Οι αδυναμίες δεν είναι «δικαιολογίες»

Δημοσίευση: Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 21.44

Το ποδόσφαιρο, σας τόχω ξαναπεί, είναι άτιμο άθλημα. Κι είναι τέτοιο, γιατί πάνω απ’ όλα δεν καταλαβαίνει από τίποτε. Έχει τους δικούς του νόμους, έχει την δική του λογική και κυρίως έχει την δική του πραγματικότητα. Αυτή που σχεδόν πάντα, ξευτιλίζει και πετάει στα σκουπίδια, όλες τις θεωρίες και τα φούμαρα που εφευρίσκουν, όσοι προσπαθούν να το βάλουν σε καλούπια, ή να το χρησιμοποιήσουν για λογικές και πρακτικές, ξένες προς τις δικές του.

Ο Παναθηναϊκός λοιπόν, πλήρωσε στην Νέα Σμύρνη ακριβώς αυτό. Το ότι πρόδωσε στην ουσία, τους νόμους και την λογική του ποδοσφαίρου, πάνω στην οποία είχε χτίσει μια αξιοπρεπέστατη και όμορφη ποδοσφαιρικά εικόνα, στις αρχές του πρωταθλήματος.

Και την πρόδωσε ακριβώς γιατί υποτάχθηκε στις επιταγές, τις θεωρίες και τα συμφέροντα μια χούφτας άμπαλων –αν όχι και στημένων δυστυχώς- που χρόνια τώρα τον περιτριγυρίζουν –με… πολλαπλές ιδιότητες- και του σφίγγουν την θηλιά στον λαιμό, όποτε πάει να αναπνεύσει.

Αν μπει κάποιος στον κόπο και γυρίσει κείμενα πίσω, θα δει ότι από το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, μιλάγαμε εδώ πέρα για το ότι θα κοστίσει στον Παναθηναϊκό σαν νοοτροπία και τακτική, ο τρόπος με τον οποίο κατέβηκε στο Καραϊσκάκη, εγκαταλείποντας και περιφρονώντας τα όσα είχε κατακτήσει σαν σύστημα και λογική η ομάδα μέχρι τότε.

Φαγωθήκαμε στην συνέχεια να λέμε και να ξαναλέμε, ότι ο Φερέϊρτα πρέπει να κλείσει τα αυτιά του και να συνεχίσει να κάνει ότι έκανε, τον καιρό που όλοι ασχολιόντουσαν με τον Τσάκα και τον είχαν αφήσει ήσυχο κι αυτόν και τους παίκτες του στην Παιανία. Φαγωθήκαμε επίσης να προειδοποιούμε όλον τον Παναθηναϊκό οργανισμό (διοίκηση, ομάδα και κόσμο) να μείνουν προσηλωμένοι στο αγωνιστικό κομμάτι και μόνο και να μην τσιμπήσουν με διάφορες σαχλαμάρες επικοινωνιακού χαρακτήρα, αποπροσανατολίζοντας όλο το οικοδόμημα.

Μάταια.

Αντί γι’ αυτό, έγινε ακριβώς το αντίθετο. Η ομάδα και όσα είχε φτιάξει μέχρι τότε, αφέθηκε έρμαιο στις ορέξεις και στα μανατζεριλίκια του καθενός. Όλοι ξαφνικά απέκτησαν άποψη για το ποιος πρέπει να παίζει, που είναι τα αδύνατα σημεία, ποιος να μην παίζει και δεν συμμαζεύεται. Για την ομάδα που ήταν ΠΕΝΤΕ βαθμούς μπροστά και έπαιζε την καλύτερη μπάλα των τελευταίων ετών.

Ταυτόχρονα στην πρώτη στραβή, άρχισαν όλοι να αναζητούν επικοινωνιακές δικαιολογίες, ενόχους που τους είχαν από πριν στο μάτι και βρήκαν ευκαιρία, αδιαφορώντας πλήρως για το συμφέρον της ομάδας και διαμορφώνοντας ένα απίστευτης ηττοπάθειας και αποπροσανατολισμού κλίμα στον Παναθηναϊκό.

Ξαφνικά η ομάδα που απασχολούσε τους πάντες με την φοβερή μπάλα που έπαιζε, άρχισε να ασχολείται με σαχλαμάρες. Άρχισε να… ψάχνεται από την Δευτέρα ποιος… δεν θα παίξει την Κυριακή και πως θα… γλιτώσει με τέτοια… μπάζα που έχει στην άμυνα. Και κυρίως, έχασε εντελώς τον προσανατολισμό της.

Το χειρότερο; Μαζί  μ’ αυτόν, έχασε την ψυχραιμία της, την αγωνιστική πειθαρχία και φιλοσοφία της και κυρίως την εμπιστοσύνη στον εαυτό της. Άρχισε να την νοιάζει πιο πολύ, το πώς θα δικαιολογεί κάθε κακό αποτέλεσμα, αντί για το πώς θα εντοπίσει τα λάθη και δεν θα τα επαναλάβει. Αφέθηκε σε εξηγήσεις της πλάκας, όπως η περιβόητη με τα… στόπερ που δεν έχουμε.

Κι έφτασε στο σημείο του πλήρους παραλογισμού. Μετά από παρατεταμένο ντεφορμάρισμα ενός σχεδόν μήνα (μετά το παιχνίδι με τον ΟΣΦΠ και κυρίως μετά τις διακοπές των γιορτών), αντί να δει και να εντοπίσει αυτό σαν πρόβλημα, άρχισε να… ανακαλύπτει σαν μοναδικές και αποκλειστικές αιτίες, τον Σαριέγκι, το στόπερ, την διαιτησία και το ότι μας παίζουν ξαφνικά σκληρά οι αντίπαλοι.

Τα άκουγες και τα ξανάκουγες κάθε Κυριακή και όταν αναζητούσες σε όλα αυτά μια ποδοσφαιρική εξήγηση, μια αυτοκριτική, δεν την έβρισκες όσο καλοπροαίρετος κι αν ήσουν.

Δυστυχώς σ’ αυτόν τον παραλογισμό, παρασύρθηκαν όλοι. Ακόμα και αυτός ο μετριοπαθής σε γενικές γραμμές Φερέϊρα, έφτασε στο σημείο κάποια στιγμή, μετά από παιχνίδι με την Κέρκυρα και κακή εμφάνιση συνολικά της ομάδας, να λέει «θέλω αμυντικό γιατί θα μας λείψει ο… Καντέ». Κι εδώ το πρόβλημα δεν είναι ότι είπε ο άνθρωπος θέλω αμυντικό. Το να πεις, δεν έχουμε καλή άμυνα, ή θέλουμε ένα στόπερ πιο καλό απ’ αυτούς που έχουμε γιατί δεν με ικανοποιούν, να το καταλάβω. Θεμιτόν και δεκτόν. Αλλά θέλω στόπερ για τον… Καντέ; Για τον παίκτη που τρεις μήνες όταν έπαιζες μπαλάρα δεν τον είχες ούτε σε ένα παιχνίδι βασικό; Δηλαδή ούτε καν θέλω παίκτη γιατί χτύπησε ο… Μπουμσόνγκ;

Για μένα αυτό δείχνει ένα πράγμα. Ότι και ο Φερέϊρα όπως και όλοι στον Παναθηναϊκό, δέχονται τόση πίεση και είναι τόσο ευάλωτοι σε ότι λέει ο… περίγυρος, οι δημοσιογράφοι και οι «ειδικών αποστολών» οπαδοί, που από κάποιο σημείο και μετά, τους γίνεται βίωμα, χάνουν το ίσο και πιστεύουν και οι ίδιοι πως αυτό είναι το πρόβλημά τους.

Και το λέω αυτό και για ένα ακόμα λόγο. Ο Φερέιρα την ομάδα δεν την γνώρισε το καλοκαίρι. Την είχε ήδη έξι μήνες, Ήξερε τους παίκτες της. Ζήτησε λοιπόν κάποιον αμυντικό το καλοκαίρι και δεν το ξέρω; Ίσα-ίσα που δεν ήταν αντίθετος στο να πουληθεί και ο… Μπουμσόνγκ, όπως λυσσασμένα προσπαθούσαν όλοι για δυο μήνες να τον δώσουν και να καθαρίσουν τον Παναθηναϊκό από το… έγκλημα του προηγούμενου καλοκαιριού.

Τι παίκτες πήρε το καλοκαίρι ο Παναθηναϊκός με υπόδειξη του Φερέιρα όπως έλεγαν όλοι; Ένα δεξί χαφ τον Κουίνσι και σωστά. Ένα χαφ που να παίζει και δεξιά τον Ζέκα και σωστά. Ένα φορ τον Τοτσέ και σωστά. Ένα ακόμα φορ τον Ρούντολφ και σωστά. Άντε του πήρε και η διοίκηση τον Βιτόλο χωρίς να τον ζητήσει, αλλά επειδή τον βρήκε ευκαιρία. Και μέχρι την τελευταία μέρα και πάλι ένα μεσοεπιθετικό τον Κάστρο προσπαθούσε να πάρει. Κι όταν λέω σωστά μετά από κάθε παίκτη εδώ, εννοώ σαν θέση και άσχετα με την αξία του καθενός που πήραμε ή το πώς μας βγήκε. Αλλά σαν θέση και σαν κενά που είχε εντοπίσει ο Φερέϊρα και ήθελε να καλύψει.

Ζήτησε λοιπόν κάποιον αμυντικό και δεν τον πήραν; Ακούσατε εσείς το καλοκαίρι κάποιο σήριαλ μεταγραφικό που να αφορούσε σε αμυντικό; Εγώ πάντως μόνο για πλάγιους, μέσους και επιθετικό άκουγα και διάβαζα κάθε μέρα. Και σωστά μεταξύ μας.

Αν λοιπόν έχουμε τόσο τεράστιο αμυντικό πρόβλημα, τότε κάτι δεν διαβάσαμε σωστά το καλοκαίρι. Αν όμως όχι και το καλοκαίρι ο Φερέϊρα έκανε τον σχεδιασμό που είχε στο κεφάλι του και με βάση το ποδόσφαιρο που είχε στο μυαλό του να παίξει η ομάδα, τότε τι συνέβη στην συνέχεια;

Και ξαναλέω για να προλάβω τυχόν πονηρούς. Για μένα θέλει ο Παναθηναϊκός όχι ένα, αλλά δύο στόπερ κλάσης και πάντως σίγουρα καλύτερα και διαφορετικά σε χαρακτηριστικά απ’ αυτά που έχουμε τώρα.

Αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι η εξήγηση για την εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα. Αυτό είναι η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ. Και για την ακρίβεια η εύκολη και ευκολοκατάπιοτη δικαιολογία. Που την έριξαν στο τραπέζι όσοι τόσο βλέπουν τόσο καταλαβαίνουν και όσοι βρήκαν την ευκαιρία να καθαρίσουν λογαριασμούς με παίκτες που δεν γουστάρουν.

Και το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι το μόνο. Για κάποιο απίστευτο λόγο, σε μια ομάδα που ήταν πέντε βαθμούς μπροστά και έπαιζε μπαλάρα, κάποιοι με το ζόρι της φύτεψαν στο κεφάλι την νοοτροπία της δικαιολογίας για οτιδήποτε δεν μας πάει καλά.

Δικαιολογίες και συνήθως αντιποδοσφαιρικές για τα πάντα.

Λέγαμε συνέχεια εδώ, πως παιδιά, εντάξει δίκιο να πούμε ότι έχετε, φταίει ο Σαριέγκι, φταίει ο Σπυρόπουλος, φταίνε τα στόπερ φταίει η άμυνα, αλλά αυτό δεν είναι η ουσιαστική εξήγηση για το ότι η ομάδα είναι παρατεταμένα ντεφορμέ. Κι αντί να κάτσουν να το σκεφτούν αυτό, έστω μην τυχόν… μία στο εκατομμύριο ισχύει, μας την πέφτανε ότι γουστάραμε τον Σαριέγκι ή τον Μίτου ή τον Ραγκουέλ ή τον Βαρδινογιάννη.

Κι από κοντά φωνές και ορυμαγδοί κάθε Κυριακή για πταίσματα. Για όλα υπήρχε μια εξήγηση, αλλά ποτέ στην εξήγηση δεν συμπεριλαμβανόταν και το ότι δεν είναι καλά η ομάδα ή η αξία, η προσφορά και ικανότητα κάποιων παικτών. Επί της ουσίας υπήρχαν μόνο δικαιολογίες.

Κι έφτασε η ώρα, που ούτε η διαιτησία μας έκανε τίποτε, ούτε μας έπαιξαν σκληρά, ούτε ο Σαριέγκι έπαιζε, ούτε γκολ φάγαμε από την άμυνά μας, ούτε ο Λέτο έλειπε, ούτε ο Κουίνσι έλειπε, κι ο Μαρίνος με τον Καραγκούνη όπως απαιτούν όλοι οι δημοσιογράφοι έπαιξαν, πάνω απ’ όλα δεν χτύπησαν πέναλτι οι άμπαλοι Βύντρα και Σπυρόπουλος και αποκλειστήκαμε στο κύπελλο από τα δεύτερα του Πανιωνίου.

Κι εκεί, μου σήκωσαν όλοι ξαφνικά ψηλά τα χέρια. Γιατί βλέπετε η πόρνη η μπάλα, δεν μπορεί να ανέχεται συνέχεια δικαιολογίες. Κάποια στιγμή σου στέλνει μυνηματάκια και καμπανάκια, κι όταν κι αυτά τα περιφρονείς τότε σου δίνει και την χαριστική βολή.

Κι απέμεινε σαν μόνη… σταθερή αξία, οι διαμαρτυρίες του Καραγκούνη σε κάθε φάση για τα… πάντα. Μιλάμε ότι ο Κάρα… κατάφερε όταν πήγε να χτυπήσει το πέναλτι, να τσακώνεται για δύο λεπτά με το… χορτάρι γύρω από το σημείο εκτέλεσης, την… μπάλα κι ακόμα και με την… άσπρη βούλα. Και όταν έκανε βήματα πίσω για να σουτάρει το πέναλτι, το έκανε με τα χέρια ψηλά… διαμαρτυρόμενος και δείχνοντας… αγανακτισμένος το σημείο του πέναλτι.

Η πλάκα είναι όμως, ότι έχει γίνει τόσο ένα με το πετσί μας η δικαιολογία, που ακόμα και μετά τον αποκλεισμό, ακούς απίστευτα πράγματα και σαχλαμάρες που ξευτιλίζουν επί της ουσίας τον Παναθηναϊκό.

Ο ένας λέει… καλύτερα. Ναι καλύτερα, γιατί έτσι δεν θα παίξουμε άλλα… τρία παιχνίδια και θα είμαστε πιο ξεκούραστοι για το πρωτάθλημα. Πετάξαμε δηλαδή ένα τίτλο, για να μην παίξουμε… τρία ματς παραπάνω;

Ο άλλος, μέγας και… όψιμος της τελευταίας τετραετίας Παναθηναϊκάρχης, μας είπε ότι το χειρότερο δεν είναι που αποκλειστήκαμε, αλλά ότι χρειάστηκε να παίξουμε 120 λεπτά και… κουραστήκαμε εν όψει του αγώνα με τα… Γιάννινα. Τόσο καλά. Τέσσερα γκολ μέτρησαν στο γήπεδό τους τα Γιάννινα από τον Αστέρα Τρίπολης, αλλά για μας, το… χειρότερο δεν ήταν που είπαμε αντίο σε ένα τίτλο, αλλά που παίξαμε… τριάντα λεπτά παραπάνω από τα Γιάννινα και πως θα σκοτώσουμε το θεριό τώρα πια… τριάντα λεπτά πιο… κουρασμένοι.

Κι αυτά μάγκες, δεν είναι ότι τα λένε και τα γράφουν κάποιοι για τους δικούς του σκοπούς ή από άγνοια τι σημαίνει Παναθηναϊκός, ή έστω από ασχετοσύνη. Το θέμα είναι πως λειτουργεί τόσο πολύ σαν ξέφραγο αμπέλι ο Παναθηναϊκός, που όλες αυτές οι σαχλαμάρες γίνονται βίωμα και στην ομάδα. Που μαθαίνει πια, όχι να δουλεύει και να απαιτεί από τον εαυτό της, αλλά απλά να… δικαιολογείται.

Απόδειξη; Μα τι άλλο απ’ αυτή την απίστευτη ιστορία που ακούγεται πια και ημιεπίσημα από τον Παναθηναϊκό περί… κούρασης.

Για ποια κούραση μιλάμε ρε παιδιά εδώ πέρα; Ποιος κουράστηκε και γιατί;

Από τις 28 Αυγούστου μέχρι τις 11 Γενάρη που παίξαμε με τον Πανιώνιο, ή για την ακρίβεια τα δεύτερα και τα πιτσιρίκια του Πανιωνίου, δώσαμε συνολικά δεκατέσσερα παιχνίδια (κατά σειρά με Κέρκυρα, Γιάννινα,. Ατρόμητο, Ξάνθη, Εργοτέλη, ΠΑΟΚ, ΟΣΦΠ, ΟΦΗ, Άρη, Πανιώνιο, Τρίπολη, Παναιτωλικό, Κέρκυρα)και ένα με τον Αγροτικό Αστέρα. Δηλαδή ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ συνολικά παιχνίδια σε ΤΡΕΙΣΙΜΙΣΗ μήνες. Κι αυτά με τρία τετραήμερα και πενταήμερα ρεπό και δέκα μέρες διακοπές τα Χριστούγεννα. Δηλαδή ημερολογιακά, ένα παιχνίδι σχεδόν κάθε δέκα μέρες. Και με αντιπάλους που οι μισοί και πάνω, δεν μπόρεσαν να σε κάνουν ούτε να ιδρώσεις.

Και μιλάμε σοβαρά για… κούραση;

Για ποια κούραση μιλάμε λοιπόν; Κουράστηκαν με τόσα ματσάκια παίκτες που παίρνουν εξακόσιες, εφτακόσιες, οχτακόσιες χιλιάδες, ένα εκατομμύριο και ενάμιση καθαρά τον χρόνο; Πλάκα κάνουμε δηλαδή τώρα;

Αν όντως συνέβαινε κάτι τέτοιο, τότε με το συγνώμη αλλά θα έπρεπε ήδη να έχει πάρει πόδι όλη η Παιανία σαν ένας άνθρωπος. Γιατί για να μιλάς για κούραση με τέτοιες συνθήκες μόνο αν δεν δουλεύεις καθόλου έχεις το δικαίωμα. Όμως εδώ το θέμα δεν είναι αυτό. Γιατί αν είναι αυτό, άστο καλύτερα. Το θέμα είναι, ότι λέγοντας-λέγοντας συνέχεια για την κούραση, σε μια προσπάθεια να βρεις δικαιολογία, κάπου όλοι αρχίζουν και κουράζονται στ’ αλήθεια και κυρίως ψυχολογικά πάνω απ’ όλα.

Γιατί αλλιώτικα, τι να πουν και οι άλλοι που είχαν και Ευρώπη, όχι στην Ευρώπη που πες είναι αλλιώς, αλλά εδώ στην Ελλάδα;

Αλλά κι εδώ, αντί να σκύψουμε πάνω από το πρόβλημα και να το παλέψουμε, παίρνουμε ένα υπαρκτό δεδομένο που έχει βάση και το χρησιμοποιούμε σαν… εξήγηση έτσι για να περάσει η μπόρα και φυσικά σαν δικαιολογία για όλα. Το περιβόητο… βάθος.

Ναι, δεν έχουμε βάθος στο ρόστερ μας, ενώ οι άλλοι έχουν.

Κι εγώ δεν λέω ότι έχουμε βάθος. Ίσα-ίσα το αντίθετο. Αλλά κι αυτό, δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για τα πάντα. Να εντοπισθεί σαν πρόβλημα και να το παλέψουμε, με όσα μέσα έχουμε, είτε δηλαδή με δουλειά στην ομοιογένεια ακόμα και σε παίκτες που δεν είναι πρώτης επιλογής, είτε με δουλεμένα εναλλακτικά πλάνα για περιπτώσεις απουσιών ή τραυματισμών, είτε οτιδήποτε άλλο, εντάξει. Αλλά να το χρησιμοποιούμε σαν την εξήγηση και την δικαιολογία για όλα, δεν γίνεται.

Και για να σας αποδείξω ότι επί της ουσίας το πρόβλημα απλά το «χρησιμοποιούμε» σαν εξήγηση και δικαιολογία, αλλά δεν το… δουλεύουμε σαν λύση, ένα θα σας πω. Όταν λοιπόν έχεις επίγνωση και διαπιστώνεις ότι δεν έχεις βάθος στο ρόστερ σου, τότε δεν δηλώνεις στο θεωρητικά πιο δύσκολο παιχνίδι σου (με Παναιτωλικό) τον καλύτερό σου παίκτη (Λέτο) μόνο και μόνο επειδή έτσι βολεύουν οι ημερομηνίες να πάρει δέκα μέρες άδεια.

Κι ακόμα παρακάτω. Όταν το παθαίνεις μια φορά, δεν το επαναλαμβάνεις αμέσως μετά και πάλι το ίδιο λάθος. Γιατί για παράδειγμα, εγώ άντε πες ότι δεν τον πάω τον Κάρα όπως του λένε οι… αγαπητικοί του και δεν τον θεωρώ απώλεια. Ο Φερέϊρα όμως, από την στιγμή που τελευταία ξαφνικά είτε τον ξεκινάει βασικό είτε τον κάνει πρώτη αλλαγή, προφανώς και τον υπολογίζει σαν πολύτιμη μονάδα. Ε λοιπόν, όταν δεν έχεις… βάθος στο ρόστερ σου και θεωρείς κάποιον σαν… πολύτιμη μονάδα σ’ αυτό το… ρηχό και ελλιπές ρόστερ σου, δεν τον δηλώνεις να εκτίσει την ποινή της μια αγωνιστικής στο πιο δύσκολο και πάλι θεωρητικά παιχνίδι σου, αυτό εκτός με τα Γιάννινα. Δηλαδή αν εκτιμούμε ότι ο Καραγκούνης μπορεί να βοηθήσει, πότε λογικά θα μας χρειαστεί περισσότερο, εκτός με τα Γιάννινα ή με Δράμα και Λεβαδειακό που μπορούσαμε να τον δηλώσουμε;

Και για να το προχωρήσω κι άλλο εδώ, μ’ αυτό το περιβόητο βάθος, που επαναλαμβάνω ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ο Παναθηναϊκός.

Δηλαδή πέρυσι που είχαμε βάθος και σε ποσότητα και σε ποιότητα καθώς, κατά γενική ομολογία και εν μέσω… έκστασης των πάντων, είχαμε το καλύτερο ρόστερ όλων των εποχών; Γιατί παρουσιάζαμε μια σεζόν ολόκληρη, την ίδια εικόνα μιας… κουρασμένης, αποστεωμένης και χωρίς καμιά φρεσκάδα ομάδας;

Ή για να σας πω και το αντίθετο. Και ειδικά για κάποιους πιτσιρικάδες της παρέας που δεν ξέρουν και τους τα μαθαίνουν όλα λάθος. Και δεν θα αναφερθώ στην δεκαετία του… τρισκατάρατου που ο Παναθηναϊκός έπαιζε και μπαλάρα στην Ελλάδα και έκανε άθλους στην ευρώπη και έβαζαν όλα τα μέσα του κόσμου για να του πάρουν το πρωτάθλημα στην δεκαετία του 2000. Θα σας πάω ακόμα πιο πίσω που όλοι θα συμφωνήσουμε.

Ο Ρότσα λοιπόν, τι βάθος ρόστερ είχε όταν για δύο χρόνια πήρε δυο πρωταθλήματα ένα νταμπλ και πήγαμε και στους τέσσερις του Τσάμπιονς Λιγκ;

Με… δεκαπέντε παίκτες και δέκατο-πέμπτο τον Λαγωνικάκη έπαιζε ο Παναθηναϊκός δυο χρόνια συνέχεια στην πιο λαμπρή διετία της νεότερης ιστορίας του.

Βάντζικ, Αποστολάκης, Βαζέχα, Γ.Χ. Γεωργιάδης, Δώνης, Καπουράνης, Μάρκος, Ουζουνίδης, Γ.Σ. Γεωργιάδης, Καλιτζάκης, Μαραγκός, Μπορέλι, Κολιτσιδάκης, Νιόπλιας, Λαγωνικάκης ήταν οι παίκτες που χρησιμοποιούσε ο Ρότσα, μαζί με τον Νικοπολίδη αναπληρωματικό τερματοφύλακα, τον Αλεξούδη που είχε πάθει σοβαρό τραυματισμό και έλειπε μισή σεζόν και βάλε. Και τον πάγκο συμπλήρωναν τα δεκαοχτάχρονα και δεκαεφτάχρονα τότε, Γκούμας, Καφφές, Μπασινάς, Χαλκιάς, Αλεξόπουλος, Θωμαϊδης, Χαλκιάς, Νικολαϊδης (Τεό) και… Ελιομάρ Καρβάλιο.

Πλάκα κάνουμε δηλαδή τώρα; Και μ’ αυτό το… βάθος άντεξε δυο χρόνια πρωταθλητισμό και κατάκτηση δύο πρωταθλημάτων, ενός νταμπλ και μιας πορείας στους τέσσερις του Τσάμπιονς Λιγκ;

Κι εμείς τώρα δεν έχουμε… βάθος για δεκατέσσερα παιχνίδια πρωταθλήματος σε τρεισίμιση μήνες και… υπάρχει και κούραση κιόλας;

Και ξαναλέω. Αν τα αναφέρω όλα αυτά και με… παραδείγματα για τους δύσπιστους, τα λέω για ένα και μόνο λόγο. Όχι για να πω πως έχουμε βάθος. Αλλά γιατί το υπαρκτό πρόβλημα του ρόστερ, δεν είναι η εξήγηση και η δικαιολογία πάντα και για όλα.

Στο κάτω-κάτω ομάδες χωρίς ελλείψεις και χωρίς αδυναμίες δεν υπάρχουν. Και ο Παναθηναϊκός έχει και τεράστιες ελλείψεις και αδυναμίες και ορατά κενά που βγάζουν μάτι. Αλλά αυτά πρέπει να είναι αντικείμενο μάχης, συσπείρωσης, πάλης, αντιμετώπισης και κίνητρο μεγαλύτερης ακόμα προσπάθειας και δουλειάς για να ξεπεραστούν και να αντιμετωπιστούν όσο γίνεται καλύτερα. Και όχι σαν αφορμή για να καθαρίσουμε παίκτες που δεν γουστάρουμε, για να σηκώσουμε ψηλά τα χέρια και να εγκαταλείψουμε πλάνα και δουλειά και για δικαιολογίες σε κάθε στραβή. Απλά πράγματα.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

17 σχόλια
  • Θανασης γκ Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012 17:39 Συντάχθηκε από Θανασης γκ

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ Κ ΤΟΝ ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗ!ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΙΣ ΜΙΑ ΦΙΛΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΕΝΟ ΠΕΝΑΛΤΙ....ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΚΟΛΛΑΓΕ ΣΤΟ 90 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΣΑ ΤΟΥ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΟΛΛΗΤΟΙ?ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙς ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ?ΠΑΝΤΩς ΕΙΝΑ Ι ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ Η ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ./....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ....ΠΑΝΤΩΣ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΝΑ ΑΠΟΘΕΩΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ Κ ΝΑ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΥΝΑΧΙΖΕΤΑΙ...Κ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Κ ΕΣΥ ΒΛΕΠΩ,....ΕΞΩΔΙΚΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΝΙΝΗ...ΕΝΩ Κ ΚΑΛΑ ΛΕΜΕ ΝΑ ΠΩς ΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ Κ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ.......ΕΤΣΙ....ΑΞΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ....ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ Κ ΤΗΝ ΝΤΟΜΠΡΟΣΥΝΗΣ.....ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΙΟΊΚΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ....ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΕΑ....ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΨΕΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ....Κ ΚΑΛΑ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙ\ΛΑΝΕ ΠΡΩΤΑ?.....ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ.....ΦΙΛΑΚΙΑ Κ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.....ΟΧΙ ΤΠΤ ΑΛΛΟ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩς ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ....ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΚΑΠΟΙΟΙ ...ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ....

  • ΘΕΜΗΣ-13Θ Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012 19:00 Συντάχθηκε από ΘΕΜΗΣ-13Θ

    ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ! ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΟΜΑΔΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΥΑΛΩΤΗ ΣΕ ΑΜΠΑΛΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ! ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΟN ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΩΡΑ?

  • Σ. Νίνης Ιτέα Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012 10:24 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    GiannisPatra
    Εντάξει όλα αυτά για τον Καραγκούνη γνώμη σου είναι, αλλά εκεί που σίγουρα έχεις άδικο είναι ότι δεν έχει προσφέρει τίποτα στον Παναθηναικό. Μπες στο youtube και πάτα karagounis goals και δες στο βίντεο τι έχει προσφέρει σε Παναθηναικό και εθνική. Είναι από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές που έχει γεννήσει η χώρα μας, χωρίς αμφιβολία. Για τον Κατσουράνη όπως είπα και πριν, το μυαλό μέσα στο γήπεδο δεν το έχει άλλος.

    Η ομάδα χρειάζεται στήριξη και κόσμο στο γήπεδο. Έχει κάνει την κοιλιά και σε λίγο θα επανέλθει και θα έρθουν και λύσεις (Νίνης, Λάζαρος και ίσως μεταγραφή). Απλά στήριξη στην ομάδα.

  • Giannis patra Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 21:01 Συντάχθηκε από Giannis patra

    Σ. Νίνης Ιτέα
    Τώρα που ειδες εσυ οτι ο καραγκουνης ειναι καλος μαλον δεν βλεπεις αγώνες
    Τσαρλατανος παικτης μια ζωή ηταν ο καραγκουνης και οι δημοσιογραφοι τον εκαναν παικταρα ...ο τυπάρας η σημαια του παναθηναικου και τριχες κατσαρες και στα δυσκολα εγκατελειψε τον παναθηναικο και πηγε και ζεστενε τους παγκους της ιντερ και της μπενφικα
    Ο καραγκουνης κρατάει μπάλα καθυστερει το παιχνιδι και η θα την χασει η θα δωσει λαθος πασα τις πιο πολες φορες και ασε που αν χαθει η μπάλα δεν εχει δυνάμεις να γυρισει.Μπαλια δεν μπορει να βγαλει ειτε καθετη ειτε σεντρα .Ουτε για τα σουρμενα δεν κανει το παλλικαρι
    Δεν εχει δωσει ποτε αγώνα στον παναθηναικο ουτε εναν παρα σε κατι πλαιη οφ .Ποιο πολυ προπονειται για την εθνικη.
    Δεν ειναι τυχαιο που τον πεταξε εξω ο φερειρα και αν ειχε και μια σταλια φιλοτιμο θα εφευγε μονος του αλλα αυτος που ειναι και χαζος μπορει να παιζει και μεχρι τα εξήντα του .
    Ασε με τον κατσουρανη που λουφαρει ολο τον αγώνα και δινει και δυο καλες πάσες και τον κανουν ηρωα οι δημοσιογράφοι
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ και οταν τελειωσουν τα συμβολαιά τους θα πάρουν τον πουλο μπας και γλιτωσει η ομαδα απο δαυτους και δουμε και μεις λιγο κανονικο ποδοσφαιρο οπως βλεπαμε στην αρχη του πρωταθληματος
    Και αυτα που λενε οτι κουραστηκαν οι παικτες καλα λεει και ο κωστας ,που κουραστηκαν δηλαδη δωσανε αγώνες τσαμπιονς ληγκ συνεχεις που στο καλο κουράστηκαν.
    Απλα η γκρινια ορισμενων που δεν παιζουν διελυσε την συνοχη της ομαδος .
    Ευχομαι να μην γινει καμια μεταγραφη διοτι σαπακια θα ξαναρθουνε πάλι εκτος και αν τους προτεινη ο προπονητης.
    Συμφωνω οτι ολοι οι παικτες θελουν στηριξη εκτος απο τους κλικαδορους Καραγκουνη και κατσουράνη.Ξεχασες τι εγινε πέρσι με δαυτους και με τον τζορβα που πλακώθηκαν.
    Εχουν καλες δημοσιες σχεσεις και πιεζουν καταστασεις να παιζουν
    Ο κατσουρανης δεδομενων των δυσκολιων καλως παιζει γιατι δεν υπαρχει και καλλιτερος αλλα οχι και να τον κανουν και τον mvp του παναθηναικου.
    Πάντως με αυτους τους παικτες τους κουλους ο παναθηναικος πάει σουπερ
    Ειναι πρωτος με δυο ποντους διαφορά και αν δεν αγχωθουν για το πρωταθλημα μπορει και να το πάρουν
    Μακρια απο καραγκουνη την κατσαμε την βάρκα παμε χαμενοι οταν παιζει αυτο το πράμα.
    Θα μπορουσε ο κατσουρανης να παιξει στοπερ μπας και ο μπιαρσμιρ αξιοποιηθει και παιζει με αυτοπεποιθεση τωρα που λειπειο μπουνσογκ αλλα σαπακι και αυτο.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 16:40 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    Α και κάτι άλλο. Στο αγώνα με τον Πανιώνιο, είδα έναν εξαιρετικό Μπίαρσμιρ (μη μου πείτε για το άστοχο πέναλντι, κι ο Λέτο το έχασε) και έναν εξαιρετικό Καρνέζη. Κανείς όμως δεν είπε ένα μπράβο, ένα συγχαρητήρια. Αν ήταν ο Λέτο ή ο Σισέ θα είχαν ακούσει μέχρι και ύμνους για το όνομά τους. Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι: Όλοι οι παίκτες θέλουνε στήριξη! Όποιος και να παίζει στο γήπεδο για τον Παναθηναικό (βασικός ή αλλαγή), θέλει ΣΤΗΡΙΞΗ!!

  • κορέα/εκουαντόρ Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 15:19 Συντάχθηκε από κορέα/εκουαντόρ

    Κώστα,
    όπως πάντα και μετά από μια ήττα ή αποκλεισμό, στον Παναθηνα'ι'κό αρχίζουνοι θεωρίες :
    1.Δεν έχουμε στόπερ,ισχυρισμός αυτών που βλέπουν, και με το συμπάθειο, την μπάλα ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ
    2.Να μην επηρεάζονται οι παίκτες της ομάδας από τα στον περίγυρο τεκταινόμενα,ισχυρισμός δικός σου και με το συμπάθειο ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ,έχω αναφερθεί στο παρελθόν για το συγκεκριμένο θέμα δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι.
    3.Αν δεν πέσουν λεφτά, δε γίνεται τίποτα,με το συμπάθειο αλλά η μέχρι
    σήμερα πορεία της ομάδας αποδεικνύει το ακριβώς αντίθετο.Μην ξεχνάει
    κανένας τι ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ πέσανε φέτος στην ομάδα.
    4.Δεν έχουμε βάθος στο ρόστερ.Εδώ να μου επιτρέψεις να χρησιμοποιήσω
    το δικό σου σωστό παράδειγμα για το ρόστερ επί Ρότσα που έφερε την
    ομάδα ένα βήμα από τον τελικό του ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ.
    ΑΣ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,
    και ας προβάλλουν απόψεις, που όπως σωστά επισημαίνει,
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ μόνο ένας φίλος στο σημερινό σχόλιό του,
    που λένε ότι το
    ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ
    ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΧΟΝΤΡΕΣ ΣΚΙΕΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ.
    Σταματήστε επιτέλους την εσωστρέφεια και δείτε ότι αυτό που πρώτα απ όλα πρέπει να γίνει είναι να δοθεί η μάχη, όπως λες Κώστα,ΌΧΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ
    ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΚΛΠ
    αλλά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
    Όσο δεν αλλάζει τίποτα στον τομέα αυτό Κώστα, εσύ θα κυνηγάς ανεμόμυλους
    και οι φίλοι της ομάδας θα είναι οι σημερινοί Δον Κιχώτες...

  • Σ. Νίνης Ιτέα Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 14:05 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    GiannisPatra
    Αυτά που λες για τον Καραγκούνη είναι υπερβολικά. Αν ξεστραβωθείς θα δεις ότι είναι ο μόνος από τον ΠΑΟ που μπορεί να κρατήσει μπάλα χωρίς να την χάσει, είτε θα την δώσει είτε θα τον ρίξουν και θα πάρει φάουλ. Για τον Κατσουράνη έχω πει πολλές φορές ότι έχει ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ μυαλό και είναι ο καλύτερος Έλληνας χαφ. Είναι ο μόνος που μπορεί να σηκώσει το κεφάλι και να κάνει μπαλιά απέναντι ή να αλλάξει παιχνίδι. Αυτά δεν τα βλέπεις όμως. Για άλλη μια φορά κατακρίνεις την ομάδα, η οποία δεν έχει ακούσει κάτι καλό από σένα. Και αυτό είναι το μειονέκτημά μας σε σχέση με τους Ολυμπιακούς. Εμείς εκτός από νίκη θέλουμε και μπαλάρα. Αυτοί με 1-0 ικανοποιούνται (και δίκιο έχουν συνήθως).

    Τέλος έχω να πω για όσους απογοητεύτηκαν από τώρα, ότι η ομάδα θα επανέλθει. Μην ξεχνάτε ότι οι υπόλοιποι δεν παίζουν καλύτερα από μας. Μόνο και μόνο από τι έχει καταφέρει φέτος η ομάδα στο πρωτάθλημα (με το ρόστερ που έχει), πρέπει να είστε πολύ ευχαριστημένοι...

  • Giannis patra Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 12:17 Συντάχθηκε από Giannis patra

    Κώστα καλα τα λες άριστα .
    Πιστευω οτι οσο είναι μεσα στην ομάδα ο ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ θα δημιουργει προβληματα .Δεν κανει ο καραγκουνης για τον παναθηναικο και ποτε δεν έκανε ηταν πάντα φυρα.
    Και αλλοι δεν κανουν πχ ο κατσουράνης αλλά λογω των περιστάσεων χρειάζεται
    Η ομάδα θελει ενέργεια τρέξιμο και οχι παικτες να καθυστερουν το παιχνιδι
    Ο ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΑΓΡΑΙΝΑ ΗΤΑΝ ΧΑΛΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΗΘΕΛΑΝ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
    Ο φερειρα το ειδε και τον πέταξε εξω
    Αλλα φαινεται ο καραγκουνης ειναι κρατος εν κρατει
    οπως και ο κατσουράνης .
    Οταν παιζει με τον παναθηναικο κάνει λαθος μεταβιβάσεις κραταει την μπαλα πολυ πεφτεικατω διαμαρτυρεται καιολα αυτα τα σπαστικα του ανοητου καραγκουνη.
    Τον εχει βαρεθειη ψυχη μας ρε αδελφε.
    ΑΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ ΤΗΝ ΜΑΟΥΝΑ.
    Βγάζει μια μπαλια στο παιχνιδι και οι δημοσιογράφοι τον ανακυρησουν ηρωα του αγώνα.

  • Κων/νος Παπαδόπουλος Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 10:52 Συντάχθηκε από Κων/νος Παπαδόπουλος

    Καλημέρα σας.

    Να συμφωνήσω στη φιλοσοφία του κειμένου περι δικαιολογιών. Να συμφωνήσω πως η ομάδα άρχισε να "ακούει" τριγύρω, μετά την "απώλεια" Τσάκα και τα συν αυτώ. Όμως θα συμφωνήσεις κι εσύ πως μια ομάδα δεν μπορεί να μην επηρεάζεται τελικά από τις εξελίξεις στα διοικητικά. Κάποια στιγμή θα γινόταν.

    Καλώς ή κακώς η χρονιά δεν μπορεί να βγεί με τα "τρικ" του Φερέιρα, που ως τώρα πέτυχαν. Η ομάδα όσο κι αν συσπειρωθεί, όσο κι αν δουλέψει δεν μπορεί να βγάλει καινούρια πράγματα στο γήπεδο. Το παραδέχτηκες ότι τώρα έχει χάσει το όπλο του αιφνιδιασμού. Ο΄τι υλικό είχε στα χέρια της το δούλεψε. Ακόμα και παίχτες που δεν έχουν μπει για τα καλά στην ομάδα (Βιτόλο, Τοτσέ, Ρούντολφ) προσωπικά πιστεύω ότι δεν έχουν να δώσουν το κάτι παραπάνω που χρειάζεται για να διεκδικηθεί ο τίτλος μέχρι τέλους. Μακάρι οι επιστροφές Νλινη, Λάζαρου να επιφέρουν μιά φρεσκάδα ιδεών και καλύτερη ανάπτυξη. Όμως ο πρώτος θα σκέφτεται το καλοκαίρι και ο δεύτερος έχει αποδειχθεί ότι μετά από τραυματισμό θέλει χρόνο και όλα μπορεί να έχουν κριθεί μέχρι τότε!

    Ο Παναθηναϊκός θέλει παίχτες! Ο Φερέιρα, από τις καλοκαιρινές μεταγραφές, έδειξε ότι έχει το σωστό κριτήριο για το τι χρειάζεται η ομάδα! Αν δεν μπουν λεφτά, δεν λύνεται τίποτα! Αν πάλι κάτι αλλάξει, μακάρι, να γίνουν σωστές και όχι επιπόλαιες κινήσεις όπως στην αρχή της πολυμετοχικότητας (άντε βρήκαμε λεφτά να τα σπαταλήσουμε)!

  • ektoras Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 10:03 Συντάχθηκε από ektoras

    πολυ σωστοσ σχεδον σε ολα...θεωρω πωσ για μια κακη πορεια μιασ ομαδασ λιγο πολυ φταινε ολοι...διοικηση,προπονητησ,παικτεσ,οπαδοι...και δημοσιογραφοι...νομιζω πωσ αν στον παο μασ δειχναμε μια υπομονη για δυο-τρια χρονια χωρισ κανενα παρατραγουδο(υπομονη αναλογη τησ πρωτησ χρονιασ τησ πολυμ,οπου τρωγαμε τριαρεσ απο σερρεσ και αλλουσ και κανενασ δεν περιμενε κανενα στα αποδυτηρια...πραγμα πολυ σωστο...και ειδαμε την επομενη χρονια πωσ η ομαδα ειχε καλυτερη ψυχολογια...βεβαια και παλι δεν παιξαμε μπαλαρα και για να λεμε τα πραγματα οπωσ ειναι πεσαμε και στον χειροτερο οσφπ των τελευταιων 15 ετων...αλλα παρολαυτα φαινομασταν καλα στην ψυχολογια μασ...),τοτε η ομαδα θα εχει/ειχε δυνατοτητεσ για καλυτερα αποτελεσματα...εξαιρω 2-3 χρονιεσ που ειμασταν χαλια και δεν μασ εσωνε τιποτα...(π.χ χρονια μπακε-μουνιοθ)...αυτο που εχω παρατηρησει εδω και 30 χρονια που βλεπω μπαλα,ειναι οτι οι γαυροι προκειμενου να παρουν ενα τιτλο γινονται ολοι μια γροθια...ακομα και αν μισει ο ενασ τον αλλον...για τον ολυμπιακο τουσ γινονταιολοι μια γροθια...ενωμενοι...ακομα και τον καρα να παιρνανε...θα φωναζανε καρα ολε...εμεισ παλι ειμαστε το ακριβωσ αντιθετο...καπου στη μεση θα μου αρεσε να πω την αληθεια...επισησ να σου θυμισω οτι επι ροτσα τη χρονια του αγιαξ ειχαμε παρει μονο τον καφε...επισημη δικαιολογια καπετανιου...αφου πηραμε το νταμπλ ειμαστε οι καλυτεροι αρα δεν χρειαζομαστε παικτη...φυσικα δεν συμφωνουσα...αλλα το αποτελεσμα τησ χρονιασ 1995-96 με ταπωσε...τελοσ να πω οτι σεβομαι αυτουσ που διαφωνουν με επιχειρηματα...τουσ διαβαζω...αλλα αυτουσ που βγαζουν αχτι...ρε παιδια και δικιο να εχετε το χανετε...γραψτε κατι που να στεκει χωρισ να βριζετε τον κωστα...ευχαριστω...

  • Ευκλείδης Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 02:59 Συντάχθηκε από Ευκλείδης

    1. "Η ομάδα έχασε εντελώς τον προσανατολισμό της. Το χειρότερο; Μαζί μ’ αυτόν, έχασε την ψυχραιμία της, την αγωνιστική πειθαρχία και φιλοσοφία της και κυρίως την εμπιστοσύνη στον εαυτό της". Πρέπει να καταλάβεις ότι ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν δημοσιογράφοι, οπαδοί, φίλαθλοι που θα καταθέτουν την άποψή τους για τα αγωνιστικά και τα λοιπά τεκταινόμενα στον Παναθηναϊκό. Καλώς ή κακώς η ομάδα πρέπει να μην επηρεάζεται από το τι γράφει ο καθένας. Και στο κάτω κάτω αν για όλα φταίνε όσοι ασκούν κριτική ή σχολιάζουν γενικότερα, τότε έχουμε βρει την αιτία για όλα τα δεινά της ομάδας τα τελευταία 15 χρόνια. Γρήγορα να τους φιμώσουμε για να μην κάνουν κακό στον Παναθηναϊκό μας. 2. " Ακόμα και αυτός ο μετριοπαθής σε γενικές γραμμές Φερέϊρα, έφτασε στο σημείο κάποια στιγμή, μετά από παιχνίδι με την Κέρκυρα και κακή εμφάνιση συνολικά της ομάδας, να λέει «θέλω αμυντικό γιατί θα μας λείψει ο… Καντέ» " Δηλαδή ήθελες να βγει δημοσίως ο Φερέιρα και να απαξιώσει το ρόστερ του και να πει ότι όλοι οι κεντρικοί του αμυντικοί, πλην του Μπουμσόνγκ, δεν κάνουν για την ομάδα; Ο άνθρωπος διαπίστωσε, όπως η μισή Ελλάδα, την ανεπάρκεια των κεντρικών αμυντικών μας και ζήτησε παίκτη με αφορμή κι όχι αιτία την απουσία του Καντέ. Έσφαλε μήπως; Είναι μήπως περιττή η συγκεκριμένη προσθήκη; ΟΧΙ. Το αυτονόητο ζήτησε ο Πορτογάλος μπας και καταφέρει να βελτιώσει λίγο την άμυνά μας. 3. '' Γιατί για παράδειγμα, εγώ άντε πες ότι δεν τον πάω τον Κάρα όπως του λένε οι… αγαπητικοί του και δεν τον θεωρώ απώλεια. Ο Φερέϊρα όμως, από την στιγμή που τελευταία ξαφνικά είτε τον ξεκινάει βασικό είτε τον κάνει πρώτη αλλαγή, προφανώς και τον υπολογίζει σαν πολύτιμη μονάδα. '' Σε ένα ρόστερ όπου δύο δημιουργικοί μέσοι είναι τραυματίες όλη τη χρονιά (Νίνης, Λάζαρος) και ο ανήλικος Μαυρίας έχει αγωνιστεί σε 11 από τους 14 αγώνες, λογικό είναι να μπαίνει ως αλλαγή καμιά φορά κι ο Καραγκούνης (8 συμμετοχές) όταν απουσιάζει μάλιστα κι ο Κουίνσι. Τώρα πώς αυτό τον κάνει στα μάτια του προπονητή πολύτιμη μονάδα κι όχι αλλαγή της αλλαγής μόνο εσύ το ξέρεις...

  • tsarla Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 02:04 Συντάχθηκε από tsarla

    Το πιο σωστό άρθρο σου που έχω διαβάσει φέτος.Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες.Όντως τα πραγματικά αίτια της κακής μας εικόνας δεν είναι ούτε η μέτριοι αμυντικοί μας,ούτε η έλλειψη σε βάθος ρόστερ και κατ'επέκταση η κούραση. Κλασικά ως "Ελληνάρες" βρήκαμε ευκαιρία να βγάλουμε το άχτι μας και να ρίξουμε ευθύνες στους παίκτες που δεν γουστάρουμε.Παραδέχομαι και εγώ ότι δεν ήταν σωστό αυτό που κάναμε.Τα είχες ξαναπεί σε ένα προηγούμενο άρθρο και πιστεύω ότι θα περίμενες αυτή τη στάση από τους Παναθηναικούς.Πραγματικά αυτό το πράγμα να καταδικάζουμε τους πάντες κάθε φορά, παίκτες,προπονητές,διαιτητές πιστεύω ότι καταστρέφει όλη την εικόνα της ομάδας μας και επηρεάζει και τους παίκτες μας.Τα δύσκολα ήρθαν για την ομάδα μας και πρέπει να τη στηρίξουμε με κάθε τρόπο.

    Όσον αφορά το παιχνίδι τώρα, ήταν κατά τη γνώμη μου η χειρότερη εμφάνισή μας.Το σύστημα που καλώς προσπάθησε να εφαρμόσει ο Φερέιρα, δεν του βγήκε.Σαφώς και θέλησε να απειλήσει με τον Τοτσέ και το Λέτο μπροστά, όμως αυτό μας στοίχισε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού,η οποία ήταν 0. Αυτό που μάθαμε ήταν πως ο Λέτο δεν μπορεί να παίξει πίσω από τον επιθετικό.
    ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΟΛΩΝ: Δεν έπρεπε από τη στιγμή που δεν του έβγαινε τίποτα σε αυτή τη θέση,να τον περάσει μπροστά και στη θέση του να μπει ο Κλέυτον,που θα βοηθούσε πολύ με τις πάσες του; Λάθος αυτό για μένα από τον προπονητή,όπως επίσης λάθος θεωρώ και την χρησιμοποίηση του Ρούντολφ, ο οποίος δεν ήταν έτοιμος για το ματς. Και όσο για τον Καραγκούνη και τον Μπίαρσμιρ δεν θα ήταν σωστό να τους κατηγορήσει κανείς,πρώτον γιατί είναι όλη τη χρονιά μεταξύ πάγκου κι εξέδρας και δεύτερον, γιατί ο πρώτος μας έχει χαρίσει μαγικές στιγμές, και δεν μπορούμε να πούμε κάτι κακό επειδή στα "γεράματα" του και στις δύσκολες στιγμές της ομάδας είναι ακόμη εδώ και βοηθάει.

    Τέλος, o Rojon Boton έχει κι αυτός δίκιο.Με την αβεβαιότητα που επικρατεί στα ιδιοκτησιακά της ομάδας, και οι παίκτες αλλά και ο προπονητής δείχνουν επηρεασμένοι,κάτι που βλέπουμε από την αμηχανία των ποδοσφαιριστών στο γήπεδο,τις διαμαρτυρίες τους αλλά και τα σχόλια του Φερέιρα. Ας παίξουμε την μπαλίτσα που τόσο ωραία παίζαμε πριν λίγο καιρό και ας ξεχάσουμε τις φρούδες ελπίδες για Ροναλντίνιο και γήπεδα. Μια χούφτα ματς έμειναν,ας δείξουμε την μαγκιά μας, να τα πάρουμε!

  • DeadMan Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 00:49 Συντάχθηκε από DeadMan

    Οταν δεν μπαινεις στα διοικητικα (οσο γινεται,γτ το...τραβαει ο οργανισμος σ εστω κ λιγο:P)ειναι φορες που την πιανεις την ουσια...Πραγματι ειναι γελοιο να λεμε οτι δε μας φτανουν οι (τραγικοι κατα τ αλλα) Σαρι-Καντε-Σπυρο για να παρουμε ΑΥΤΟ το ελληνικο πρωταθλημα.Ο πανικος που πιανει το Παναθηναικο συστημα ομως με το παραμικρο ειναι ασυγκριτος παγκοσμιως.Ειναι ωραιο και υγιες στην κοινωνια να υπαρχουν πολλες αποψεις και συζητησεις για τα μικροτερα πραγματα ακομα,αλλα στον κοσμο του Ελληνικου ποδοσφαιρου και ειδικα του Παναθηναικου κανει κακο.Μεριδιο σε αυτο το κακο εχεις και εσυ-για την πολυμετοχικη περιοδο κυριως-,οπως εχουν και τοσοι αλλοι για τα χρονια πριν και το μετα.Φαινεται πως εδω για να κυριαρχησεις πρεπει-εκτος των αλλων,των...παραεξω-να εχεις τη ΧΟΥΝΤΑ διοικησης-οπαδων-δημοσιογραφων που απλωνει ομπρελλα στην ομαδα των απεναντι...
    ΥΓ:Δε θελουμε στοπερ για να παρουμε το κ...πρωταθλημα μας,αλλα θελουμε για να φτιαξουμε καποτε την ομαδα που θα κανει αυτο που οριζει η μοιρα του Παναθηναικου μας,που ειναι η κατακτηση μιας Ευρωκουπας

  • Μιχάλης,. Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 00:36 Συντάχθηκε από Μιχάλης,.

    Ένα βήμα απ΄την ζουρλομανδύα... Κουράγιο.

  • Πανος καβαλα Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 00:14 Συντάχθηκε από Πανος καβαλα

    Κωστα καλησπερα. καταρχην θα ηθελα να ξεκαθαρισω την θεση μου... δεν με νοιαζει αν στηριζεις τον βαρδινογιαννη, αυτα ειναι αποψεις του καθενος και ειναι προς λαϊκη καταναλωση... Εγω ειμαι Παναθηναϊκος, ουτε βαρδινογιαννικος ουτε βγενοπουλικος ουτε τιποτα... Γενικα συμφωνω μαζι σου στα αρθρα σου αλλα νομιζω οτι στο παραδειγμα που αναφερεις οσον αφορα το ροστερ δεν εχεις συμπεριλαβει μια πολυ σημαντικη παραμετρο... Το ποδοσφαιρο τοτε, σε σχεση με το σημερινο, ειναι τουλαχιστον 3 ταχυτητες κατω. δηλαδη τοτε οι παικτες δεν χρειαζοταν να τρεχουν τοσο οσο σημερα, δεν επεφτε τοσο ξυλο στα ματς, ειχαν διακριτους ρολους (σημερα πρεπει να κανουν πολλες περισσοτερες δουλειες στο γηπεδο) κτλ... για παραδειγμα, η δουλεια του τοτε επιθετικου ηταν να σκοραρει, τωρα ειναι να σκοραρει, να πιεσει τους αμυντικους, να γυρισει στο κεντρο να δωσει την εξτρα πασα και αλλες τοσες... Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τωρα πια εισαι αναγκασμενος να ξεκουρασεις τους παιχτες σου αν θελεις να εχεις τυχη να παρεις πρωταθλημα... ετσι ο Παναθηναϊκος εχει μεγαλο ντεζαβανταζ σε σχεση με τους αλλους, εχοντας αντικειμενικα μικροτερο βαθος στο ροστερ του... Για του λογου το αληθες βαλε μια μερα και δες ενα ματς πρωταθληματος του ΠαναθηναΙκου και δες και ενα σημερινο... Η διαφορα σε δυναμη και ταχυτητα ειναι τεραστια... Φιλικα...

  • ROJO BOTON Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 23:32 Συντάχθηκε από ROJO BOTON

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΦΕΡΕΙΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΖΗΤΗΣΕ ΣΤΟΠΕΡ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ! ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟ ΠΑΟΥΛΑΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤ ΕΤΙΕΝ!

    ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΠΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΧΟΝΤΡΕΣ ΣΚΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
    ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΙΔΟΚΤΗΣΙΑΚΗ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΤΟΥ 1996 ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΤΗΣ ΟΥΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

  • Pao_13 Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 22:35 Συντάχθηκε από Pao_13

    Esy poy grafeis tosi wra tha mas pei ti ftaei apo to karaiskaki kai meta i theleis na ma afiseis se agwnia?

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.