Όταν ξαναντάμωσε για 20’ με την καταιγίδα

Δημοσίευση: Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012 20.40

Και πάλι ο Παναθηναϊκός κέρδισε πολύ περισσότερα στο παιχνίδι με την Δράμα, από τους τρεις βαθμούς και την νίκη. Ξέρω ότι μέσα στην αγωνία για το γκολ και την νίκη, πέρασε στα ψιλά, το γεγονός της απόδοσης που έπιασε ανά διαστήματα ξανά ο Παναθηναϊκός.

Κι όσο κι αν διαβάζω και ακούω για μέτρια έως κακή απόδοση από χθες, θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.

Ο Παναθηναϊκός είχε ένα μέτριο σε γενικές γραμμές πρώτο ημίχρονο. Αυτό είναι σωστό και για την οικονομία της συζήτησης, δεν αναφέρω εδώ ότι και σ’ αυτό το διάστημα είχε κάποια πεντάλεπτα με πολύ καλή μπάλα, ή έστω μπάλα που θύμιζε ως ένα βαθμό την εικόνα που παρουσίαζε πριν δυο μήνες περίπου στα γήπεδα.

Από κει και πέρα όμως, με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου και ειδικά στο διάστημα από το 50’ μέχρι το 70’ περίπου, ο Παναθηναϊκός ήταν καταιγιστικός.

Και πάλι έχω την επίγνωση ότι η λέξη «καταιγιστικός» ίσως ξαφνιάσει αρκετούς και κάνει άλλους τόσους να διαφωνήσουν. Όμως όποιος έχει την δυνατότητα να ξαναδεί το βίντεο του παιχνιδιού, θα διαπιστώσει εύκολα τα παρακάτω.

Στο διάστημα αυτό ο Παναθηναϊκός, είχε πιάσει από τον λαιμό την Δόξα και ανά λεπτό επιτίθετο απ’ όλες τις πλευρές του γηπέδου και με κάθε τρόπο. Ταυτόχρονα, άσχετα με το πόσες κλασσικές ευκαιρίες δημιουργήθηκαν στο διάστημα αυτό, ο Παναθηναϊκός σε κάθε επίθεσή του δημιουργούσε προυποθέσεις για γκολ ή έστω για ευκαιρία στην περιοχή των φιλοξενουμένων.

Με την άμυνά του να έχει ανέβει ψηλά στο κέντρο και τον Κουίνσι να ανεβάζει κατακόρυφα την απόδοσή του και να αρχίζει να απειλεί, ειδικά με εκείνες τις ατομικές κατά μέτωπο προσπάθειές του, που τον είχαν αναδείξει σε ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία της μηχανής του Παναθηναϊκού.

Το ανέβασμα αυτό του Κουίνσι, εκτός του ότι αναστάτωσε σε μεγάλο βαθμό την άμυνα της Δόξας, που πλέον δεν είχε να αντιμετωπίσει μια στατική επίθεση, αλλά μια απρόβλεπτη ως προς τις εμπνεύσεις της επιθετική δραστηριότητα, βοήθησε ταυτόχρονα και σε κάτι άλλο.

Απελευθέρωσε αρκετά τον Λέτο από το ασφυκτικό μαρκάρισμα που είχε μέχρι τότε και αυτό με την σειρά του, έδωσε περισσότερες ευκαιρίες στον Κλείτον που έτσι κι αλλιώς βρισκόταν σε εξαιρετική μέρα, αλλά και στον Ζέκα που άρχισε να μπαίνει όλο και πιο πολύ στο παιχνίδι.

Ο Παναθηναϊκός λοιπόν, στο διάστημα αυτό, έδειξε να ξανασυναντά κάπου, το τέμπο, τις κινήσεις, ακόμα και τους αυτοματισμούς που είχε στο παιχνίδι του, πριν κάμποσο καιρό. Πράγματα που τόσο του είχαν λείψει στα τελευταία παιχνίδια και πράγματα που το να τα ξαναβάλει στο παιχνίδι του και σε μεγαλύτερη διάρκεια, είναι το βασικότερο ζητούμενο αυτής της περιόδου για τον Παναθηναϊκό.

Οι αλλαγές που μπήκαν, δεν δικαίωσαν τις προσδοκίες του Φερέϊρα απ’ αυτούς και ειδικά η έξοδος του Κουίνσι με την παράλληλη είσοδο του Καραγκούνη, ανέκοψαν σχετικά αυτόν τον φρενήρη ρυθμό που είχε πιάσει για είκοσι λεπτά ο Παναθηναϊκός.

Αλλά ευτυχώς γι’ αυτόν, ήρθε το γκολ-λύτρωση του Κατσουράνη, που επισφράγισε έτσι την πολύ καλή εμφάνισή του συνολικά στο παιχνίδι και πέρα από τους τρεις πολύτιμους βαθμούς, του επιτρέπει να δει με πιο καθαρό μάτι στην συνέχεια, τι κέρδισε και τι θα μπορούσε να κάνει καλύτερα στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

Και το λέω αυτό, γιατί σ’ αυτή την ομάδα, η όποια ποδοσφαιρική κουβέντα μπορείς να κάνεις, φαίνεται ότι εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το αποτέλεσμα.

Όπως δηλαδή, αν επιχειρήσεις οποιαδήποτε κριτική μετά από νικηφόρο αποτέλεσμα, στήνεσαι με συνοπτικές διαδικασίες στον τοίχο σαν… εχθρός της ομάδας, έτσι και το να αποτολμούσες να επισημάνεις αυτά που είπαμε παραπάνω αν το παιχνίδι με την Δράμα έληγε ισόπαλο, στην καλύτερη θα είχε σαν αποτέλεσμα, παρέλαση… αγανακτισμένων σχολίων με ότι είχε στο νου ο καθένας.

Το ότι ο Παναθηναϊκός κέρδισε λοιπόν, επιτρέπει έτσι –όχι σε μένα αλλά στον Παναθηναϊκό- να ξαναδεί με άνεση και καθαρό μάτι το παιχνίδι. Και να διαπιστώσει, ότι πλησιάζει η στιγμή που η ομάδα θα ακουμπήσει και πάλι την φόρμα και τον ρυθμό που είχε στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, με όσα σημαίνει αυτό.

Κι έχει την σημασία της αυτή η διαπίστωση, ακριβώς γιατί ειδικά αυτή την στιγμή, ο Παναθηναϊκός χρειάζεται να αποκτήσει και πάλι ψυχολογία ανωτερότητας και σιγουριάς στο παιχνίδι του. Και μαζί μ’ αυτά, να ξανανταμώσει με τις επιλογές και συνταγές που τον έκαναν να παρουσιάζει μια από τις καλύτερες εικόνες που βλέπαμε απ’ αυτόν τα τελευταία χρόνια.

Γιατί και θα το ξαναπώ, αν ο Παναθηναϊκός στον κακό του μήνα, έμεινε ακόμα σαν πρώτος ουσιαστικά στην μάχη της κορυφής, αν αρχίσει να πιάνει και πάλι την απόδοσή που έπιανε στον πρώτο γύρο, θα κάνει πολύ κόσμο να βλέπει μόνιμα εφιάλτες, όταν σκέφτεται τις πιθανότητες να βαφτεί πράσινο φέτος το πρωτάθλημα.

Μερικές παρατηρήσεις μόνο σαν φινάλε και με αφορμή και την συζήτηση (και τα σχόλια) που ακολούθησαν την εμφάνιση και την νίκη στα Γιάννινα.

ΥΓ 1  Επειδή είναι καλή μέθοδος να διαστρεβλώνεις ότι γράφει κάποιος και ειδικά όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα άμεσης ανταπάντησης, αλλά αυτή μέθοδος συνήθως «τρακάρει» και πολύ σύντομα τελικά με την πραγματικότητα.

Τελικά λοιπόν για όσους ανακαλύψατε επίθεση στον Φερέϊρα με αφορμή όσα είπα για την ερμηνεία που έσπευσαν να δώσουν κάποιοι στις απουσίες των Λέτο και Ζέκα από την αρχική ενδεκάδα στα Γιάννινα, ποιος είχε δίκιο και ποιος επί της ουσίας έκανε επίθεση στον Φερέϊρα;

Εγώ που έγραψα ότι, το ποιόν θα βάλει στην ενδεκάδα ο Φερέίρα είναι δική του δουλειά, αυτός αποφασίζει και δεν έχει δώσει λογαριασμό σε κανένα; Αυτή ήταν η… επίθεση στον Φερέϊρα; Το να λέω ότι αυτός έχει το κουμάντο και ότι απόφαση και να πάρει είναι υποχρεωμένοι όλοι να την σεβαστούν και να περιμένουν μετά να δουν τι θα γίνει;

Ή όσοι έτρεξαν να πουν σαχλαμάρες σαν εξήγηση περί νερού στο γόνατο του Λέτο ή συμπτωμάτων πνευμονίας του Ζέκα, δείχνοντας έτσι, ότι δεν έχουν εμπιστοσύνη και τρέμουν ή δεν έχουν τα κότσια να υπερασπίσουν τον προπονητή από τις επιθέσεις που τυχόν δεχθεί για τις επιλογές του;

Τι έδειξε η πραγματικότητα; Να έφυγε το νερό απ’ το γόνατο του Λέτο σε δυο μέρες, ή να ξεπέρασε κοτζάμ συμπτώματα πνευμονίας ο Ζέκα στο ίδιο χρονικό διάστημα και έτσι να χρησιμοποιήθηκαν κανονικά και… πλήρεις δυνάμεων μάλιστα με την Δράμα, αποκλείεται. Επομένως τα πράγματα είναι απλά και όπως σας τα είχα πει, και όχι όπως έσπευσαν οι ανόητοι να… αιτιολογήσουν δήθεν. Ότι δηλαδή ο Φερέίρα, έτσι ήθελε και έτσι έκανε τις όποιες επιλογές έκανε στα Γιάννινα και δεν είχε κανένα λογαριασμό να δώσει και σε κανένα και με τον ίδιο τρόπο έκανε τις αντίστοιχες με την Δόξα Δράμας. Και καλά έκανε στην τελική, αυτός είναι προπονητής αυτός αποφασίζει.

Και το λέω ξανά αυτό, γιατί αν όσοι μου την έπεσαν ιντερνετικώς για τα σχετικά σχόλια, το έκαναν γιατί πίστευαν στον Φερέϊρα και ήθελαν να τον στηρίξουν, το λογικό θα ήταν να πουν «μπράβο Κώστα που τον υπερασπίζεσαι έτσι ακόμα κι αν διαφωνείς με τις συγκεκριμένες επιλογές» και να ρίξουν ταυτόχρονα τα όποια… ανάθεμά τους, σε όσους έδειξαν να μην τον εμπιστεύονται με τίποτε.

ΥΓ 2  Επειδή ήδη δέχθηκα αρκετά μηνύματα για τον Κατσουράνη και αν τα έδειξε και μου τα έδειξε και όλα αυτά τα γλαφυρά.

Πρώτον αγαπητοί, φίλοι. Φαντάζεστε και εσείς πως τουλάχιστον αδικείτε τον Κατσουράνη, γιατί όταν κάποιο τον θεωρείς τόσο παικταρά και πολύτιμο όσο λέτε, τότε δεν τρέχεις να βρεις αφορμή το ότι ήταν κορυφαίος στο ΟΑΚΑ με την Δόξα Δράμας –που πραγματικά ήταν- ενώ μόλις πριν εφτά μέρες έχει προηγηθεί αποκλεισμός από τον Πανιώνιο στο κύπελλο ή το καλοκαίρι διπλός αποκλεισμός από την Ευρώπη. Ελπίζω να καταλαβαίνετε, πως οι πραγματικοί ηγέτες και παικταράδες, έχουν σίγουρα πολύ μεγαλύτερες ευκαιρίες και σπουδαία παιχνίδια για να το αποδείξουν σε μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός, από ένα παιχνίδι στο ΟΑΚΑ με την Δόξα Δράμας.

Επειδή όμως, πραγματικά ο Κατσουράνης έδωσε κάποιες απαντήσεις με την εμφάνισή του στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Και οι απαντήσεις αυτές, ήταν σε όσους τραβάνε από τα μαλλιά την απόδοσή του ακόμα και σε παιχνίδια που δεν υπάρχει στο γήπεδο για λόγους που δεν μπορώ να καταλάβω.

Κι αν 3επίσης ο Κατσουράνης τα έδειξε σε κάποιον, αυτός είναι μόνο ο εαυτός του. Καθώς και οι απαντήσεις που έδωσε και το «δείξιμο» όπως λένε κάποιοι φίλοι, συνηγορούν σε ένα και μόνο πράγμα.

Στο ότι ο Παναθηναϊκός, πρέπει να έχει απαίτηση από τον Κατσουράνη όπως και ο ίδιος ο Κατσουράνης από τον εαυτό του, από την στιγμή που έδειξε πως αν ζορισθεί και ιδρώσει μέσα στο γήπεδο μπορεί, να μονιμοποιήσει αυτές του τις εμφανίσεις και να βοηθήσει όσο μπορεί περισσότερο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, γιατί πραγματικά μπορεί. Και να το κάνει μάλιστα αυτό, όχι πλέον μόνο σε παιχνίδια με την Δόξα στο ΟΑΚΑ, αλλά στα πραγματικά δύσκολα και σπουδαία παιχνίδια που έρχονται για τον Παναθηναϊκό και στα οποία ο Παναθηναϊκός έχει ανάγκη τον καλό, ηγετικό και αποτελεσματικό Κατσουράνη.

Και κάτι τελευταίο επί του προκειμένου. Κι επειδή πολλά έχουν ειπωθεί περί εμπάθειας και τα σχετικά. Αναρωτιέμαι τελικά, εμπαθής και κολλημένος, ποιος είναι με κάποιον; Αυτός που όταν δεν παίζει καλά λέει δεν έπαιξε καλά και όταν παίζει καλά λέει έπαιξε καλά, ή αυτός που βρέξει χιονίσει, πετάει ή σέρνεται ένας ποδοσφαιριστής, τον έχει πάντα στους κορυφαίους και στους mvp;

ΥΓ 3  Όταν κάποιος θέλει να την πει ντε και καλά ή να συκοφαντήσει ένα κείμενο και φυσικά τον υπογράφοντα, τότε ασφαλώς και μπορεί να τραβάει την αλήθεια σαν τον Προκρούστη μπας και την φέρει στα μέτρα του.

Ο φίλος vsm λοιπόν, ανακάλυψε… πονηρές προθέσεις και λογικές που κάνουν κακό στην ομάδα, στο ότι είπα πως αυτό το πρωτάθλημα είναι στα χέρια του Παναθηναικού και μπορεί να το πάρει μένοντας στην κορυφή μέχρι το τέλος.

Να υποθέσω ότι ο φίλος θεωρεί ότι την ίδια ζημιά κάνουν και τα συνθήματα «πρωτάθλημα θα πάρουμε όλους θα τους τρελάνουμε» και «σηκώστε κεφάλι πρωτάθλημα και πάλι» που φώναζαν προχθές και φωνάζουν συνεχώς οι οπαδοί του Παναθηναϊκού;

Καλή η προσπάθεια του φίλου λοιπόν, αλλά κρατάει τόσο λίγο, όσο η χρονική διάρκεια που χαίρεται… αναπάντητο το μήνυμά του στην σελίδα, για αντικειμενικούς λόγους.

ΥΓ 4  Τέλος. Θα συμφωνήσω απόλυτα με το μήνυμα του… γνωστού μας πια φίλου psy13, που μου λέει, είσαι επικίνδυνος και συ και αυτοί οι λίγοι που έχουν την ίδια άποψη με σένα.

Πραγματικά λοιπόν φίλε, έχεις δίκιο. Όντως είμαι επικίνδυνος. Και γω και οι… λίγοι φίλοι όπως λες. Κι είμαστε τόσο επικίνδυνοι, όσο είναι η πραγματικότητα, η αλήθεια και η ελευθερία λόγου και άποψης, όσοι κι αν είναι αυτοί που την… αποτολμούν.

Απλά το θέμα είναι… για ποιόν ή για ποιους είμαστε επικίνδυνοι.

Κι επί της ουσίας, απάντησες μόνος σουτ σ’ αυτό, έστω και χωρίς να το θέλεις και αποκάλυψες και τους πραγματικούς λόγους των όποιων επιθέσεων δεχόμαστε. Ακριβώς γιατί όπως το λες, είμαστε επικίνδυνοι. Χαλάμε τελικά πολλές μόστρες, πολλές… νιρβάνα και ίσως κάποια στιγμή και πολλές… κονόμες και πάσης φύσεως δουλειές.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

14 σχόλια
  • κορέα/εκουαντόρ Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012 15:39 Συντάχθηκε από κορέα/εκουαντόρ

    Θανασης Μαρκο πολο,

    πραγματικά φίλε χαίρομαι για το πνευματώδες της άποψής σου και για το
    ωραίο σου χιούμορ.
    Πάντως κι εσύ έχεις διαλέξει ένα nickname που κι αυτό σε αποστάσεις
    παραπέμπει και ανταποδίδοντας την πλάκα θα σου πω ότι η απόσταση των
    δρομολογίων δεν έχει και τόση σημασία, αν το ίδιο το δρομολόγιο σε γεμίζει..
    Τώρα για το από που βγαίνει το nickname μου, θα σου δώσω ένα μικρό στοιχείο για να σου δρομολογήσω,(πάλι δρομολόγια έ)τη σκέψη:
    έχει σχέση με την ΤΕΧΝΗΤΗ οικονομική κρίση που, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ, υφίστανται όλοι οι εργαζόμενοι.
    Νάσαι καλά φίλε.

  • ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012 13:45 Συντάχθηκε από ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΓΚΟΤΖΟ
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΦΕΡΕΙΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΡΑΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΕΙΤΟΝ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ

  • Θανασης Μαρκο πολο Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012 21:34 Συντάχθηκε από Θανασης Μαρκο πολο

    Χαλαρωσε ρε φιλε
    Πλακα κανω με το nickname σου
    Οποτε βλεπω τα ποστ σου αναριωτεμαι απο που μπορει να βγαινει.
    Χωρις παρεξηγηση

  • κορέα/εκουαντόρ Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012 14:56 Συντάχθηκε από κορέα/εκουαντόρ

    Θανάσης Μάρκο πόλο,

    όχι δε με έχει κουράσει το δρομολόγιο και θέλω να σε διαβεβαιώσω απόλυτα
    γι αυτό,εάν το δρομολόγιο που υπονοείς έχει σχέση με την επιμονή για την
    κάθαρση στο ΣΑΠΙΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ,που καταστρέφει επι 15ετία το ελληνικό
    ποδόσφαιρο.
    Μου αρέσει ο διάλογος και θα ήθελα να γίνεις πιο συγκεκριμένος,εάν δεν
    αναφέρεσαι σε αυτό που υπέθεσα προηγουμένως.
    Σε κάθε περίπτωση πάντως θεωρώ, και μου δίνεις μια ευκαιρία ακόμα να το ξανατονίσω,ότι το κυριότερο θέμα, με το οποίο πρέπει να ασχοληθούν
    ΟΛΟΙ στον Παναθηνα'ι'κό με πρώτη τη διοίκηση και με συμπαραστάτη τους οπαδούς,είναι ακριβώς αυτό.
    Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν αυτά τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ, με τον πρόεδρο των απεναντι να κατηγορείται για ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ
    και μετά από την απαγγελία των κατηγοριών τα πράγματα επί της ουσίας να γίνονται χειρότερα ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ και όσο αφορά τη στάση της διαιτησίας και όσο αφορά τη ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ.
    Μην αυτοβαυκαλιζόμαστε επειδή η ομάδα κέρδισε τα παιχνίδια.
    ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΕΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ,όχι επειδή δεν αποδίδει,
    όπως πολύ άστοχα(;)έγραψε ένας δημοσιογράφος και μάλιστα της ομάδας,
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ.
    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΟΥ
    ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ.
    Οι δηλώσεις Βοργιά, για το παρασκήνιο του ορισμού ΠΑΠΠΑ στο ματς με τον ΑΤΡΌΜΗΤΟ, έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτό που έχει τονιστεί συνεχώς από τη μεριά μου.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ.
    ΔΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ.ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ,ΟΠΟΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ
    ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΑΙΕΣ ΤΩΝ ΒΡΩΜΙΚΩΝ ΔΙΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ.
    Οι ανακοινώσεις διαμαρτυρίας ή ειρωνείας όχι μόνο δεν αρκούν,
    αλλά δίνουν την ευκαιρία στους επαγγελματίες ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ να σε εγκαλέσουν
    και από πάνω.
    Το έχω ξαναπεί,Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΧΕΙ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ
    ΕΥΚΑΙΡΙΑ,ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΣΣΕΤΕΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΤΕΜΗ
    ΝΙΚΟΛΑΊΔΗ,ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ,(τι κάνει το νομικό τμήμα της ΠΑΕ;) ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΒΡΩΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ.
    ΜΟΝΟ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ
    ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ.

  • clayton, leto. katsouranis bgenopoulos-pateras Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012 14:27 Συντάχθηκε από clayton, leto. katsouranis bgenopoulos-pateras

    ela vre kosta, pesto. poso se ponase o kapnistis? itan xamila i psila. giati den to paradexese vre kosta. oli i exthri tou panathinaikou, pou misoun tin omada, ponesan para poli meta apo afto to goal tou...marlboro man. tlsp. ksidaki kosta mou. kali tixy sta pigadia, o ouzounidis ine kalos proponitis.

  • Μιχαλης απο Κυπρο Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012 02:24 Συντάχθηκε από Μιχαλης απο Κυπρο

    Ρε Κωστα αστε τους psy και τους vms και τους πως τους λενε. Μπορει να ειναι βαλτοι γαβροι αρα δεν αξιζει.

    Εγω θελω να μιλησουμε λιγο ή αν μπορεις να γραψεις κατι για το "φαινομενο" Λετο. Καταρχην να πω οτι για μενα ηταν και ειναι ο "αγαπημενος" μου παικτης (για να μιλησουμε και λιγο παιδικα).
    Αποθεωναν οι αλλοι τον Σισε περσι και προπερσι αλλα εγω ημουν κολλημενος στις ντριπλες και τα αδειασματα και τις σακουλες που μοιραζε ο Αργεντινος. Οταν ομως επαιζε στην γραμμη!

    Φετος που κανει (παραγωγικα) απιστευτο πρωταθλημα κατι με χαλαει. Σαν να εχει χασει αυτην τη εκρηκτικοτητα που ειχε οταν αποφασιζε να σπρινταρει ή ακομα και αυτην την "απροβλεψια" στις κινησεις του οταν τον μαρκαραν και 2 και 3 αντιπαλοι.
    Το προσεξα περισσοτερο βεβαια με την Δοξα οταν επαιξε πλαγια (δηλαδη στην φυσικη του θεση), κατι που με κανει να πιστευω οτι πλεον μιλαμε για αλλο παικτη, που δουλευει με αλλο στυλ προπονησης και με διαφορετικο προσανατολισμο, οχι μονο στο παιχνιδι αλλα και στην φυσικη κατασταση.

    ΟΚ δεν με χαλαει κιολας που ειναι πρωτος σκορερ του πρωταθληματος και μας οδηγαει εκ του ασφαλους (μην τρελλαθουμε), απλα εκπλησσομαι πως τα καταφερε ο παππους να τον κανει να παει με τα νερα του.

    Θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σου για αυτο.

  • Θανασης Μαρκο πολο Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 21:40 Συντάχθηκε από Θανασης Μαρκο πολο

    Θα συμφωνησω στα περισσοτερα με τον κορεα/εκουαδορ αν και θα πρεπει να τον εχει κουρασει το δρομολογιο!!!
    Βλεπουμε εναν προπονητη να ψαχνεται και να εκμεταλλευεται μεχρι στιγμης το ροστερ που εχει στο επακρο παιζοντας ωραιο ποδοσφαιρο. Και με δεδομενο το μπατζετ που ειχε το καλοκαιρι εγιναν γενικα καλες επιλογες.
    Λογικο ειναι να υπαρχει μια ανυσηχια για το βαθος του ροστερ γιατι ειχαμε καλομαθει στα δοιηκητικα μοντελα των προεδρων με λεφτα για πεταμα αλλα μου αρεσει που παιρνουν ευκαιριες οι μικροι και δειχνουν ποιες ειναι οι δυνατοτητες τους μεγαλες η μικρες. Αν μαλιστα κερδιθει το φετινο πρωταθλημα θα ειναι μεγαλη επιτυχια οχι μονο γιατι θα βελτιωθουν τα οικονομικα μεγεθη αλλα φτιαχνεις νοοτροπια ΝΙΚΗΤΗ σε μια νεα γενια ποδοσφαιριστων που θα εχουν κερδισει εναντια σε ολους και χωρις να υπαρχει χρηματοδοτης αλλος εκτος απο τον κοσμο και τους ιδιους.
    Απο την αλλη βλεπουμε οτι ο μεταγραφικος σχεδιασμος στον Πειραια εχει ως αποτελεσμα να υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να δουμε στην εντεκαδα του ολυμπιακου τον σχεδον απελαθεντα απο την πατριδα του μαγο ΝΤΙΟΓΚΟ!!!!!!

  • Giannis patra Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 20:21 Συντάχθηκε από Giannis patra

    O παναθηναικος κώστα παει σουπερ .Καλλιτερα δεν θα μπορουσε να παει και αυτο ειναι επιτευγμα του προπονητή.
    Προχθες το παιχνιδι με την δοξα το παρακολουθησα με κομενη την ανάσα .Ειδικα το β ημιχρονο και ακομα πιο ειδικα το γκολ του κατσουράνη που εστειλε στο αρκετες εκατοντάδες γάβρους.
    Ο κατσουρανης ειναι ο πιο εφυής παικτης που περασε τα τελευταια χρονια απο την ελλάδα μεγάλη προσωπικοτητα αλλα δεν εχει τις καταληλες δυναμεις να προσφερει αυτα που θα μπορσουσε να προσφερει σαν αμυντικο χάφ
    Δεν ειπε κανεις για τα προσόντα του κατσουράνη αλλά για την προσφορά του που θα πρεπε να ηταν περισσοτερη αναλογα με τα προσοντα του .
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΙΟΝ ΛΗΓΚ.
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΑΡΑΓΚΩΝ .ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ ΒΑΣΑΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝ ΛΗΓΚ.

  • kostas Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 18:12 Συντάχθηκε από kostas

    1. Συμφωνώ κι εγώ ότι ο ΠΑΟ ήταν καλός, καθώς μπήκε στο 2ο ημίχρονο κυνηγώντας το γκολ οργανωμένα αλλά και με λύσσα. Δεν του έκατσε μέχρι το 65-70 και πέφτει η απόδοση του. Και ακριβώς εκεί καταλαβαίνω εγώ ότι ο ΠΑΟ έχει αλλάξει και το έχει αλλάξει ο Φερέιρα. Συνεχίζει να ψάχνει τους σωστούς και γρήγορους συνδυασμούς χωρίς ίσως να βγάζει κλασικές φάσεις, αλλά δεν πανικοβάλλεται και δεν κάνει η ομάδα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΙΟΜΑ! ΚΑΜΙΑ! Θυμηθείτε τι γινόταν αλλές εποχές σε παιχνίδια που είχε κακή απόδοση και έψαχνε π.χ. τον Κώνσταντίνου ή συγκρίνετε τη κίνηση του Βαλβέρδε πριν 15 μέρες να προωθήσει το Μέλμπεργκ. Δε λέω ότι ήταν άστοχη σαν κίνηση, αλλά ακολούθησε της γιόμας το πανηγύρι...
    2. Ο Φερέιρα συν τοις άλλοις έχει έτοιμη την ομάδα όταν θέλει στα κρίσιμα και αναφέρομαι κυρίως στα ντέρμπι. Πέρυσι τέτοιο καιρό μετά το 0-2 με ΑΕΚ στο κύπελλο (και χωρίς σωστή καλοκαιρινή προετοιμασία) κάνει 4 νίκες σε 4 κολλητά ντέρμπι σε 10 μέρες. 0-1 στην Τούμπα, νίκη με ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ για το Πρωτάθλημα, νίκη με 2-3 στο κύπελλο επί της ΑΕΚ και λάθος Καρνέζη επειδή κάποιος αποφάσισε να λήξει αν και όταν βάλει γκολ η ΑΕΚ και νίκη με ωραία και αντρίκια μπάλα μέσα στο Καραϊσκάκη με 1-2 που μετατράπηκε σε 2-1 με τις αποφάσεις "κοράκων", ενώ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΥΠΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ...
    3. Πιστεύω ότι με Δόξα δεν ήρθε γκολ νωρίτερα γιατί δεν έγιναν καλά τελειώματα και σε 2-3 φάσεις δεν έγιναν σουτ από ευνοϊκή θέση (π.χ. Κουίνσι μετά από σλάλομ). Επίσης παρατηρώ ότι ο Τοτσέ πλασάρει ΠΑΝΤΑ πάνω στον τερματοφύλακα. Αλλά το εννοώ το ΠΑΝΤΑ. Ακόμα και στα 2 γκολ που έχει βάλει με Γιάννενα στο ΟΑΚΑ και στο Αγρίνιο είναι πλασέ πάνω του. Απλά δε χρειάζονται αποδοκιμασίες, δε θα αλλάξουν κάτι πιστέυω.
    4. Αφού υπάρχει οικονομικό πρόβλημα στην ομάδα αλλά αυτή παίζει κατ' εμέ πολλή καλή μπάλα και αφού δεν υπάρχουν πολλά διαρκείας, ας βάλουμε 10 Ευρώ και να πάμε κοντά της την Κυριακή. το ματς είναι δύσκολο και νομίζω θα είναι πολύ ωραίο γιατί κι ο Ατρόμητος δεν κλείνεται πίσω και προσπαθεί να παίξει...

  • vsm Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 16:35 Συντάχθηκε από vsm

    καλησπερα

    προφανως δεν χρειαζεται να σου εξηγησω πως αλλη η κριση για ενα
    δημοσιογραφο σαν και εσενα που δημιουργεις κλιμα και αλλο τα
    ενθαρρυντικα οπαδικα συνθηματα. και επειδη εισαι εξυπνος, πρεπει να καταλαβαινεις πως η 'χαζη' απαντηση σου ενισχυει τη θεση μου.

    κατα τα αλλα, η κριτικη σου για τον αγωνα με βρικσει συμφωνο.

  • Κων/νος Παπαδόπουλος Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 11:52 Συντάχθηκε από Κων/νος Παπαδόπουλος

    Απλά θα πω στηρίχτε την ομάδα από τη θέση του ο καθένας. Είτε οπαδού είτε δημοσιογράφου!

    Η ομάδα μας έστειλε εκτός κερκίδας, η ομάδα μας επανέφερε! Με την απόδοση και τα αποτελέσματα.

    ΟΚ, κάνει κοιλιά τώρα! Αναμενόμενο! Αφού διοικητικά δεν στηρίζεται (με μεταγραφές) ας την στηρίξουμε εμείς!

    Στο φινάλε μπορεί να πανηγυρίσουμε έναν τίτλο που δεν περιμέναμε από πουθενά και που μόνο αυτοί το πίστεψαν από την αρχή (δηλώσεις Κατσουράνη που οι περισσότεροι χλευάσαμε το καλοκαίρι!).

    Έναν τίτλο βαρύτερο από το 2004 αλλά και το 2010!

  • κορέα/εκουαντόρ Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 01:33 Συντάχθηκε από κορέα/εκουαντόρ

    Κώστα,

    ίσως είσαι πραγματικά ο μόνος δημοσιογράφος, που αποδίδεις την πραγματικότητα της εικόνας που είδαμε στο παιχνίδι.
    Έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες ότι είδαμε ένα καταιγιστικό Παναθηνα'ι'κό στο εικοσάλεπτο από το 50 μέχρι το 70 και σε καμία περίπτωση μια κακή
    ομάδα μέσα στο γήπεδο.
    Με αφορμή αυτό το γεγονός θέλω να τονίσω τα εξής πράγματα.
    Κοίτα πως περνάει αυτή η πολύ καλή εμφάνιση,έστω και για είκοσι
    λεπτά, από το σύνολο σχεδόν των σάιτ και από πολλούς παναθανα'ι'κούς
    δημοσιογράφους.
    Άλλοι λένε ότι ο Παναθηνα'ι'κός αυτά έχει μ αυτά παίζει.
    Άλλοι ότι οι απέναντι έχουν πυρηνικά και μεις πέτρες,
    και εάν για τα πυρηνικά εννοούν το σάπιο παρασκήνιο,έχει καλώς,
    εάν εννοούν όμως ποδοσφαιρική ανωτερότητα,οι άνθρωποι είναι βαθιά
    νυχτωμένοι ή για δικούς τους λόγους,που όλοι προφανώς μπορούμε να τους υπονοήσουμε,αποκρύπτουν την αλήθεια.
    Άλλοι μιλούν,οι σύγχρονοι Γκέμπελς, για φάρδος.
    Άλλοι επικεντρώνουν σε έναν παίκτη ή στον προπονητή.
    Κανένας δεν κάνει ποδοσφαιρική ανάλυση του παιχνιδιού.
    Αυτό δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για τον Παναθηνα'ι'κό.Έχει περάσει 15ετία.
    Πολύ δε περισσότερο, δε γίνεται καν προσπάθεια να ειπωθεί και ένας καλός λόγος,από τους δημοσιογράφους της ομάδας εννοείται,έστω οπαδικά βλέποντας το παιχνίδι,και ψάχνοντας να βρουν και να τονίσουν κάποια θετικά πράγματα για την ομάδα.ΤΙΠΟΤΑ.
    Όταν η ομάδα πραγματικά δεν είναι καλή, όλοι την ξεσκίζουν, με πρώτους τους δημοσιογράφους της ομάδας.
    Τα σχόλιά τους γραπτά ή ραδιοφωνικά αρχίζουν με κορο'ι'δία και τελειώνουν με ειρωνεία.
    Όταν η ομάδα είναι καλή, αποδίδει ποδόσφαιρο,όπως το τελευταίο τρίμηνο και αφού αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί,τότε όλοι λένε καλά λόγια,
    ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ σε μικρές δόσεις βέβαια στην αρχή,για να το ελέγχουν το πράγμα, μη δηλαδή τύχει και πεθάνουν τον υποτιθέμενο ασθενή και αυτός στο τέλος κατορθώνοντας να επιβιώσει, τους εξευτελίσει.
    Αυτή είναι η αντιμετώπιση της δικής μας ομάδας από τα μίντια επί 15ετία και δυστυχώς και από δημοσιογράφους της ομάδας.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ για να γίνουν αρεστοί,καταλήγουν να χτυπάνε την ίδια την ομάδα
    που υποτίθεται,ότι υποστηρίζουν.
    Αυτό θα πρέπει να είναι ένα ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
    Για το πως αντιμετωπίζονται οι απέναντι από σύνολο μίντια αλλά, ξανά δυστυχώς,και από δικούς μας δημοσιογράφους δε χρειάζεται να πούμε τίποτα, αρκεί να δούμε μια φορά,δε χρειάζεται παραπάνω, την ΑΘΛΗΤΙΚΗ
    ΚΥΡΙΑΚΗ.
    Τωρα, γιατί τα δυο μέτρα και δυο σταθμά στο ελληνικό ποδόσφαιρο,η απάντηση είναι απλή,τη γνωρίζουμε όλοι αλλά κανένας δε θέλει να την ονοματίσει.
    Ο ΓΟΝΤΙΚΑΣ θα πρέπει να ζητήσει συγνώμη ή να ονοματίσει...
    Κατά τα άλλα να χαίρονται το νέο τους διευθυντή επικοινωνίας διευθυντή και της εφημερίδας γαύρος κ.Καραπαπά...

  • ΟΣΑΜΑ Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 01:00 Συντάχθηκε από ΟΣΑΜΑ

    Κώστα καλημέρα. σε διαβαζω, σε άκουγα κάποτε, μετά σταμάτησα λόγω κυριώς των συνομιλητλων σου στο ραδιόφωνο, ώρα σε βρίσκω μόνο εδώ. (Αν είσαι σε κάποια ραδιοφωνική εκπομπή, πες το σε παρακαλώ). στο δια ταύτα: δεν ξέρω αν είσαι υπέρ του ενός, του άλλου του τρίτου ή της πάρτης σου, δε με ενδιαφέρει κόλας. σίγουρα αυτά που γράφεις δεν στα υπαγορεύει κάποιος, οποτε τα λαμβάνω ως την άποψή σου. λάθος σωστή, δε με νοιάζει, δε θα το κρίνω εγώ. αυτό που μπορώ να κρίνω, είναι ο τρόπος γραφής σου. δε λέω για το ύφος, λέω για τη χρήση της γλώσσας. 9/10 άρθρα σου έχουν ένα κοινό: χρησιμοποιείς τη γλώσσα ρόπον τινά ώστε να καλύπτεις κάθε πιθανή οπτική, κριτική και διασφαλίζοντας σίγουρη απάντηση σε ό,τι κι αν σου προσάψουν. Μαγκιά σου, δεν ξέρω αν το κάνεις εσκεμμένα για να μπαίνει κοσμος και να γίνεται τζέρτζελο, απλά να ξέρεις πως κουράζει λιγο... δε θα μπω σε εξηγήσεις και λεπτομέρειες, πιστεύω αν διαβάσεις λιγο σφαιρικά τις τοποθετήσεις σου, ίσως να το διαπιστώσεις, αν συμβαίνει τυχία φυσικα... (τυχαίο;, δε νομίζω!)
    ΠΑΜΕ τώρα στα ποδοσφαιρικά.
    1) στο φερέιρα δε δίνω αλάθητο, δεν το θεωρώ υπερανω κριτικής, αλλά μου έχει δείξει πως το κατέχει, έχει πλάνο, έχει ποδοσφαιρική παιδεία και τον θέλω για πολλά χρόνια στον παναθηναϊκό, σε καλά ή κακά αποτελέσματα. παρεμπιπτόντως, αν αυτό λέει κάτι, ίδια και η άποψ΄μου για το τεν κάτε.
    2)Η ΑΜΥΝΑ. βύντρα, σπυρό, μπουμσόνγκ, (σαριέγκι, καντέ, μπίερσμιρ). Λίγη για παναθηναϊκό, η άποψή μου.
    3)ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ: ο σιμάο βελτιωμένος, ο βιτόλο καλή ρεζέρβα, ο κατσουράνης μπορεί και ξέρει αλλά συχνά δε θέλει και δυστυχώς είναι ο μόνος κεντρικός που φτιάχνει παιχνίδι. ο κάρα δεν κάνει πια...
    4)ΑΚΡΑ ζεκά εξελίσσιμος αλλά άπειρος κουίνσι ξέρει πολλή μπάλα αλλά ασταθής.
    5)ΜΠΡΟΣΤΑ: κλέυτον το κατέχει πολύ αλλά από ταχύτητα δε μπορεί κ έτσι μένει γενικά μέτριος ως παίχτης. Λέτο μια μπάλα μόνος του, αλλά η βεντέτα είναι δικαιολογημένη (φετος). τοτσέ, πετρο, κάτι χειρότερο από νασιόπουλο μου κάνουν σε αξία...
    6)ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ μαυρίας, δε μου λέει κάτι ιδιαίτερο, δεν καταλαβαινω τι θέση παίζει ακριβώς για να είμαι ειλικρινής. φουρλάνος, πρέπει να μετονομαστεί σε φουρλαϊνί (εβερτον)
    7)ΤΕΡΜΑ: καπίνος φοβερά ρεφλέξ, αλλά πρέπει να μάθει να παίζει κ με τα πόδια. Καρνέζης με παχνίδια θα γίνει μόνιμος ως τα 34...
    8)ΣΥΝΟΛΙΚΑ: μου άρεσε το πλάνο της ομάδας, έπαιζε ωραία μπάλα, σε πήαν χαμπάρι και σε δυσκολευουν. τι κάνεις; ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, δεν το αλλάζεις. απλά το κάνεις ακόμα καλύτερο μέσα από προπονησεις.
    9)με ΤΟΝ ΑΤΡΌΜΗΤΟ, στις καθυστερήσεις θα το βάλουμε;

    φιλικά, ΟΣΑΜΑ

  • Sir_13 Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012 22:30 Συντάχθηκε από Sir_13

    14 τελικες προσπαθειες οι 9 στο τερμα,πανω απο 65-70% κατοχη στον αγωνα,3 τετ α τετ για γκολ ( τα 2 κοπηκαν λανθασμενα απο οφσαιντ) και παραλληλα ο αντιπαλος δε εχει κανει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΟΥΤ.Ουτε καν στα περιστερια βρε αδερφε.Δε σε ενοχλησε καν.Πως βγηκε λοιπον οτι η εμφανιση ηταν μετρια εως κακη ειλικρινα απορω.Πως θα ηταν δηλαδη η καλη εμφανιση? Αν πεταγαμε 3-4 γκολ? Ή μηπως νομιζουμε οτι ειμαστε η μπαρτσα και οτιδηποτε διαφορετικο το βαφτιζουμε μετρια εμφανιση? Οι ελληνικες ομαδες στην καλυτερη των περιπτωσεων κανουν 5λεπτα αντε 10λεπτα αποδοσης σε ενα ματς.Μια ζωη ακουμε το " ειχε καλα διαστηματα στο παιχνιδι του,το θεμα ειναι πως θα βαλει διαρκεια" ή "κραταμε μονο το α' ημιχρονο" κλπ και ολες αυτες τις αηδιες.Αυτες ειναι οι ομαδες μας παρτε το χαμπαρι.Ο ΠΑΟ μια χαρα επαιξε.Ναι μπορει και πολυ καλυτερα αλλα οχι και κακη εμφανιση.Γιατι? Επειδη μπηκε στο 88 και οχι σε μια απο ΟΛΕΣ τις αλλες ευκαιριες? Α ναι ξερω,αν εμπαινε πιο πριν και το σκορ ηταν και παλι 1-0 στο τελος θα πιαναμε το "επαγγελματικη νικη" ή το " αγχωτικη νικη" ή το αγαπημενο μου " εκανε τα ευκολα δυσκολα " και πολλα αλλα.
    Ισως εγω να ειμαι λαθος αλλα παλι καλα που ειδα και ενα αρθρο που δε τα ειδε ολα μαυρα,οποτε μπραβο σε αυτο Κωστα.Ισως να ειναι μονο δικη μου γνωμη οτι με τοσο γρηγορο,τεχνικο και με διαρκες κινησεις κεντρο ( ζεκα,βιτολο,κλευτον ) εβγαιναν πολλα μαρκαρισματα και πολλες σωστες πασες.Αυτο το κεντρο και μπορει να μαρκαρει και να πασαρει και να τρεξει και να κλεισει χωρους.Χωρια οτι και οι 3 παικτες μπορουν να κανουν καθετες κινησεις μπροστα.Τυχαιο που δεν επαιρνε ανασα η Δοξα?
    Η εμφανιση για μενα δεν ειναι σουπερ αλλα τουλαχιστον αρκετα καλη.Και ηρθε ουσιαστικα χωρις προετοιμασια αφου ειχαν μονο 2 μερες (και η μια ειναι και η αποθεραπεια).Ναι με τη Δοξα παιζαμε και οχι με κανενα μεγαθηριο, αλλα πειτε μου εσεις τα παιχνιδια που κλεισαμε φετος τον αντιπαλο στα καρε του για πανω απο 20 λεπτα σφυροκοπωντας χωρις παραλληλα να μας κανει καμμια φαση και πειτε μου πως αυτη η εμφανιση ηταν "καλη" και θα πω κι εγω οτι χθες ηταν μετρια.Προσοχη,δε λεω το σκορ.Λεω την εμφανιση.Ξαναλεω,δεν ηταν η καλυτερη μας εμφανιση αλλα οχι και κακη!

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.