Όταν η πραγματικότητα απαντάει στις «επιθέσεις»

Δημοσίευση: Δευτέρα, 09 Ιανουαρίου 2012 22.00

Ήταν πολύ χρήσιμα και ενδεικτικά τα σχόλια που ακολούθησαν το χθεσινό μου άρθρο και τα οποία μου την έπεσαν κατά… ριπάς. Και ήταν τέτοια, ακριβώς γιατί για μια ακόμα φορά ανέδειξαν το πραγματικό πρόβλημα του Παναθηναϊκού, όχι μόνο φέτος αλλά διαχρονικά. Και γιατί ταυτόχρονα, με μια προσεκτική ματιά, όλα, μα όλα ανεξαιρέτως, επί της ουσίας συμφωνούν κατά γράμμα με όσα έχω πει κατά καιρούς συμπεριλαμβανομένου και του άρθρου το οποίο υποτίθεται… κλήθηκαν να κατακεραυνώσουν.

Στην τελική, όσο και αναμενόμενο αν ήταν για μένα, σαν.. απόηχος των όσων… κλήθηκαν επίσης, να φωνάξουν κάποιοι για μένα στο ΟΑΚΑ, θα σας πω ότι το θεωρώ και πιο… αξιοπρεπές σαν προσπάθεια και πιο λογικοφανές. Καθώς, όσο κι αν ξέρεις τους πραγματικούς λόγους που σου την πέφτει κάποιος, είναι προτιμότερο να επιχειρεί να το κάνει αυτό  με δήθεν… ποδοσφαιρικά επιχειρήματα και κριτήρια, παρά βρίζοντας στο γήπεδο με χυδαία σεξουαλικά συνθήματα εν χορώ την μητέρα σου, η οποία στο κάτω-κάτω δεν μπορεί και να αντιδράσει κιόλας γιατί είναι εδώ και λίγα χρόνια στον ουρανό.

Για να περνάμε στην ουσία λοιπόν, γιατί απ’ ότι φαίνεται, δεν ξέρω αν εγώ είμαι της «σοβιετικής» σχολής όπως επεσήμανε (προφανώς σαν… κατηγόρια) ο κύριος  «znb» στο μήνυμά του, αλλά πάντως σίγουρα δεν είμαι της σύγχρονης σχολής φασισμού, που προσπαθεί να συκοφαντήσει όποια άποψη δεν γουστάρει, μέσω των «φιλικών» ΜΜΕ και της ανωνυμίας του διαδικτύου και χρησιμοποιώντας και σ’ αυτούς τους χώρους αλλά και γενικότερα, την μέθοδο των «αγανακτισμένων πολιτών».

Τι ήταν λοιπόν σε γενικές γραμμές αυτό που επεσήμανα στο άρθρο μου με αφορμή την εμφάνιση της ομάδας τόσο στο Αγρίνιο αλλά κυρίως και με την Κέρκυρα;

Το ότι επειδή η ομάδα φοβάται τα στόπερ της και ειδικά μετά τον θόρυβο που έγινε όλο αυτό το διάστημα, κατέβηκε φοβισμένα με αποτέλεσμα να περιφρονήσει σαν τακτική και προσήλωση στο παιχνίδι της το δημιουργικό της κομμάτι. Και ταυτόχρονα, με δεδομένη την χρονική περίοδο που στην καλύτερη άντε να κάνεις μια μεταγραφή αλλά και τα οικονομικά δεδομένα που υπάρχουν, αντί να κάθεσαι να κλαις όλη τη μέρα για τα στόπερ που έχουμε ή γι’ αυτά που δεν έχουμε, καλύτερα να προσπαθήσεις να ξαναδουλέψεις περισσότερο το δημιουργικό και εκτελεστικό σου κομμάτι σαν ομάδα, όπως ακριβώς είχες κάνεις για δυόμιση μήνες τουλάχιστον στον πρώτο γύρο και (παίζοντας και μπαλλάρα κιόλας) καθάριζες σαν αυγό με τριάρες όσους έβρισκες μπροστά σου.

Κάντε λοιπόν τον κόπο και ρίξτε μια ματιά στο… μπαράζ μηνυμάτων που υποτίθεται… προκάλεσε αυτή η άποψη. Και λέω υποτίθεται, γιατί προφανώς αν τα διαβάσει κάποιος, θα δει ότι επί της ουσίας συμφωνούν και αναπαράγουν αυτό ακριβώς που λέω. Ότι δηλαδή η ομάδα κατέβηκε φοβισμένα επειδή δεν έχει… καλά στόπερ, οπότε μάλλον δεν θα πρέπει να ήταν αυτός ο λόγος της… επίθεσης.

Αποκορύφωμα, το μήνυμα του κυρίου «andrakoyiannos” που ξεκινάει αποκαλώντας με «ξερόλα» και συνεχίζει.
«ήταν φανερό ότι χθες η ομάδα ήταν φοβισμένη λόγω της άμυνας. Όλοι έχουν άδικο μόνο εσύ δίκιο; Πώς να βγει η ομάδα μπροστά να κάνει φάσεις όταν πίσω τρέμει το φυλοκάρδι σου κάθε δευτερόλεπτο».

Δηλαδή είμαι ξερόλας, γιατί κάνω την ίδια ακριβώς διαπίστωση που κάνει και ο κύριος που με λέει ξερόλα και ο οποίος την θεωρεί και προφανή κιόλας. Και αναρωτιέται ταυτόχρονα, αν όλοι έχουν άδικο και μόνο εγώ δίκιο, για ποιο λόγο ακριβώς; Γιατί λέω αυτό που ο ίδιος θεωρεί «προφανές» στο μήνυμά του;
Κανονικά εδώ, θα έπρεπε να επικαλεστώ την βοήθεια της… επιστήμης. Αλλά νομίζω ότι κι αυτή έχει κάποια όρια που μπορεί να κάνει κάτι.
Φυσικά υπάρχουν και χειρότερα.

Ο κύριος «psy 13», από ένα άρθρο που του λέει, επειδή δεν έχουμε καλή άμυνα και καλά στόπερ δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τρέμουμε τους επιθετικούς της Κέρκυρας, της Δόξας και του Λεβαδειακού, κατάλαβε ότι του λέω πως έχουμε φοβερά και τρομερά στόπερ. Και με εγκαλεί με το απίστευτο πραγματικά «απίστευτο, ακόμα να υπερασπίζεσαι άμπαλους». Κι εδώ εντάξει, λες αυτό κατάλαβε ο άνθρωπος απ’ όσα διάβασε, αυτό είπε.

Το θέμα είναι όμως, το ότι η αλήθεια και η πραγματικότητα, χρησιμοποιείται πάντα κατά το δοκούν. Για παράδειγμα. Με εγκαλεί ο φίλος ο «aris 13», με μια σωστή σε γενικές γραμμές ποδοσφαιρική ανάλυση, που έχει να κάνει με το ότι όσο πιο ψηλά είναι ικανά να ανεβαίνουν και να μαρκάρουν τα στόπερ σου, τόσο περισσότερους χώρους κερδίζεις στο γήπεδο και διευκολύνεται το δημιουργικό και επιθετικό σου παιχνίδι. Και συμπληρώνει την άποψή του ο κύριος «andrakoyiannos”, λέγοντας πως «αν είχες πίσω δυο βαριά χαρτιά ο Σιμάο με τον Βιτόλο δεν θα έπαιζαν μέχρι το όριο της σέντρας».

Συμφωνώ απολύτως λοιπόν. Και μάλιστα, για τους πιο παλιούς της στήλης, θα θυμίσω πως όταν όλοι αναζητούσαν τα μυστικά των σπουδαίων εμφανίσεων του Παναθηναϊκού στον πρώτο γύρο, είχα γράψει εδώ πέρα, πως ένα απ’ αυτά τα μυστικά, ήταν το ότι ο Σαριέγκι, άσχετα αν είναι πολύ καλός ή πολύ κακός αμυντικός, τακτικά τουλάχιστον επειδή έχει μάθει σωστά την θέση σε ένα προηγμένο πρωτάθλημα όπως το Ισπανικό, ανταποκρίνεται άψογα σ’ αυτό. Πιέζει δηλαδή πολύ ψηλά, ενώ στις πρώτες μπαλιές της αντίπαλης άμυνας ή ακόμα και του αντίπαλου τερματοφύλακα, ανεβαίνει σχεδόν μέχρι το κέντρο για το πρώτο κόψιμο, με αποτέλεσμα και οι χώροι να είναι πιο κοντινοί για τους συμπαίκτες του και οι βοήθειες στα κλεψίματα να γίνονται κοντά στην αντίπαλη περιοχή και έτσι να έχουν και δυνάμεις και χώρους για επιθετικές ενέργειες με πιο καλές συνθήκες και πιθανότητες οι μεσοεπιθετικοί μας.

Φυσικά τότε, οι ίδιοι μάλλον, με έκραζαν γιατί δήθεν υπερασπιζόμουν τον… Σαριέγκι. Η πλάκα είναι όμως, πως άσχετα με το αν είναι κακός ή καλός ο Σαριέγκι, αμυντικό που να παίζει ψηλά είχαμε, αλλά βαλθήκαμε να τον «καθαρίσουμε» σαν αυγό.

Κι επειδή σ’ αυτό πολλά να μπορεί να πει κάποιος και να χάσουμε την ουσία, θα ρωτήσω το εξής απλό.

Ποια… βαριά χαρτιά είχαμε στον πρώτο γύρο στα στόπερ και παίζαμε ψηλά άμυνα ρίχνοντας τριάρες και τεσσάρες μέσα κι έξω απ’ το ΟΑΚΑ;

Ποια είχαμε ρε παιδιά; Πως μπορούσαμε και πιέζαμε ψηλά και κάναμε δεκαπέντε φάσεις και τέσσερα γκολ σε κάθε παιχνίδι; Με ποια… βαριά χαρτιά, καθαρίσαμε σαν αυγό τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, την Ξάνθη στην Ξάνθη και στο ΟΑΚΑ όσοι ερχόντουσαν μέτραγαν τρία στο εικοσάλεπτο πριν καλά-καλά χαιρετήσουν την εξέδρα;

Να υποθέσω ότι οι επιθέσεις του ΠΑΟΚ, της Ξάνθης, της ΑΕΚ, και όλων των υπολοίπων που… προσκυνούσαν και χαιρέταγαν, ήταν όλες… ντεφορμέ και ξαφνικά πέσαμε στην… φόρμα των επιθετικών της Κέρκυρας και του Παναιτωλικού και τρέμουμε και τις αντίστοιχες των Δράμα, Λεβαδειακού, Γιάννινα και Ατρομήτου που έχουμε άμεσα μπροστά μας; Αν ναι τότε εντάξει, πάω πάσο και σταματάω εδώ την κουβέντα.

Αν όχι όμως; Τότε τι έγινε τότε; Είχαμε ξαφνικά σούπερ στοπεράντζες και δεν μας απασχολούσε τίποτε; Όχι φυσικά. Τα ίδια στόπερ είχαμε, ή για την ακρίβεια, τον Σαριέγκι είχαμε και τώρα έχουμε τον Καντέ. Αλλά μήπως ο Σαριέγκι έγινε ξαφνικά παιχταράς; Όχι φυσικά. Ένας μέτριος αμυντικός είναι ο Σαριέγκι, πολύ καλή και ανεκτίμητη εφεδρική λύση και ταυτόχρονα φιλότιμος και αγωνιστής σε βαθμό που αυτά τα προσόντα του απλά να αναπληρώνουν αρκετές από τις εμφανείς αδυναμίες που έχει.

Οπότε; Οπότε πως αντιμετωπίσαμε τότε το πρόβλημα; Με… μεταγραφή; Μήπως κάναμε καμία Οκτώβρη μήνα και δεν το θυμάμαι;
Μήπως τελικά, τα πάντα και αυτά που κάνουν την διαφορά, ήταν τελικά δύο πράγματα;

Δηλαδή η φόρμα της ομάδας, ο ρυθμός και η καλή οργάνωση και δουλειά στις προπονήσεις από την μια. Και ο αέρας και η αύρα που συνολικά απέκτησε η ομάδα καθώς την είχαν αφήσει όλοι ήσυχοι και ασχολιόντουσαν με τον Τσάκα και δεν της τριβέλιζαν από το πρωί μέχρι το βράδυ το μυαλό (σε παίκτες, προπονητή και διοίκηση) με το… πω-πω-πω που πάμε σε Τούμπα και σε Ξάνθη και σε τέτοια με αυτά τα στόπερ και αυτή την άμυνα;

Για να γυρνάμε λοιπόν στα… προφανή όπως είπε και ο φίλος.

Που είναι λοιπόν η… διαφωνία;

Συμφωνούμε όλοι, ότι έχουμε μέτρια στόπερ και όχι ποιοτική άμυνα συνολικά. Όπως και στο ότι αυτό, αντικειμενικά επηρεάζει συνολικά το παιχνίδι της ομάδας.
Αν μετά απ’ αυτό η διαφωνία μας είναι, στο ότι εγώ λέω πως με το να καθόμαστε να μοιρολογάμε όλη μέρα τον πεθαμένο και να κάνουμε την ομάδα να τρέμει σαν το ξεραμένο φύλλο στον βοριά, ακόμα και με αντιπάλους μέσου και κατώτερου βεληνεκούς, καλύτερα να ψάξει ποδοσφαιρικά πως θα λύσει το πρόβλημα και μια καλή σκέψη θα ήταν να δει τι έκανε ανάλογα στα παιχνίδια του πρώτου γύρου; Αυτή είναι η… περιβόητη διαφωνία μας;

Με γεια μας με χαρά μας τότε, αλλά καταλαβαίνουν οι φίλοι, πως το ύφος, η ένταση και κυρίως οι χαρακτηρισμοί στις απαντήσεις τους, αν έγιναν με αφορμή αυτή την… διαφωνία, τότε λυπάμαι, αλλά είναι όντως ενδεικτικές και του επιπέδου και κυρίως των προθέσεων.
Και μια ο λόγος περί… προθέσεων για φινάλε.

Προφανώς κάνοντας τον «ψαγμένο» ο κύριος «st. Jimmy»μου γράφει.

«.. Τι κάθεσαι και γράφεις πονήματα καημένε. Οι πολυμετοχικοί φταίνε για όλα».

Ε λοιπόν αδερφέ, δεν ξέρω ποιος φταίει, αλλά πάντως σίγουρα εσύ θα μπορείς να με βοηθήσεις καλύτερα. Πάντως για το ότι με διακόσια εκατομμύρια στη τσέπη, πήραμε εφτά στόπερ σε τρία χρόνια και αυτή την στιγμή, αν εξαιρέσουμε τον Μπουμσόνγκ τον οποίο θεωρούσαμε ένα από τα… εγκλήματα του περυσινού καλοκαιριού του Τζίγκερ, αυτή την στιγμή θέλουμε ΞΑΝΑ όχι ένα αλλά ΔΥΟ τουλάχιστον στόπερ της προκοπής, μάλλον δεν… φταίω εγώ. Ποιος; Σου είπα. Μάλλον εσύ θα ξέρεις καλύτερα.

Κανά δυο ακόμα… πινελιές μια και πιάσαμε την κουβέντα, που είναι και «καλή» κιόλας.

Ο κύριος «παραgayσκακη» λέει στο μήνυμά του, μάλλον θεωρώντας ότι απαντάει σε όσα έγραψα. «… έχουμε καταντήσει να μας κάνουν πάνω από δέκα τελικές σε κάθε ματς ομάδες όπως η Κέρκυρα και ο αστέρας τρίπολης που ούτε η Άρσεναλ του Ανρί και του Βιεϊρά δεν μας έκαναν κάποτε». Να σου πω λοιπόν αδερφέ ότι σε λάθος άνθρωπο μάλλον το έστειλες αυτό το μήνυμα, ή να σε θεωρήσω… νοσταλγό του παρελθόντος; Αν πάντως θέλεις να πιάσει τόπο το σωστότατο μήνυμά σου, στείλτο καλύτερα σε εκείνους που έγιναν Παναθηναϊκοί το… 2008 και μετά ή που ακόμα χειρότερα πιστεύουν ότι ο Παναθηναϊκός ιδρύθηκε το 2008 και πριν απ‘ αυτό έπαιζε στην Γ’ Εθνική.

Τέλος, χρωστάω μια απάντηση, στον κύριο «znd», ο οποίος βαθύς… γνώστης απ’ ότι φαίνεται της τέχνης της… προπαγάνδας, με… ξεμπροστιάζει λέγοντας πως, γιατί τώρα έγινα όψιμος θιασώτης του να βάζει τρία γκολ η ομάδα ενώ στο αλήστου μνήμης 2008 θεωρούσα σαν προτέρημα τα 1-0 του Πεσέϊρο.

Πρώτον αγαπητέ μου φίλε, ελπίζω να ξέρεις τι σημαίνει η λέξη «αλήστου» που χρησιμοποίησες. Γιατί το να το χαρακτηρίσω εγώ έτσι το 2008, άντε πες πως έχω και δέκα λόγους με βάση όσα έγιναν. Για σένα όμως, γιατί ακριβώς είναι «αλήστου»; Δεν ήταν η χρονιά που… απελευθερώθηκε ο Παναθηναϊκός, πήραν… τα όνειρα εκδίκηση, δικαιώθηκε ο αγώνας και η ομάδα… εκτινάχθηκε;

Δεύτερον, δεν θεωρούσα σαν προτέρημα τα 1-0 τότε, αλλά τέλος πάντως ακόμα και αν το δεχθώ αυτό, υπάρχει μια τεράστια διαφορά. Τότε αδερφέ και ειδικά εκείνη την χρονιά, η άμυνα δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Αντίθετα θα σου θυμίσω, πως με Γκούμα, Μορίς στα στόπερ (βλέπεις ο Σαριέγκι ήταν αναπληρωματική λύση και έγινε βασικός μόνο επί πολυμετοχικότητας και με βάση τα… έξι στόπερ που πήραμε τότε), με Νίλσον, Βύντρα, Σέριτς, Σπυρόπουλο εναλλάξ στα πλάγια και κυρίως με ΜΑΤΟΣ, ΤΖΙΟΛΗ και Καραγκούνη, Ίβανσιτς στα χαφ, ο Παναθηναϊκός όχι μόνο δεν είχε πρόβλημα στο αμυντικό του παιχνίδι, αλλά πανηγύριζε όποια ομάδα κέρδιζε… κόρνερ ειδικά στην Λεωφόρο, μέχρι εκείνα τα… περιβόητα ματς με Ξάνθη, ΟΦΗ, Ηρακλή και Πανιώνιο, για τα οποία ο ιστορικός του μέλλοντος θα μας πει κάποτε τι έγινε. Και κάτι ακόμα σχετικά.

Επί πολυμετοχικότητας πια, ο Τεν Κάτε που αλλιώς ξεκίνησε την άμυνά του, όταν είδε τα σκούρα, με ατόφια την άμυνα της προηγούμενης χρονιάς (Γκαλίνοβιτς, Νίλσον, Βύντρα, Γκούμας, Σαριέγκι, Σπυρόπουλος) έκανε τα εκπληκτικά διπλά σε Βέρντερ και Ίντερ και την γενικότερα μεγάλη πορεία στο ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ.

Μαγκίτσες λοιπόν περί… Σοβιετικής σχολής και προπαγάνδας, αλλού φίλε και όχι σε μένα..Κι αν θες και μια συμβουλή περί προπαγάνδας, ένα θα σου. Η καλύτερη προπαγάνδα, είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Μπες λοιπόν στο ίντερνετ, ψάξε αυτά που σου είπα, δες και τις συνθέσεις του Παναθηναϊκού και μετά ευχαρίστως αν έχεις βάλει μυαλό θα σου έχω έτοιμο και δεύτερο… μάθημα προπαγάνδας.

Τέλος. Αν κάποιος πραγματικά είχε δίκιο που τα πήρε με το άρθρο μου και σωστά μου κάνει κριτική στο μήνυμά του, είναι ο φίλος «Νίκος Κέρκυρα», που έχει δίκιο όταν λέει, πως στην φούρια μου να μιλήσω για τα του Παναθηναϊκού, μίλησα υποτιμητικά και αδίκησα την Κέρκυρα και σαν ομάδα και σαν εμφάνιση στο ΟΑΚΑ με τον Παναθηναϊκό. Και του ζητώ ειλικρινά συγνώμη για την αμετροέπειά μου.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

16 σχόλια
  • Elias apo Astoria Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 16:18 Συντάχθηκε από Elias apo Astoria

    Θα ρωτησω για 100η φορα. Κωστα σε ποιο ραδιοφωνικο σταθμο σχολιαζεις την ομαδα μας μετα τα παιχνιδια και αν εχεις δικη σου εκπομπη στο ραδιο. Ωρα και μερα σε παρακαλω. Επισης και η κατια που σχολιαζει. Απαντησε σε παρακαλω. Καλη χρονια με υγεια σε σενα και την οικογενεια σου.

  • Giannis patra Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 13:13 Συντάχθηκε από Giannis patra

    H oυσία ειναι μια καιχιλιοειπωμενη.Ποιά;
    Οτι οι πολυμετοχικοι με επικεφαλης τον προφέσορα αντωνιου δεν κατάφερε να δυναμωσουν την ομάδα με καλους αμυντικους παικτες
    Καλά σεντερ μπακ, καλα πλαγια μπακ, με αποτελεσμα ο τεν κατε τοτε παλια , να μην αφηνει τους αμυντικους να ξεμυτισουν απο την περιοχη διοτι δεν τους εμπιστευονταν γιατι ολοιεκαναν γκελες και το ειχε πληρωσει η ομάδα και στο πρωταθλημα και στην ευρώπη βλεπε κατι διπλα του εργοτελη κλ΄π
    Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα οι αμυντικοι γκελαδοροι να μην συμμετεχουν στην αναπτυξη της ομάδος διοτι ηταν επιρρεπης στην γκέλα , και η ομάδα να αναπτυσεται μονοτονα.
    Ο ΠΡΟΦΕΣΟΡΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΠΟΡΩ ΑΝ ΕΠΑΙΞΕ ΜΠΑΛΑ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ,Δεν κατάφερε σε ολο το παγκοσμιο ποδοσφαιρο να βρει στεπερ και εφερε οτι σαβουρα κυκλοφουρουσε στις λαικες με αποτελεσμα οταν πιεζαν την αμυνα μας ακομα και παικτακια γ η δ εθνικης να δημιουργουν προβλημα και γκολ

    Φετος απο την αρχη με το καλο πασινγκ γκαιημ που εμαθε η ομάδα δεν πιεζονταν η αεράμυνα και δεν φαινονταν τα προβληματά της
    Τώρα που οι παικτες κουραστηκαν και δεν εχουν την ιδια αποδοση φαινονται τα χαλια της άμυνας.
    Ειδικα σε ενας εναντιον ενος οι αμυντικοι του παναθηναικου ειναι για τα μπάζα.
    Πρεπει ο φερειρα να ξεκουρασει βασικους παίκτες .
    Ηδη ο αναστασιάδης εφαγε τεσσαρα απο τον αστερα δεν κτυπησε το ματσ περιμενοντας να μας κερδισει να φανει.
    ΑΥΤΑ Ο ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΟΝΤΑΣ ΕΚΤΟΣ THS OMΑΔΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΣΤΟΠΕΡ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΟ.
    Αυτο ποτέ δεν μας το απάντησε ο κυριος αντωνιου.Μονο ασχετα λεει σε συνεντευξεις .Τεσσερις μεταγραφικες περιοδοι περασαν και μας εφερε καντε μπιαρσμιρ μπουνσογκ , ενα καλο στοπερ δεν καταφερε η δενηθελε να φερει.

  • IakobosM Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 18:44 Συντάχθηκε από IakobosM

    Σε συνέχεια του προηγούμενου σχολίου μου, να αναφέρω και την πηγή για τις δηλώσεις του κυρ-Σάββα: http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/160971-Theodoridis-Na-matonoyn-sto-gipedo-oi-paiktes-toy-Olympiakoy

    Όσον αφορά τον Νικολακόπουλο, μπορεί εύκολα να βρεί κανείς τα γραπτά του.

    Τέλος, τις δηλώσεις-ΟΜΟΛΟΓΙΑ-απόδειξη του κυρ-Σάββα τις αφιερώνω σ' συτούς που η ιστορία τους κατέγραψε σαν πρωτοσέλιδο στον "Πρωταθλητή", και για να γίνω κατανοητός εννοώ τους εμπνευστές του πανώ "Οχι στο DVD της βλακείας".
    Σ' αυτούς που με το εν λόγω πρωτοσέλιδο έγιναν "όπλο" στην προπαγάνδα του αντιπάλου.


    Διευκρίνηση: τα ανωτέρω ΔΕΝ δικαιολογούν την ανεπάρκεια και ανικανότητα του Βαρδινογιάννη για την προστασία της ομάδας.

  • IakobosM Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 13:07 Συντάχθηκε από IakobosM

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, μεταξύ μας οι Παναθηναϊκοί είναι αδύνατον να κάνουμε ποδοσφαιρική κουβέντα χωρίς να αναμασήσουμε κλισέ και χωρίς να ταυτίσουμε παίκτες και προπονητές με την εκάστοτε διοίκηση...

    Και αφήνω στην άκρη την ποδοσφαιρική κουβέντα, και θα αναφερθώ σε ένα θέμα που καταδεικνύει κατά την γνώμη μου την βαθιά αρρώστια στον περίγυρο -κυρίως τον επικοινωνιακό/μμε - του Παναθηναϊκού.

    Για να γίνω σαφής και να μην μακρυγορώ, ο κυρ-Σάββας προχθές έκανε κάποιες δηλώσεις μεταξύ των οποίων μίλησε για ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ εξ' αιτίας των δύο offside που εσφαλμένα σφυρίχτηκα εις βάρος του οσφπ στο Καυτατζόγλειο με την Δόξα.

    Ο Παναθηναϊκός, τα τελευταία δεκαπέντε (15) χρόνια έχει υποστεί εις βάρος του ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ παρόμοιες αποφάσεις, και επομένως έχουν αλλοιωθεί εις βάρος του ΠΑΜΠΟΛΛΟΙ αγώνες που θα του έδιναν ΤΙΤΛΟΥΣ.
    Άρα του έχουν κλαπεί αρκετοί τίτλοι... Τουλάχιστον 4 με 5!!!

    Κι όμως ΔΕΝ βρέθηκε κανείς "πράσινος" δημοσιογράφος να ευχαριστήσει τον κυρ-Σαββα για την ομολογία του... την ομολογία-απόδειξη κλοπής τίτλων...

    Και σεις κάθεστε και μου συζητάτε για τον Σαριέργκι και τον κάθε Σαριέγκι, μετά από μία δήλωση-ομολογία-απόδειξη...


    Και δήμερα, τις δηλώσεις αυτές έσπευσε να τις υπερασπιστεί ο Νικολακόπουλος δωρίζοντάς μας (σε εμάς τους Παναθηναϊκούς) ακόμα καλύτερα επιχειρήματα-αποδείξεις για την κλοπή τίτλων...

    Εγώ πάντως τους ευχαριστώ ΚΑΙ τους δύο που παραδέχονται δημοσίως - έστω και από σπόντα- ότι ο Παναθηναϊκός είναι θύμα κλοπής τίτλων από τα ΠΑΜΠΟΛΛΑ εις βάρος του σφυρίγματα που του στέρησαν νίκες και τίτλους ακόμα κι όταν δεν είχε καλή απόδοση ή καλύτερους παίχτες.

  • Ευκλείδης Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 02:39 Συντάχθηκε από Ευκλείδης

    1. Καταρχάς, ο Σαριέγκι δεν είναι ένας μέτριος αμυντικός. Είναι ένας πολύ κακός αμυντικός, ο οποίος κάνει κακό στην ομάδα. Είναι πολύ αργός, έχει καθυστερημένες αντιδράσεις και υποπίπτει σε παιδαριώδη λάθη, όπως το τσαφ που έκανε πριν λίγες εβδομάδες με τον Άρη. Επίσης είναι τελείως μάταιο να ανακαλύπτεις από το πουθενά απίθανους τρόπους με τους οποίους ο Βάσκος βοηθάει το παιχνίδι του Παναθηναϊκού. Γιατί πολύ απλά όποτε παίζει ψηλά ο Σαριέγκι, οι αντίπαλοι επιθετικοί κάνουν πάρτι μιας και δεν μπορεί να τους προλάβει με τίποτα (βλέπε Εντόι με Κοπεγχάχη, τον οποίο χάνει εντελώς στο γκολ, για το οποίο γκολ ευθύνεται φυσικά κι ο Τζόρβας). Εντάξει έβαλε το γκολ με την Ίντερ, αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα του συγχωρούμε μια ζωή τα ασυγχώρητα.

    2. Όσον αφορά τον Πεσέιρο και την τόσο τρομερή του άμυνα, να σου θυμίσω τα 4 γκολ από τον Ολυμπιακό. Μην ξεχνάμε πως τα ματς που έπρεπε να κερδίσει δεν τα κέρδισε (Ολυμπιακός, Ξάνθη, Ρέιντζερς κ.α) και δικαίως έφυγε ως αποτυχημένος όπως και όλοι οι απίθανοι προπονητές που έφερε ο Τζίγγερ από το 2004 και μετά (βλέπε Σκάζνι, Μαλεζάνι).

    3. Καλώς ή κακώς κάποιες φορές το πρόβλημα σε μια ομάδα είναι οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές. Κι ο Παναθηναϊκός στην άμυνα του νοσεί από την ανεπάρκεια των ποδοσφαιριστών του. Και ας μιλήσουμε επιτέλους με ονόματα, γιατί η ευθύνη δεν είναι ανώνυμη. Ο Σαριέγκι φταίει, ο Σπυρόπουλος φταίει, ο Καντέ φταίει, ο Βύντρα φταίει(έκανε μία καλή χρονιά στο νταμπλ, αλλά παραμένει ανεπαρκής) για τα χάλια μας στην άμυνα κι όχι ο Φερέιρα ή οι κακοί οπαδοί που γιουχάρουν ή οι κακοί δημοσιογράφοι που ασκούν κριτική ή ο κακός Βγενόπουλος κλτπ κτλπ.

    Αλλά δεν περιμένει κανένας να διαβάσει από εσένα τεκμηριωμένη κριτική σε παίκτες που έφερε ο Βαρδινογιάννης στον Παναθηναϊκό. Μόνο για τον Μελίσση και τον Ροντρίγκο γράφεις. Ο Σέριτς, ο Μπίσκαν, ο Τζιόλης, ο Βόουτερ και τόσοι άλλοι απαράδεκτοι είναι μια ζωή στο απυρόβλητο...

  • ektoras Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 01:10 Συντάχθηκε από ektoras

    Κωστα...φταισ εσυ που καθεσαι και απαντασ σε οτι λεει ο καθενασ...ασ μιλησουμε για τον παο..πιστευεισ οτι αν απαντησεισ θα τουσ αλλαξεισ αποψη;;;για το ματσ με την κερκυρα ισωσ φταιει η απουσια κατσουρ-κουινσι...αλλα σιγουρα δεν φταιει η απουσια μεγαλου στοπερ...για το συγκεκριμενο ματσ λεω παντα...γιατι αν ειναι ετσι...τοτε οταν ειχαμε χενρικσεν-κυργιακο...γιατι δεν πεταγαμε 5αρεσ;;;;τελοσ να απαντησω για πεσειρο...αληθεια δεν μπορω να τον κρινω γιατι στα 30 χρονια που βλεπω μπαλα ηταν ισωσ η πιο "περιεργη" χρονια...μαζι του καναμε και μεγαλα ματσ(καραισκακη) και πολυ ασχημα ματσ(ειδικα στο τελοσ)...ασ εχουμε στο μυαλο μασ ομωσ οτι παρελαβε μια διαλυμενη απο μουνιοθ ομαδα(εχανε επι 3 μηνεσ σχεδον σερι)...με παικτεσ που δεν εκαναν προετοιμασια λογω τραυματισμων...με μιση ομαδα στο ματσ με οσφπ(απο διαφορεσ αιτιεσ)...με κοπα αφρικα που εφυγε ο μορισ(στον πρωτο γυρο ειχαμε την καλυτερη αμυνα απο το 59-60)...με ολουσ και ολα εναντιων...με μιζερια...με παρα πολλα προβληματα...χωρισ κανα τεραστιο μπατζετ...ξαναλεω ισωσ να ειναι και κακοσ προπονητησ...αλλα νομιζω οτι λιγοι υπο τετοιεσ συνθηκεσ θα τα καταφερναν...ευχαριστω...

  • ΑΜΟΡΓΟΣ ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 22:51 Συντάχθηκε από ΑΜΟΡΓΟΣ ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ

    ΠΡΟΣ stjimmy; 1)Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΤΟΥ ΦΟΥΣΤΗ.ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΗ Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ... 2)Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΛΙΝΤ ΙΣΤΓΟΥΝΤ ''ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ'',ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΗ. 3)ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΚΡΑΖΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΠΑΡΕΘΕΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ. 4)ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ''ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η Π... ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ''. ΛΙΓΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ. ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: ΑΚΟΥ,ΣΥΛΛΟΓΙΣΟΥ.

  • kostas Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 18:51 Συντάχθηκε από kostas

    Κώστα, θέλω να σου κάνω μια ερώτηση που απευθύνεται σε όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού: Δε θα ήταν καλύτερα να στρέφουμε τα βέλη μας αλλού και να αφήσουμε ήσυχη την ομάδα; Φανταστικά δεν έπαιξε μέχρι τώρα όταν είχαν όλοι την ησυχία τους, παίχτες και προπονητής; Δε τα βάζουμε καλύτερα με τον κυρ Σάββα; Όσο ποταπό κι αν νιώθουμε ότι είναι αυτό (το να ασχολούμαστε με κυρ Σάββα, γαυροπρωταθλητές, φώτα και νικολακόπουλους), αυτό ακριβώς χρειάζεται η ομάδα. Την ηρεμία της. Προστασία. Ο Φερέιρα το νιώθει και υπερασπίζεται την ομάδα. Πετάει τις μπηχτές του στις συνεντεύξεις τύπου, καλώς ή κακώς δε με νοιάζει. Εμείς τι θα κάνουμε τώρα; Θα διαφωνούμε για τα ίδια; Θα επηρεάσουμε μήπως ξαφνικά μετά από 3-4 χρόνια τις διοικητικές εξελίξεις και το τι γίνεται στα μεγάλα τραπέζια των αφεντικών της ομάδας. Ούτε κατά το 1%, σας το υπογράφω! Άρα λοιπόν; Για μένα υπάρχει μόνο ένα σταυροδρόμι αποφάσεων μέσα μας: ή στηρίζουμε αυτήν την ομάδα που έφτιαξε αυτός ο προπονητής βελτιώνοντας τους παίχτες που βρήκε πηγαίνοντας γήπεδο και χειροκροτώντας την, ή δε δεχόμαστε ότι η ομάδα μας δημιούργησε όμορφες προσδοκίες με το ποδόσφαιρό της και καθόμαστε σπίτι μας. Γουστάρετε φίλοι μου τη μπάλα που παίζει η ομάδα με Φερέιρα ή όχι; Αν ναι, ελάτε γήπεδο. Τόσο απλά. Δε βλέπω άλλο δρόμο. Θα λυθεί τώρα από εμάς τους φιλάθλους το κυπριακό, το μεσανατολικό ή "το βοτανικό";;;
    Την ερώτηση την απευθύνω κυρίως σε σένα Κώστα γιατί έχεις τη δύναμη να κατευθύνεις την κουβέντα μέσω της εφημερίδας ή του βήματος που έχεις π.χ. σε αυτό το site. Μπορείς π.χ. να κατευθύνεις την κουβέντα σε πιο ποδοσφαιρικά μονοπάτια, του στυλ "Τι έχει διδάξει σε ένα χρόνο ο Φερέιρα στους παίχτες του ΠΑΟ;" Π.χ.: Πώς έμαθε ο Σιμάο να παίζει με κάθετες μπροστινές πάσες, ενώ 3 χρόνια ήταν το μειονέκτημα του; Πώς έγινε επιτέλους ο Μαρίνος φουλ-μπακ; Πώς ξαφνικά ο Κλέιτον μετά από 3 χρόνια είναι ο δημιουργικός επιτελικός μέσος που όλοι ξέραμε παλιά, από εκεί που τον είχαμε για διώξιμο; Πώς ο Κατσουράνης κι ο Λέτο έγιναν οι κορυφαίοι του Πρωταθλήματος; Πώς μπαίνουν μέσα 17χρονα παιδιά και είναι ισάξιοι με τους άλλους παίχτες; Πώς ένα παιδάκι από την Γ' Πορτογαλίας, το φέρνει εδώ και τρίβουμε τα μάτια μας; Κυρίως πώς ο κάθε παίχτης βελτιώνεται κι εμφανίζεται καλύτερος με αυτόν προπονητή;
    Το Φερέιρα εγώ τον θεωρώ τουλάχιστον ισάξιο του Όσιμ. Ίσως η δουλειά του να φανεί και αφού φύγει από την ομάδα, κάτι που απεύχομαι. Το ίδιο συνέβη και στην Πόρτο. Έπαιζε στον αυτόματο και μετά τη φυγή του. Θεωρώ λοιπόν μεγάλο προπονητή αυτόν που έχει πλάνο και ιδέες στην επίθεση. Αυτοί οι προπονητές μένουν στην ιστορία. Που μαθαίνουν τους παίχτες τους να παίζουν μπάλα. Που φτιάχνουν ομάδα που ξεδιπλώνει επιθετικές αρετές και φαντασία στο επιθετικό της παιχνίδι. Η άμυνα είναι κυρίως σύστημα κατ' εμέ. Όταν παίζεις περιμένοντας τον αντίπαλο δε μένεις στην ιστορία. Άντε να πάρεις κανένα Euro μόνο ;-)
    ΥΓ: Παραγγελία λοιπόν: Θα μπορούσες να γράψεις ένα τέτοιο άρθρο που θα συγκρίνει Όσιμ-Φερέιρα;
    ΥΓ1: Η ομάδα χρειάζεται τη συσπείρωσή μας γύρω της. Εγώ θεωρώ ότι το αξίζουν αυτοί οι παίχτες και αυτός ο προπονητής. Και δε με ενδιαφέρει ποιος πρόεδρος τους έφερε. Το έχω ήδη ξεχάσει!
    ΥΓ2: Το ξαναγράφω άλλη μια φορά. Οι εχθροί είναι απέναντι και δε φοράνε πράσινα!!!

  • Θανασης Μαρκο πολο Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 18:50 Συντάχθηκε από Θανασης Μαρκο πολο

    Εκει που στεναχωριεμαι πραγματικα ειναι οταν σκεφτομαι οτι εχεις δωσει ενα καρο λεφτα για στοπερ ενω καποτε εβγαζες Γκουμα, Αλεξοπουλο, Κυριακο.
    Ειδικα η ιστορια του τελευταιου ειναι χαρακτηριστικη.
    Τραυματιζονται ο Γκουμας και ο Βοκολος, παιζει διπλα στον ΧΕΝΡΙΚΣΕΝ και εφτασε να παιζει μεχρι και στη Λιβερπουλ.
    Αντι να συνεχισουμε την ιδια συνταγη, δηλαδη να παιρνουμε ΕΝΑ ΣΤΟΠΕΡ ΚΛΑΣΗΣ και να δινουμε ευκαιριες σε νεα παιδια να βελτιωνονται παιζοντας διπλα του, φερναν και επι Τζιγγερ και με τον πολυμετοχικο παιχτες μετριους και ακριβους εν τελει.
    Δεν νομιζω οτι ειναι πιο ευκολο να βγαλεις απο τις ακαδημιες παιχτες τυπου Νινη και Μαυρια και να μην μπορεις να βγαλεις σεντερ μπακ.
    Ελπιζω οτι ο Φερειρα θα βοηθησει σε κατι τετοιο τουλαχιστον οσο καιρο θα εχει τον Μπουμσονγκ στην ομαδα...

  • kl Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 15:27 Συντάχθηκε από kl

    Παντα με ενοχλουσε το γεγονος οτι οι δημοσιογραφοι της ομαδας,απηχουσαν τις αποψεις διαφορετικων παραγοντων,κ αυτο το θεωρω αρνητικο.Σχεδον παντα ομως συμφωνω με τις ποδοσφαιρικες αναλυσεις του γκοντζου.Ξερετε,οι περισσοτεροι απο μας τους μη οργανωμενους,χαρηκαμε πολυ με την ιδιοκτησιακη αλλαγη του 2008,οχι γιατι μισουσαμε τον βαρδινογιαννη,αλλα γιατι περιμεναμε οτι θα ερθει κατι με περισσοτερη δυναμικη.Μετα μαθαμε για το ωραιοτατο στησιμο προκειμενου να χαθει το πρωταθλημα,μετα δαπανηθηκαν του κοσμου τα λεφτα χωρις να γινει ομαδα ο παναθηναικος,μετα-και αυτο ειναι που με ενοχλει περισσοτερο-ακουσαμε τον πατερα στις καστες.Τωρα πια,θελουμε να φυγει ο,τι θυμιζει το παρελθον,αλλα δε φαινεται κατι στον οριζοντα.Και φταιτε πολλοι απο σας για την καταντια μας.Βολικο να φταιει για ολα ο γκοντζος,αλλα δεν εχει τοοοοση δυναμη.Μπορει να μην ταυτιζομαστε με τον φιλοβαρδινογιαννισμο του,αλλα τελικα εσας σας ενοχλουσε οτιδηποτε δεν δοξαζε τον μεγιστο ανδρεα.Οποτε,η περιοριστειτε σε ποδοσφαιρικη κριτικη,η μη μιλατε καθολου.Και για να σας προλαβω,κι εγω θελω τιτλους.Αλλα πολυ περισσοτερο θελω την αναγνωριση,την αξιοπρεπεια και τον σεβασμο.

  • MrTolis Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 12:49 Συντάχθηκε από MrTolis

    Για εμένα φταίμε κυρίως εμείς οι οπαδοί. Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας φταίει ο Κόντζος και συνεχώς του κάνετε επιθέσεις. Αφού δεν τον γουστάρετε γιατί τον διαβάζετε; Ή μήπως είναι κατευθύνσεις αυτές; Όσον αφορά το σχόλιο του φίλου περί Σοβιετικής σχολής κτλ κτλ. θα σου θυμίσω την τελευταία συνέντευξη (παρωδία) του Βγαινώ. Πρώτη φορά σε αθλητική συνέντευξη τύπου απαγορεύεται η είσοδος σε δημοσιογράφο της ΟΜΑΔΑΣ Δυστυχώς μας απογοήτευσε όλους - ξανά!

    Αυτό πάντως που παρατηρώ είναι πως κάποιοι άλλοι δημοσιογράφοι (οι οποίοι έκαναν μια υπέροχη και μεγαλοπρεπέστατη κωλοτούμπα πρόσφατα για τους νέους επενδυτές) ποτέ μα ποτέ δεν βάλλονται απο τον ίδιο που επιτίθεται στον Γκόντζο. Μα καλά δεν βλέπεται πως είναι προφανές;

    Λοιπόν μην κάνουμε σας παιδάκια και ας κάνουμε λίγο ακόμη υπομονή. Δηλαδή είμαστε σχεδόν πρώτοι (λεω σχεδόν γιατί αν συνεχίζουμε να παίζουμε όπως μπήκε το 2012 τότε δεν μας βλέπω καλά) και τρωγόμαστε με τα ρούχα μας; Πάει η Κέρκυρα. Π Ε Ρ Α Σ Ε και την νικήσαμε ΜΕΣΑ-ΕΞΩ! Ξυπνήστε!!!!! Μακάρι να γυρίζαμε τον χρόνο πίσω και να μπαίζαμε καλύτερα αλλά δεν γίνεται (τουλάχιστον ακόμη). Η νίκη δεν μετράει σε ένα πρωτάθλημα;
    Φιλικά και πάντα Παναθηναϊκά.

  • Alexandros Elefsina Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 11:29 Συντάχθηκε από Alexandros Elefsina

    Ο St Jimmy και οι λοιποί της γνωστής σχολής έχουν ένα τεράστιο πρόβλημα. Για την ακρίβεια έχουν μέσα τους μια τεράστια ΕΝΟΧΗ. Τους στοιχειώνει ο πόλεμος που έκαναν το 2008 εναντίον του Παναθηναϊκού και υπέρ του Ολυμπιακού με στόχο να αλλάξει η ιδιοκτησία της ομάδας. Αυτή είναι μια ενοχή που δε θα την ξεπεράσουν ποτέ και που θα αποτελει αιώνιο στίγμα στην (όποια) συνείδησή τους. Επειδή λοιπόν αισθάνονται ΕΝΟΧΕΣ, προσπαθούν να αλλοιώσουν την πραγματικότητα με ψέματα. Και λένε απίστευτα πράγματα που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα. Εγώ ξέρω ένα πράγμα. Ότι με Σαριέγκι, Βύντρα, Σπυρόπουλο, με τους τρεις δηλαδή που βρίζουν τώρα τα πολυμετοχικά ψυχοπαίδια, νίκησες εκτός έδρας Βέρντερ, Ιντερ και Ρόμα. Έτσι απλά. Τα υπόλοιπα είναι για να έχουνε κάτι να λένε εκείνοι που αισθάνονται τις ΕΝΟΧΕΣ για τον πόλεμο που έκαναν στην ομάδα. Επαναλαμβάνω: Βύντρα, Σπυρόπουλος και Σαριέγκι. Βασικοί στις τρεις μεγαλύτερες νίκες της πολυμετοχικής περιόδου. Πριν λοιπόν τους βρίσει ο κάθε άσχετος πιτσιρίκος, ας βάλει το (όποιο) μυαλό του και ας σκεφτεί τι θα είχε γίνει αν στα ίδια παιχνίδια δεν έπαιζαν αυτοί οι "άσχετοι" (όπως λένε οι δημοσιογράφοι της πεντάρας) μαζί εμ τους Νίλσον, Γκούμα την πρώτη χρονιά αλλά έπαιζαν ο Γιούρκας, ο Βαβζίνιακ, ο Καντέ, ο Μπίαρσμιρ, ο Μελίσσης και όλα τα υπόλοιπα πολυμετοχικά απολειφάδια που κόστισαν καμια δεκαριά εκατομμύρια. Θα θυμάστε μάλλον. Τριάρα στη Σπάρτα, τριάρα από την Κοπεγχάγη κλπ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ. ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΑΓΡΙΑ.

  • psy13 Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 08:10 Συντάχθηκε από psy13

    Τελικά αρχιζω να πιστεύω ότι τη βρίσκεις απλά με το να είσαι το πνέυμα της αντιλογίας.

  • o1925181 Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 03:07 Συντάχθηκε από o1925181

    Γεια σου ρε St. Jimmy πως κι απο εδω?

  • gmp Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 00:32 Συντάχθηκε από gmp

    Bravo - se parathehome file

  • St Jimmy Δευτέρα, 09 Ιανουαρίου 2012 22:46 Συντάχθηκε από St Jimmy

    Γκότζο μη σκας φίλε. Θα στα πω ένα ένα με τη σειρά για να μην χανόμαστε.

    1) Η ανωνυμία του ιντερνετ και τα υπόλοιπα γραφικά είτε αποδυναμώνουν μια άποψη έναντι αυτής που κατατίθεται επώνυμα είτε όχι. Αν συμβαίνει το πρώτο θα πρέπει να εξηγήσεις γιατί κάθεσαι και απαντάς, αν όχι τότε... προπαγάνδα σοβιετικής σχολής κλπ.
    2) Η μόνη ποδοσφαιρική εξήγηση που χρειάζεται για την επιθετική λειτουργία στο συγκεκριμένο ματς είναι η απουσία του Κατσουράνη κατά πρώτο λόγο, και του Κουίνσι κατά δεύτερο - οι οποίες μας κόστισαν σε δημιουργία αλλά απέδωσαν αμυντικά διότι οι αντικαταστάτες των 2 είναι διαφορετικοί ποδοσφαιριστές. Ό,τι άλλο είναι εκ του πονηρού και να μας συμπαθάς που δεν μασάμε σανό όπως θα'θελες - μερικοί από μας δεν έχουν ως σκοπό ζωής να κράξουν τον Κατσουράνη. Εκτός αν "ξεχνάς" (άτιμη σοβιετική σχολή) ότι και οι δύο αυτοί ήταν ΠΑΡΟΝΤΕΣ στην υπερμπαλάρα που είδες στα ματς του πρώτου γύρου.
    3) Εγώ ξέρω ποιοί φταίνε και θα στο πω αμέσως: οι πολυμετοχικοί φταίνε. Μην ασχολείσαι.
    4) Πλάκα κάνεις με το να επικαλείσαι την ανυπόφορη για τα μάτια ομάδα του αγύρτη Πεσέιρο ως υπόδειγμα αμυντικής λειτουργίας; Εκείνη η ομάδα (καθ'εικόνα και κατ'ομοίωση προφανώς του αστείου προπονητή της) ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ - ανεξαρτήτως αντιπάλου έπαιζε με 10 παίκτες πίσω από την μπάλα και μόνο σκοπό είχε να βάλει ένα (αριθμός: 1) γκολ ανά παιχνίδι - που προφανώς είναι αποδεκτό όταν παίζεις με μεγαθήρια που δεν μπορείς να νικήσεις αλλιώς, αλλά όταν παίζεις έτσι με Λιβαδειές και Καλαμάτες δεν είσαι προσεκτικός, είσαι πανηγυρτζής. Ποιό ακριβώς είναι το επιχείρημα σου δεν κατάλαβα, αλλά ό,ποιο και να είναι δεν υπάρχει περίπτωση να αντέχει στο τεστ της λογικής διότι η αγωνιστική συμπεριφορά εκείνης της ομάδας ήταν απλώς απαράδεκτη, οπότε δεν πρόκειται να πείσεις κανέναν επικαλούμενος την.

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.