ένα εξτρεμ,αλλά πιο πολύ σαν δεξιός μέσος).
    Ποιος θα είναι αυτός όμως;

    Εγώ πιστεύω πως η κατάλληλη θέση γι αυτόν είναι κεντρικό χαφ,όχι "δεκάρι" και γι αυτό προτιμώ εκεί τον Κλέιτον που έχει όλα αυτά που χρειάζεται για να παίζει εκεί.Συμφωνώ ότι ο Κάτσος θα δώσει πολύ περισσότερα αν καθιερωθεί σαν στόπερ, γιατί και με τις μπαλιές του θα βοηθά και έδειξε και στα ματς που έπαιξε πίσω ότι παίρνει μέτρα στο γήπεδο και βγάζει την ομάδα μπροστά(κάτι που μόνο ο Μπουμσόνγκ κάνει από τους αμυντικούς μας,Σαριέγκι,Μπίαρσμιρ γιόμα στην τύχη να την ξεφορτωθούν).Όσο για το ποιος θα έπαιζε δεξιά ο Μαυρίας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αλλά βασικός και 90λεπτα και ρίσκο από τη μια είναι και θα το κάψουμε το παιδί.Ο Λέτο δεξιά κουράζει και τον εαυτό του,μιας και δεν μπορεί να παίξει από με το αριστερό και δεν βολεύεται καθόλου.Επομένως τι θα γίνει;
    Όσο για τον Μπίαρσμιρ που γράφτηκε αλλού ότι αποτελεί "μεγάλη μεταγραφή" μην σας ξεγελούν, είναι υπερβολικά νωχελικός,χωρίς τσαμπουκά και δύναμη, ναι μεν σε καλύτερη κατάσταση από Σαριέγκι-Καντέ αλλά ούτε αυτός κάνει για την Πανάθα,όπως και τα μπακ που κρατάνε την ομάδα πολύ πίσω,με το να υστερούν στο επιθετικό κομμάτι.
    Το θέμα όμως,είναι ότι όλοι παλεύουν,είτε μπορούν είτε όχι και έχουν φτάσει την ομάδα στην κορυφή βέβαια.
    Φιλικά πάντα, με το μυαλό στο προσεχές ματς με το Λεβαδειακό!Και ο Ζεσού θα βρει σίγουρα πάλι τη λύση!

  • Alexandros Elefsina Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012 00:21 Συντάχθηκε από Alexandros Elefsina

    Ο ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΠΑΓΚΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΤΑΞΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΟ ΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΑΡΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΚΩΣΤΑ. ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ, ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΘΕΩΝΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ. ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ; ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΧΑΡΗ.

  • gfk Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 22:29 Συντάχθηκε από gfk

    Όντως πολύ καλοί οι Σιμάο-Βιτόλο. Θεωρώ όμως ότι πμροστά τους είναι καλύτερα να παίζει ο Ζέκα - δηλαδή ως κεντρικός χάφ - και όχι ο Κατσουράνης . Ο Ζέκα έδειξε ότι την έχει αυτή τη θέση καλύτερα από του πλάγιου χάφ, έχει απίστευτα τρεξίματα και συνεπώς βοηθάει και στο μαρκάρισμα. δεν έχει την καλύτερη κάθετη αλλά δεν την στερείται κιόλας και οπωσδήποτε εξυπηρετεί αυτό που λες κοντά οι γραμμές. Όσο για Κατσουράνη θα δώσει πολλά αν καθιερωθεί ως σέντερ μπάκ (ο Σαριέγκι δεν μπορεί κυρίως λόγω έλλειψης σωματικών προσόντων και ταχύτητας, όσο κι αν, όπως επισημαίνεις, τακτικά είναι σωστός) και θα εμπνεύσει σιγουριά και στον Μπιάρσμιρ τον οποίο δεν πρέπει να αγνοήσουμε, πιστεύω ότι μπορεί να εξελιχθεί σ' ένα αρκετά καλό στόπερ και πάντως καλύτερο από Σαριέγκι-Καντέ, δεν είναι δε επιρρεπής στη γκέλα.

  • ROJO BOTON Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 15:00 Συντάχθηκε από ROJO BOTON

    ΤΟ "ΔΙΔΥΜΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ" ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ, ΠΟΥ ΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΚΕΙ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
    ΤΕΛΕΙΩΝΑΝ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ! ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΑΠΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΒΙΤΟΛΟ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΣΟΥΡ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ? ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΛΕ'Ι'ΤΟΝ? 'Η ΠΙΣΩ? ΠΑΓΚΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

  • Απόστολος Α. Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 14:52 Συντάχθηκε από Απόστολος Α.

    Εαν βάλει τον Κατσουράνη στην επίθεση στη θέση του Τοτσέ πιστεύω θα βελτιωθεί κατά πολύ η επίθεση. Σουτ έχει απο κοντά και μακριά τι άλλο θέλουμε ο Τοτσέ βγάζει τον αγώνα χωρίς σουτ και χωρίς να έχει καν πάρει μπαλιές!Δεν κάνει κίνηση χωρίς τη μπάλα!

  • tsarla Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 14:32 Συντάχθηκε από tsarla

    Θεωρείτε ότι ο Σαριέγκι σωστά επέστρεψε στο βασικό σχήμα με τον Ατρόμητο;Εγώ αυτό που είδα ήταν πέραν από τη φάση του Μήτρογλου, ήταν ότι ο άνθρωπος 2 φορές παραλίγο να βάλει αυτογκόλ,με ανάποδη κεφαλιά σε κόρνερ. Από το 80' και μετά ειδικά οργίασε...Πόσες μ@λ@κίες θα του συγχωρήσουμε ακόμα;

  • Panos B. Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 14:29 Συντάχθηκε από Panos B.

    Κώστα είναι αλήθεια αυτό που ειπώθηκε για Κατσούρ και Λέτο ;
    και ειδικά ο πατρινός έκανε τέτοια κίνηση;αν ναι μπράβο του ,δεν του το χα πάντως...

  • Giannis patra Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 13:09 Συντάχθηκε από Giannis patra

    Συμφωνώ μαζι σου για το διδυμο σιμάο Βιτολο.Μου έκανε εντυπωση μεγάλη ο βιτόλο δεν αφηνε σημειο που να μην το πατάει.
    Αυτο επρεπε να ειναι το διδυμο των αμυντικων χάφ .Τον κατσουράνη ας τον βαλει καπου αλλου..
    Γινεται μεγάλος ντορος για το πεναλτη που δεν εδωσε ο κωνσταντινέας στον ολυμπιακο και τσιμουδια για καποια πεναλτη στον λεττο και ιδιαίτερα στον ζεκα.
    Γινεται μεγάλος ντορος για καποια οφσαιντ του ατρομητου
    Επισης περασε απαρατηρητη η στενοχωρια του πανοπουλου για την νικη της ομαδος του οπως και του Σωάννη.
    Επισης περναει απαρατηρητη η παραχωρηση ευκαιριων των παικτων της ξανθης στους επιθετικους του ολυμπιακου .Ασχετως αν αυτοι ηταν ανικανοι να σκοράρουν.
    Περναει απαρατηρητο το συμπερασμα οτι οι ΞΑΝΘΑΙΟΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑΝ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟ.
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΜΜΙΣΘΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΑΒΒΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ.

  • ektoras Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 08:55 Συντάχθηκε από ektoras

    κωστα τα εχουμε ξαναπει...ο κατσουρ σπουδαιο μυαλο...σχετικα καλη πασα με τη μια...επαφη με διχτυα...αλλα δεν τρεχει...δεν μπαινει δυνατα...σαν να κραταει τισ δυναμεισ του...θελει ιδιαιτερουσ συμπαικτεσ για να τον εχεισ 11αδα...για να τον καλυπτουν...τωρα για ελληνικο πρωταθλημα αντεχεται...ισωσ και θα σου φανει κουφο θα τον προτιμουσα στη θεση του κλειτον...για μενα χθεσ ο παο στο β ηταν λιγο διασπαρτοσ...στισ φασεισ που η μπαλα αλλαζε λιγο πιο γρηγορα δεν γινοταν κινηση για να χωθει καποιοσ μεσα να του σπασουν την μπαλα...π.χ επαιζε απο δεξια ζεκα-βυντρα-λετο...και απο την αλλη ο κουινσι περιμενε ακινητοσ στην αλλη ακρη..το ιδιο και ο τοτσε...καταλαβαινω οτι γινεται για να ανοιγει ο ατρομητοσ...αλλα οταν η μπαλα παιζεται και βλεπεισ εντελωσ αδεια περιοχη και λιγο εξω απο αυτην...απορεισ πωσ στο καλο θα μπει το γκολ...τωρα για βιτολο...δεν χρειαζεται να γραφουμε κατι..τον εχουμε δει στον παοκ...ειναι πολυ καλοσ παικτησ...εντυπωση μεγαλη κανει ο σιμαο...αυτοσ που ηταν για πεταμα...ξερεισ...τωρα κατι τελευταιο...αν γραφεισ για σαριεγκι-σιμαο(αυτουσ που εφερε ο σιχαμενοσ βελιτσ)...βιτολο...και ψιλολεσ οτι βγηκε ο κατσουρ και παιξαμε πιο ορθολογικα...τα θεσ ανθρωπε μου...εχεισ να ακουσεισ παλιιιιι...να σαι καλα...με δυο παικτεσ καλουσ...τυπου ζεκα-κουινσι δεν το χανουμε...ο σπυροπουλοσ μαλλον δεν εχει αλλο...καμια σχεση με βυντρα...εχουμε καθαρα θεμα απο αριστερα...σε αμυνα και επιθεση...φαινεται καλο παιδι αλλα θελουμε παικτη απο εκει...δεν ειναι για παο...

  • psy13 Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 07:57 Συντάχθηκε από psy13

    Δεν πρέπει να είσαι καθηγητής για να διαπιστώσεις ότι Βιτόλο-Σιμάο είναι με διαφορά τα καλύτερα αμυντικά χαφ στην superleague. Αν είχαμε όμως ένα σοβαρό c.back δε θα χρειαζόταν να παίζουν και οι δύο και έτσι θα κερδίζαμε έναν παίχτη στη δημιουργία ή θα έπαιζε ο Βιτόλο πιο μπροστά αφού την έχει την πάσα.

    ΥΓ: Τώρα που η κατάκτηση του πρωταθλήματος είναι πλέον εφικτή, άρα και τα μύρια του ch.l, εμφανίστηκε για πέμπτη φορά και ο Βγενόπουλος για να ξανασώσει τον ΠΑΟ...

  • DeadMan Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 02:54 Συντάχθηκε από DeadMan

    Κωστα Γκοντζο,μπορει να τα χεις κανει μανταρα πολλακις,μπορει να λες αλλα 'ντ' αλλων συχνοτατα,αλλα φιλε μου σημερα εισαι ο πιο σωστος απ ολους.Η φραση σ '' Κι αν είχε μια δόση άγχους ή αγωνίας, αυτή ήταν για το αν θα βάλει γκολ και πότε ο Παναθηναϊκός'' τα λεει ολα για το ματς,στο β' ειδικα.Εγω προσωπικα τη χαρηκα την ομαδα στο β' μετα απο πολυ καιρο φετος,ισως μετα το πρωτο ημιχρονο με την ΑΕΚ...(Παντως εννοειται ο Κατσουρανης ειναι υπερπολυτιμος,και αν το δουμε ατομικα,ο νο2 παιχτης μας φετος σε 'καθοριστικοτητα' μετα τον Λετο)

  • Ευκλείδης Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 01:20 Συντάχθηκε από Ευκλείδης

    1. Επειδή γράφεις ξανά για τον Σαριέγκι, να σου υπενθυμίσω πως στο 15' και δεν καταφέρνει να απομακρύνει τη σέντρα από τα δεξιά της άμυνας και χάνει τον Μήτρογλου με αποτέλεσμα εκείνος ανενόχλητος να σουτάρει στην εστία. Συν τοις άλλοις, ήταν κάποιες φάσεις που ο Βάσκος έτρεχε, έτρεχε και δεν προλάβαινε τους αντίπαλους επιθετικούς κι έτσι ο Ατρόμητος κέρδιζε μέτρα με μεγάλη άνεση.

    2. Ο Βιτόλο ήταν πράγματι πολύ καλός σήμερα, όπως και ο Κατσουράνης μέχρι να γίνει αλλαγή. Ωστόσο, η ομάδα έγινε απειλητική κυρίως μετά την είσοδο του Τοτσέ. Κι αυτό όχι επειδή είναι κανάς παικταράς o Ισπανός. Απλώς γέμισε την περιοχή απασχολώντας τους αμυντικούς του Ατρομήτου, ενώ παράλληλα απελευθερώθηκε ο Λέτο.

    3. Ο Κλέιτον είχε συμπαθητική απόδοση σήμερα. Σωστά όμως αντικαταστάθηκε, καθώς είχε αρχίσει να γίνεται πολύ φλύαρος κάτι που είχε ως συνέπεια να χάνουμε αβίαστα πολλές κατοχές της μπάλας.

  • tsarla Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 01:08 Συντάχθηκε από tsarla

    Κώστα σαν τρελός έχω χαρεί,πέραν του ότι νικήσαμε,που έβγαλες αμέσως άρθρο,για να σχολιάσουμε τα όσα είδαμε στο ματς νωρίς,χωρίς να ξεχάσουμε κάτι.
    Λοιπόν,όσο περνά ο καιρός φαίνεται πως ταυτίζομαι όλο και περισσότερο με τα άρθρα σου.Και αυτή τη φορά λες ότι ακριβώς είδα και θα έγραφα και εγώ στη θέση σου.
    1)Χωρίς να θέω να υποτιμήσω ή να αδικήσω τον Κατσουράνη, ο οποίος μας βοήθησε πολύ με το γκολ του στο προηγούμενο ματς, ειδές και συ αυτή τη φορά,αυτό που ΤΟΝΙΖΩ τόσο καιρό,όταν παίζουν μαζί ο Σιμάο,με το Βιτόλο στο κέντρο.Με καλύπτουν απόλυτα τα όσα λες για αυτούς.Πραγματικά είναι πανταχού παρόν και ο συνδυασμός τους είναι ιδανικός. "Ντούκια" και οι δύο, με τον Βιτόλο να βοηθά και στην ανάπτυξη του παιχνιδιού,είδαμε ότι μετά την είσοδο του δεύτερου στο ματς, ο Ατρόμητος που είχε μπει δυνατά στην αρχή και πίεζε,ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ!!! ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΧΑΦ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΗΜΑΤΣ.ΤΕΛΟΣ!
    2)Ο Κλέιτον έχεις δίκιο ότι δεν έπρεπε να βγει σε εκείνο το σημείο που παίζαμε και θα βοήθαγε πολύ(καλά τα πήγε πάλι όμως),αλλά για να τον έβγαλε ο Φερέιρα κάτι θα ήξερε,ίσως και να κουράστηκε η παιχτούρα,με τα συνεχόμενα ματς βασικός.
    3)Για τον Λέτο που λες,δεν ήταν το χειρότερο του παιχνίδι,ναι μεν ήταν κακός πάλι, αλλά στο τέλος χρειάστηκε, που κράταγε μπάλα.
    4)Ο Κουίνσι επέστρεψε στα γκολ,με καλή εμφάνιση, όπως επίσης και από τον Ζέκα.Ο άνθρωπος είναι και αυτός "σκύλος" και απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι η θέση του είναι ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΧΑΦ και όχι πλάγιος.Έχει κάποια ταχύτητα,αλλά όχι με την μπάλα στα πόδια και υστερεί σε ντρίπλα.Δεν λέω ότι έχουμε καλύτερους φυσικά,και μια χαρά ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ είναι το παιδί και έβαλε και παλικαρίσιο γκολ έβαλε στο γαύρο,απλά ότι θεωρώ πως με Βύντρα,Ζέκα είναι πιο αμυντικογενής η δεξιά πτέρυγα,με αποτέλεσμα είτα να τραβάμε τον Λέτο στο πλάι,είτε να αλλάζει θέση ο Κουίνσι.Μακάρι να μπορούσαμε να επενδύσουμε στον Βλαχοδήμο,ο οποίος για μένα έχει τρομερές προοπτικές εξέλιξης!Έχουμε και τον Μαυρία βέβαια που ανεβάζει στροφές όσο περνά ο καιρός.
    Τώρα πάμε για το πρωτάθλημα ΣΟΒΑΡΑ, και όσοι "γκρινιάζαν" την προηγούμενη βδομάδα και επιτίθονταν και στον Γκόντζο που έκανε αναφορά περί τροχιάς τίτλου καλύτερα να το χωνέψουν και να πιστέψουν αυτή την ομάδα που μας έχει "αρρωστήσει" φέτος, με την μαγκιά της και το χαρακτήρα της.

  • ΒΟΛΟΣ_ΒΑΣΙΛΗΣ Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012 00:26 Συντάχθηκε από ΒΟΛΟΣ_ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ Κε.ΓΚΟΝΤΖΟ ΟΤΙ Ο ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ ΘΑ ΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟ...ΕΧΕΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!ΤΕΣΠΑ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ...
    Υ.Γ. ΑΑΑΑΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ,ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ!ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ!

  • jannis chania Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012 23:55 Συντάχθηκε από jannis chania

    Kosta symfono apolyta.
    ine exeretika diskolo gia opoiadipote omada na apagorepsi ston Atromito na kani fasis

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.