Η άλλη ανάγνωση, για Τσάκα, πρίγκιπες και προοπτικές

Δημοσίευση: Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011 20.23

Απέφευγα τόσο καιρό να στήσω κουβέντα μέσω των άρθρων μου, για τα διοικητικά του Παναθηναϊκού, τους πρίγκιπες, τον Τσάκα και εσχάτως και τις πριγκίπισσες.

Ο λόγος ήταν διπλός. Από την μια μεριά γιατί όσο υπήρχε ποδόσφαιρο, θεωρούσα πολυτέλεια να το γυρίσουμε στα διοικητικο-πριγκιπικά και από την άλλη, γιατί ειδικά αυτή η κουβέντα, είναι και μεγάλη και δεν άρχισε επί της ουσίας τους τρεις τελευταίους μήνες

Χωρίς αγωνιστική δράση πλέον λοιπόν, αξίζει τον κόπο να ρίξουμε μια ματιά στην όλη ιστορία.

Για να ξεκινάμε σωστά λοιπόν, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Ο Παναθηναϊκός δεν μπήκε στην περιπέτεια αναζήτησης σωτήρων και επενδυτών, επειδή έτσι του κάπνισε ένα πρωί του Τσάκα, ή του πρίγκιπα, ή οποιουδήποτε θεωρεί ο καθένας σας, ότι πιθανά να κρύβεται πίσω απ’ αυτή την ιστορία.

Ο Παναθηναϊκός μπήκε σ’ αυτή την διαδικασία, από την μέρα που αθετήθηκε η συμφωνία μεταβίβασης του πακέτου των μετοχών στους Βγενόπουλο-Πατέρα και οι δύο τελευταίοι αποχώρησαν από τον Παναθηναϊκό. Ας μην γελιόμαστε λοιπόν. Από εκείνη την μέρα και με δεδομένη την αντίθεση της πλειοψηφίας (;) του κόσμου, να αναλάβει και πάλι ο Βαρδινογιάννης, τα πράγματα αντικειμενικά θα οδηγιόντουσαν εκεί που βρίσκονται τώρα. Στην αναζήτηση δηλαδή επενδυτή και σωτήρα για τον σύλλογο.

Πιθανότατα και επειδή ακριβώς ο Παναθηναϊκός είχε ακόμα λίγα καύσιμα να κάψει, το πρόβλημα να μην έγινε κατανοητό από την πρώτη μέρα.

Άρχισε όμως να γίνεται κατανοητό από φέτος το καλοκαίρι. Εκεί που ξαφνικά, ακόμα και οι πιο ανυποψίαστοι, συνειδητοποίησαν ότι λεφτά πια δεν υπάρχουν. Και πως αν σύντομα δεν δινόταν λύση, ο Παναθηναϊκός πιθανότατα να βρισκόταν ακόμα και μπροστά στον κίνδυνο του πρωτοδικείου.

Η χαριστική βολή ήρθε με την αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τζίγκερ, όταν πια ακόμα και οι πιο δύσπιστοι, κατάλαβαν, ότι αυτό το κεφάλαιο, έκλεισε πια για τον Παναθηναϊκό, Αυτό σε συνδυασμό με την οργανωμένη προσπάθεια αποθάρρυνσης της οικογένειας Γιαννακόπουλου –για να μην του πολέμου επί της ουσίας- να μην μπει στον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό, με μαθηματική ακρίβεια και με σταθερά και γρήγορα μάλιστα βήματα, οδήγησε στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα.

Η απελπισμένη προσπάθεια του Βγενόπουλου να σώσει τα προσχήματα, με εκείνη την περίφημη… πρόταση σωτηρίας, όχι μόνο δεν έλυσε το πρόβλημα, αλλά αντίθετα το άφησε διάπλατα ορθάνοιχτο και απλά ταυτόχρονα, έκανε και τους τελευταίους που τον πίστευαν ή έστω ήλπιζαν σ’ αυτόν, να απογοητευθούν και να τον εγκαταλείψουν.

Όλα αυτά, δεν είναι, ούτε αυθαίρετες εκτιμήσεις, ούτε έχουν να κάνουν με την γνώμη, την συμπάθεια, την αντιπάθεια ή ακόμα και τις όποιες εξαρτήσεις έχει ο καθένας, από τον Βαρδινογιάννη, τον Βγενόπουλο, τον Πατέρα ή οποιονδήποτε άλλο θέλετε.

Είναι τα αντικειμενικά γεγονότα και μόνο όποιος δεν θέλει ή έχει λόγους, μπορεί να μην τα επικαλεστεί.

Από κει και πέρα. Αν έχουν νόημα όλα αυτά που είπαμε μέχρι τώρα, έχουν ακριβώς για να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας, πως αν κάτι δεν μας αρέσει, είτε σαν πρόσωπο, είτε σαν γεγονός, είτε σαν κατάσταση, είτε ακόμα και σαν προοπτική, γι’ αυτό δεν φταίει αυτό το «κάτι».

Αυτό το «κάτι», είτε ακούει στο όνομα Τσάκας, είτε Αλ Σαούντ, είτε πρίγκιπας, είτε πριγκίπισσα, είτε Άρμπορις, είτε οτιδήποτε άλλο εμφανιστεί στην συνέχεια, είναι η σκληρή για τον Παναθηναϊκό πραγματικότητα, που ήρθε σαν συνέπεια όλων των παραπάνω.

Κι αυτό το λέω, γιατί βλέπω πολλούς να εξοργίζονται, να πλακώνονται και τοποθετούνται ακόμα σε… παρατάξεις, ανάλογα με την γνώμη που έχουν για τον Τσάκα, για τον πρίγκιπα ή για την πριγκίπισσα.

Άδικος κόπος και με λάθος στόχο τα βάζουν.

Ο ουσιαστικός στόχος και εκείνο με το οποίο πρέπει να οργίζονται, είναι η κατάσταση στην οποία βρέθηκε ο Παναθηναϊκός. Το ότι δηλαδή το πιο ισχυρό και σίγουρο σωματείο της Ελλάδας και από τα πλέον σίγουρα οικονομικά στην Ευρώπη, βρέθηκε στο σημείο όχι απλά να αναζητά εναγωνίως σωτηρία για την επόμενη μέρα, αλλά να κρέμεται στην κυριολεξία από τα χείλη, τις διαθέσεις, τις ορέξεις αν προτιμάτε, του οποιουδήποτε… βρήκε φως και μπήκε σ’ αυτό που λέμε Παναθηναϊκή καθημερινότητα. Γιατί προφανώς και αυτό πάει σε όσους είναι οργισμένοι με τον Τσάκα και τους πρίγκιπες γενικότερα, κανείς απ’ αυτούς δεν εμφανιζόταν στον προσκήνιο, αν ο Παναθηναϊκός αντικειμενικά δεν δημιουργούσε αυτού του είδους το προσκήνιο.

Κι αυτό όποιος το προσπερνάει στην όλη συζήτηση, το προσπερνάει μόνο και μόνο γιατί νοιώθει ενοχές αν είναι έντιμος, ή απλά φοβάται τις συνέπειες των ευθυνών που έχει γι’ αυτή την κατάσταση.

Καθώς εδώ, έρχεται και το επόμενο φυσιολογικό ερώτημα.

Ο Τσάκας, αυτή τη στιγμή, είτε λέει ψέματα, είτε είναι μπροστινός του Βαρδινογιάννης, είτε λέει και τάζει αέρα πατέρα επενδύσεις, είτε εκπροσωπεί είτε δεν εκπροσωπεί κάποιον, παίζει ή δεν παίζει ,ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ;

Υπάρχει κάποιος άλλος που… περιμένει στην ουρά να… επενδύσει; Υπάρχει κάποιος, που στο μιλητό έστω, εμφανίστηκε να θέλει την ΠΑΕ και να βάλει τα δεκαπέντε εκατομμύρια, που δεν τον κάνει γιατί τον εμποδίζει ο Τσάκας;

Κι εγώ να πάρω και το αγαπημένο σενάριο όλων των αγανακτισμένων εσχάτως.

Ο Τσάκας λοιπόν, ας θεωρήσουμε ότι είναι μπροστινός του Τζίγκερ, για κάποιους λόγους μυστήριους που μόνο ο ίδιος ο Τζίγκερ γνωρίζει.

Πολύ ωραία. Και γιατί λοιπόν δεν εμφανίζεται κάποιος που αγαπάει τον Παναθηναϊκό να πει βάζω εγώ τα λεφτά και παίρνω τις μετοχές, να ξευτιλίσει και τον Τζίγκερ και τον Τσάκα και όλο τον κόσμο; Κι αν δεν είναι κάποιος που θα το κάνει επειδή αγαπάει τον Παναθηναϊκό, γιατί δεν εμφανίζεται κάποιος γενικότερα; Μήπως γιατί φοβάται τον… Βοτανικό, όπως είναι η ημιεπίσημη δικαιολογία που προβάλλεται εντόνως τελευταία;

Ακόμα κι έτσι λοιπόν. Ας πάρει την ΠΑΕ και ας πάει να το φτιάξει αλλού το γήπεδο. ή να μην φτιάξει και καθόλου στην τελική. Ας παίζει στο ΟΑΚΑ που ήταν πάντα και το… αγαπημένο μέρος ενός συγκεκριμένου κυκλώματος.

Τι εμποδίζει λοιπόν το οποιονδήποτε να το κάνει;

Γιατί καλά να οργιζόμαστε και να ρίχνουμε ανάθεμα σε ραδιόφωνα και σαίτ. Αλλά πρέπει να λέμε κιόλας γιατί οργιζόμαστε.

Αν οργιζόμαστε γιατί δεν μας εμπνέει φατσικά ο Τσάκας, ας βρεθεί κάποιος πιο… όμορφος να κάνει παιχνίδι. Αν δεν εμπιστευόμαστε την ιστορία με τους πρίγκιπες, και δικαίωμα του καθενός είναι να μην είναι εύπιστος και εγώ μεταξύ μας αν δεν το δω τελειωμένη την ιστορία, δύσκολα ψήνομαι, τότε γι’ αυτό δεν φταίνε ούτε οι πρίγκιπες ούτε κι οι πριγκίπισσες.

Δεν ήμασταν δηλαδή άνετοι και ωραίοι πριν εμφανιστεί ο Τσάκας και οι πρίγκιπες και μας την χάλασαν την ιστορία οι Σαουδάραβες.

Το πρωτοδικείο, οι μειώσεις συμβολαίων, η αδυναμία να κάνουμε μεταγραφές και οι στάσεις πληρωμών, ήταν οι λέξεις και οι φράσεις που απασχολούσαν το ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού και την καθημερινότητά μας, πριν εμφανιστεί καν ο Τσάκας.

Σαν να άρχισαν να… ξεχνάνε κάποιοι μου φαίνεται σε μόλις τρία μηνάκια. Οπότε μην μου ήσαστε κάποιοι τόσο οργισμένοι και τόσο… άνετοι ταυτόχρονα στην προσπάθεια να μην γίνει το ντιλ με τους Σαουδάραβες γιατί… μας χάλασαν την όμορφη εικόνα και Παναθηναϊκή ζωή που περνάγαμε.

Γι’ αυτό άλλωστε και σας λέω, τζάμπα η οργή και τζάμπα ο κόπος. Αν είναι μούφα όλα αυτά, τι είχαμε τι χάσαμε στην τελική. Θα ξαναγυρίσουμε εκεί που ήμασταν. Αν αυτό είναι η ελπίδα και ο… διακαής πόθος κάποιων κατανοητό. Αλλά να το πούνε έτσι. Στα ίσα και χωρίς περιστροφές. Και μην μου το παίζουν… γεμάτοι αγωνία, μην τυχόν και ο Τσάκας δεν λέει αλήθεια και τι θα κάνουμε. Θα κάνουμε ότι κάναμε και πριν τον Τσάκα.

Θα ζήσουμε δηλαδή τον Παναθηναϊκό, έτσι όπως μας τον κληροδότησαν οι τζάμπα σωτήρες που την έκαναν και οι άλλοι που τους ζητούσαμε και κάναμε αγώνα να φύγουν, αλλά τώρα τους λέμε… ελάτε να πληρώσετε γιατί έχετε ακόμα τις μετοχές.

Απλά πράγματα και μην τα πολυζορίζετε.

Καταλήγοντας.

Υπάρχουν δυο πράγματα εδώ πέρα.

Το πρώτο είναι μια κατάντια. Και η κατάντια, δεν είναι αυτά που λέει ο Τσάκας ή πόσα εγγόνια και γιούς έχει ο βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας. Η πραγματική και μεγάλη κατάντια, είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Παναθηναϊκός. Να μην έχει δηλαδή επόμενη μέρα αν δεν βρεθεί κάποιος να τον σώσει και να συζητάει ακόμα και για χρεοκοπία. Αν αυτό δεν φέρνει αηδία σε κάποιους και δεν το θεωρούν κατάντια και κατάντια ή αηδία θεωρούν και τους φέρνει η… κοιλιά του Τσάκα ή τα εγγόνια του Βασιλιά της Σαουδικής Αραβίας, με γεια τους με χαρά τους.

Το δεύτερο πράγμα, έχει να κάνει με αυτή καθ’ αυτή την προοπτική του Παναθηναϊκού. Και σ’ αυτό τα πράγματα είναι απλά. Από την στιγμή που ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει εμφανιστεί, το μόνο πράγμα που υπάρχει και που αντικειμενικά μπορούμε να συζητήσουμε, είναι το ντιλ του Τσάκα και της νέας φουρνιάς πριγκίπων και πριγκιπισσών. Λόγο ορατό και Παναθηναϊκό, να λυσσάει κάποιος να μην γίνει αυτό το ντιλ δεν βλέπω. Το να έχει τις επιφυλάξεις του, είναι και θεμιτό και απόλυτα λογικό. Αυτό από μόνο του όμως, δεν είναι λόγος να θεωρείται προδοσία της Παναθηναϊκοφροσύνης, το αν ασχολείται κάποιος με αυτές τις εξελίξεις και γιατί όχι, ακόμα και να ελπίζει ότι είναι αληθινές και θα βρεθεί κάποια λύση. Αντίθετα. Μακάρι να γίνει τελικά κάτι, αλλιώτικα η καθημερινότητά μας και κυρίως η προοπτική μας, θα επιστρέψει εκεί που ήταν στις αρχές Σεπτεμβρίου. Και όσο κι αν αυτό κρατάει ζωντανούς και αποτελεί στόχο και λόγο ύπαρξης για κάποιους που το παίζουν και Παναθηναϊκοί, λυπάμαι, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό αντανακλά τα αισθήματα και τις ελπίδες, της συντριπτικότατης πλειοψηφία των φίλων αυτού του μεγάλου σωματείου.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

15 σχόλια
  • lam Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011 08:16 Συντάχθηκε από lam

    Γιατι ο Γοντικας ψηφισε υπερ της αποπομπης Φακου???

  • Μιχαλης απο Κυπρο Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011 01:44 Συντάχθηκε από Μιχαλης απο Κυπρο

    Μπραβο ρε Κωστα, πεστα να τα ακουσουμε γιατι πηξαμε. Και η πλακα ξερεις ποια ειναι? Οτι αυτοι και οι "δημοσιογραφοι" του υπαλληλου της Μαρφιν εχουν χασει καθε λογο στηριξης του απο την στιγμη που αυτος... αγνοειται αλλα συνεχιζουν απλα και μονο για να μην παραδεχτουν το αυτονοητο. Οτι δηλαδη αυτος που χαλασαν κοσμο να μπει στα διοικητικα μας καταστρεψε. Αντε και καλες γιορτες εκει στην εφημεριδα

  • vagelhs Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2011 23:32 Συντάχθηκε από vagelhs

    ΤΣΑΚΑ ΓΕΡΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ!

  • κορέα/εκουαντόρ Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2011 13:31 Συντάχθηκε από κορέα/εκουαντόρ

    Κώστα,
    πραγματικά ήταν σωστό που δεν ασχολήθηκες με τα τσακοπριγκηπικά το προηγούμενο διάστημα.
    Θα ήταν όμως σωστότερο, κατά τη γνώμη μου, να μην ασχοληθείς ούτε και
    τώρα που, όπως λες, μη υπαρχουσών αγωνιστικών υποχρεώσεων παρέχεται μια
    τέτοια δυνατότητα ενασχόλησης.
    Δηλαδή ποια είναι αυτή η αναγκαιότητα, που επιβάλλει πάντα στον Παναθηνα'ι'κό την εσωστρέφεια και τη διοικητική ενασχόληση και μάλιστα
    με έναν τρόπο, που φθείρει την ίδια την ομάδα.
    Στην περίοδο αυτή της αγωνιστικής διακοπής δεν υπάρχουν άραγε άλλα θέματα με τα οποία θα μπορούσαν να ασχοληθούν οι δημοσιογράφοι του Παναθηνα'ι'κού;
    Η γνώμη μου είναι ότι υπάρχουν πολλά και ενδιαφέροντα θέματα με τα οποία θα μπορούσες να ασχοληθείς και εσύ και οι άλλοι δημοσιογράφοι της ομάδας.
    Δε θα υπαγορεύσω προφανώς σε σένα ούτε στους υπολοίπους με ποιο θέμα θα ασχοληθείτε.
    Όμως είναι πραγματικά άξιο προσοχής ότι τη στιγμή που οι απέναντι με τις ενέργειες τους και τις ανακοινώσεις τους
    ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΟ,
    οι δημοσιογράφοι της ομάδας, ακριβώς αυτή τη στιγμή, επιλέγουν να ασχοληθούν με τα εσωτερικά διοικητικά θέματα της.
    Εγώ δεν υποτιμώ τη διοικητική αστάθεια της ομάδας, ίσα ίσα που έχω τονίσει επανειλλημμένα τη σπουδαιότητα της διοικητικής σταθερότητα στην
    ομάδα.
    Και είναι προφανώς πρώτα και κύρια ευθύνη της ίδιας της διοίκησης,
    διότι ασταθής ή σταθερή ΥΠΑΡΧΕΙ διοίκηση, να αντιδράσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ.
    Πρέπει εγώ ή ο οποιοσδήποτε φίλαθλος να υποδείξει στο ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ
    ΠΑΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ
    ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ;
    Χρειάζεται δηλαδή τόσο δυνατή διοίκηση για να κάνει τα αυτονόητα;
    Ακριβώς αυτή τη στιγμή, τη στιγμή δηλαδή της διοικητικής αστάθειας
    χρειάζεται η ομάδα, και μάλιστα όταν είναι πρώτη στη βαθμολογία,
    διότι εύκολα ή δύσκολα θα πάρει αυτά τα με πολύ πιο αδύναμους αντιπάλους οφειλόμενα παιχνίδια,
    ακριβώς αυτή τη στιγμή επαναλαμβάνω η ομάδα και η διοίκηση της χρειάζεται τη στήριξη των οπαδών της και των δημοσιογράφων της,
    οι οποίοι θα μπορούσαν να γράφουν δεκάδες άρθρων με το υλικό,
    που τους προσφέρουν συνεχώς και απλόχερα οι απέναντι.
    Όμως αυτοί προτιμούν να γράφουν για τσάκες και πρίγκηπες...

  • sfdf Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 17:05 Συντάχθηκε από sfdf

    Κωστα το θεμα του Τσακα δεν το εχω παρακολουθησει καθολου. Πες τιποτα ομως για ενα στοπερ με στοιχεια χενρικσεν και ενα χαφ τυπου καστρο εκει που πρεπει. Καλες ηταν οι μεταγραφες του καλοκαιριου, μην το χαλασουν τωρα για τα διοικητικα το αγωνιστικο

  • antreas.g13@gmail.com Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 14:06 Συντάχθηκε από antreas.g13@gmail.com

    ΜΕΓΑΛΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ.ΤΙ ΝΑ ΚΛ...... ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
    ΑΠΕΧΤΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ.
    ΑΝ ΑΛΛΑΞΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΣΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ?
    ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Η ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ?

  • cisse-leto-gilberto Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 13:58 Συντάχθηκε από cisse-leto-gilberto

    vre kosta giati se pirazi olo afto to show me tous arabian nights? afou i diki sou omada exei gipedo (karaiskaki) ke proedro (). giati kathese ke asxolise? to an pirazi tous panathinaikous oti o tsakas exei kseftilisi ton megalitero silogo tis elladas kathimerina gia 3 mines, pou gelaei o dikos sou o tsoukalas ke kathe tsoukalas me parti mas, afto ine diko mas thema. an ine aleithia oti o tzigger xriseimopiontas ton palio gnosto, ke filo tou(;) tsaka vgazi olo to diliteirio pou exei mesa tou gia tin omada ke ton pragmatiko kosmo tou panathinaikou, pios kseri; bori na ine apla fimes. all opos ipa, ine diko mas thema.

    ps. giati ta kovis ta minimata mou vre kosta. tin apopsi mou leo, den to exo afto to dikeoma? den vrizo kanenan. epilektiki kritiki, eleftherh ekfrasi tou laou...mono otan mas sinferi. XOUNTA mou thimizi.

  • Αλκιβιάδης Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 13:18 Συντάχθηκε από Αλκιβιάδης

    Καλησπέρα σε όλους,
    δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι όλη η ζημιά έχει γίνει εκ των έσω και
    λόγω των προσωπικών βλέψεων του κάθε εμπλεκόμενου!Λίγο-πολύ όλοι οι
    μέτοχοι είναι υπεύθυνοι για την κατάσταση αυτή!Συμφωνώ απόλυτα με τον
    Κώστα,ότι είτε το θέλουμε,είτε όχι εκτός από την πριγκιποϊστορία,δεν
    υπάρχει κάτι άλλο στο τραπέζι από κανέναν!Που σημαίνει ότι αν είναι μαϊμού,όπως κάποιοι,να την μηδενίσουν....δεν υπάρχει κανένα φως στο τούνελ!Μέχρι αυτή την ώρα!Ειλικρινά θα μου ήμουν πολύ ευτυχής,αν κάποιος που πιστεύει ότι είναι μαϊμού η ιστορία,μας εξηγούσε και τον(τους)λόγο(ους),που γίνεται όλο αυτό το σκηνικό,με πραγματικά στοιχεία και δεν αρκούταν μόνο σε αφορισμούς και κατάρες!
    Επίσης στο θέμα της πολυμετοχικότητας και τις μεταγραφές(CISSE-GILBERTO-LETO,πχ) την περίοδο αυτήν,να ξεκαθαρίσουμε κάτι,για να μην μπερδευόμαστε!
    Οι μεταγραφές έγιναν από την ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ KAI ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ Ή
    ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ!!Έγιναν δηλ. από τα κεφάλαια της εταιρείας!Αυτό σημαίνει ότι αν μπει κάποιος σε διαδικασία ανάλυσης του τι έδωσε ο κάθε μέτοχος(για τις μεταγραφές),θα πρέπει να στραφεί στο μερίδιο που αναλο-γεί στον κάθε μέτοχο!!Να σημειώσω εδώ,ότι τα χρήματα των μετοχών που αγόρασαν οι υπόλοιποι μέτοχοι που μετήχαν στο νέο σχήμα,ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΤΣΕΠΗ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΕ!!!!Εν κατακλείδι...ναι δεν έγιναν από τον Βαρδινογιάννη(αυτού καθ'αυτού),αλλά μην κάνουμε το άσπρο-μαύρο και βγαίνει προς τα έξω,ότι τις έκαναν οι ευεργέτες(αυτού καθ'αυτού)!!Κάντε τους υπολογισμούς και θα βρείτε ποιος στην ουσία επι-βαρύνθηκε περισσότερο!
    Το ίδιο ισχύει φίλε,spiros yunan, για τα του γηπέδου που γράφεις!
    Σε μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου,οι μέτοχοι συνεισφέρουν ανάλογα με το ποσοστό τους!Δεν είναι δίσκος στην εκκλησία μια αύξηση κεφαλαίου σε εταιρεία,που καθένας προσφέρει ότι προαιρείται!
    Όπερ σημαίνει ότι σε ένα νούμερο 50.000.000,αυτός που κατέχει το 57%,βάζει 28.500.000!!Τώρα αν σε αυτά τα 28.000.000,προσθέσεις και τα
    15.000.000 της μαϊμουδιάς....πάμε στα 43.500.000!!!Δεν θα το έλεγα και τσάμπα!!Σε αυτό να προσθέσω και να κλείσω....ότι από ότι ξέρω τουλα-χιστον,το προϊόν γήπεδο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ,δεν ανήκει σε κάποιον μέτοχο!Εννοώ
    ότι δεν είναι δικό του(βλ. Κόκκαλης και Καραϊσκάκης),ώστε να αποκομίσει
    κέρδος από την ιστορία!!!Αν και προσωπικά,το να βγάλει κέρδος ο Βωβός,
    ο Βαρδινογιάννης,ο Βγενόπουλος,ο Γιαννακόπουλος,ο Πολέμης....αλλά να έχει γήπεδο έδρα η ΠΑΝΑΘΑ...πόσως θα με ενδιέφερε!!Δεν θα τα έπαιρνε από την τσέπη μας!Από εκεί τα παίρνουν άλλοι!Ας βγάλουν τα μάτια τους.. αφού ολοκληρώσουν την κατασκευή!

    Χρόνια πολλά σε όλους και στις οικογένειές σας,
    καλή χρονιά να έχουμε....και υπομονή!

  • Brahami13 Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 10:46 Συντάχθηκε από Brahami13

    ΑΡΕ ΚΩΣΤΑ!!!8Α ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ...ΣΕ ΧΑΛΑΓΕ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ CISSE-GILBERTO-LETO!ΠΗΡΑΜΕ DOUBLE Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ???ΚΑΝΑΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ??ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ...Ο ΤΖΙΓΓΕΡ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΡΗΚΕ ΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΑ!!!Ο ΤΖΙΓΓΕΡ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ!ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΤΣΑΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ,ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ...

    Υ.Γ.:ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΓΩ!!ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΑΚΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Ο ΤΖΙΓΓΕΡ??ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΡΑΒΙΚΗ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ??ΑΛΛΑ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ Ο ΤΖΙΓΓΕΡ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.Ο 57% ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΜΑΓΚΕΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

  • spiros yunan Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 09:28 Συντάχθηκε από spiros yunan

    Φιλε Γκονζο πολυ πληρες το αρθρο σου...Με τα δεδομενα ομως που εχουμε
    απο συγκεκριμεμες πηγες..
    Ακου ομως και αυτο....
    ΣΕΝΑΡΙΟ...
    ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΦΡΑΓΚΟ......
    1.Κανεις το σχεδιο σε μακετα και βαζεις το Δημαρχο να ανακοινωσει οτι δεν υπαρχει κανενα εμποδιο....(Κοστος 100000).
    2.Βαζεις μετοχους που υποτιθεται οτι θα κονομισουν απο το νεο γηπεδο και τους τσιμπας 50 εκατομμυρια για αυξηση μετοχικου κεφαλαιου...
    3.Σταματας το σχεδιο του γηπεδου με διαφορα εμποδια και χτυπας και μια πτωχευση.(Κοστος 50000 για τους "αγανακτησμενους" οικολογους)
    4.Αγοραζεις ξανα την επιχειρηση με οφσορ απο την Σαουδικη Αραβια (Κοστος 15 εκατομυρια).
    ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ...
    50000000-100000-50000-15000000=34850000...!!!!
    ΚΑΛΟ..;;;
    ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΑΠΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΦΡΑΓΚΟ..
    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑς ΑΝ ΠΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ...ΜΕΛΗ..!!!

  • Σκετο Γιαννης Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 02:30 Συντάχθηκε από Σκετο Γιαννης

    Συμφωνω και εγω με τον Sir_13 οτι πρεπει καποια στιγμη να μας ενημερωσετε για ποιο λογο δεν εχουν ξεκινησει ακομα τα εργα για το γηπεδο στο Βοτανικο.Ειναι το σημαντικοτερο θεμα για την ομαδα.Παντως εγω ειμαι αισιοδοξος οτι οταν και αν κλεισει η συμφωνια με τους νεους επενδυτες θα προχωρησει το γηπεδο.

  • Θέμης Παπαδόπουλος Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011 23:43 Συντάχθηκε από Θέμης Παπαδόπουλος

    Νομίζω Κώστα πως έγραψες ένα άρθρο μόνο και μόνο για να το διαβάσουν (προφανέστατα σε αυτούς και μόνο απευθύνεσαι)4-5 συγκεκριμένοι ρεπόρτερ του Παναθηναικού που από την ημέρα που "χάθηκε" ο Σαούντ σήκωσαν το λάβαρο της δικαίωσης (τους), λες και αυτό έχει τελικά αξία... Χέστηκα εγώ προσωπικά αν δικαιώθηκε ή όχι ο κάθε... Βασιλαράς - παράδειγμα -. Προσωπικά με νοιάζει η ομάδα να σωθεί και όχι η δική σας "λύτρωση". Έλεος πια... Κατά τα άλλα, χρόνια πολλά σε όλους και η νέα χρονιά θα μας βρει πρωταθλητές (στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ, στη βλακία, στο αλληλοφάγωμα)

  • Σ. Νίνης Ιτέα Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011 22:38 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    Θείος Άντυ
    Πες τα ρε φίλε! Αυτό που λέω τόσο καιρό. Ξυπνήστε επιτέλους όσοι βρίζετε τον Τσάκα!

  • Θειος Αντυ Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011 21:42 Συντάχθηκε από Θειος Αντυ

    Μπραβο ρε Κωστα πες τα γιατι εχουμε διαβασει τοσα αυτη την περιοδο απο ''Παναθηναικαρες'' που αν τα διαβαζε καποιος που δεν εχει ιδεα τι παιζεται θα ελεγε ''οκ η ΠΑΕ εχει ενα σωρο λυσεις οποτε ποιος ασχολειται με τον Τσακα?''. Το θεμα ειναι οτι καλως η κακως οπως το ειπες η προταση του Τσακα παιζει ΜΟΝΗ ΤΗΣ.καλο ειναι να το χωνεψουν καποιοι λοιπον και να καταλαβουν οτι στο διλημα Πρωτοδικειο η Τσακας και πετροδολλαρα η καλυτερη επιλογη ειναι Τσακας και πετροδολλαρα.

  • Sir_13 Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011 20:50 Συντάχθηκε από Sir_13

    Κωστα καποια στιγμη πρεπει να γραφτει και ενα πληρες αρθρο για το Βοτανικο.Δεν ξερω για τους υπολοιπους αλλα εγω αδυνατω να καταλαβω τι συμβαινει και παρατηρω οτι και οι δημοσιογραφοι του ΠΑΟ δεν βγαζουν προς τα εξω τις ζουμερες λεπτομερειες ( εξαιρεση το προσφατο αρθρο στο onsports που εδειξε και καποια οικονομικα στοιχεια)
    Ξεκαθαρρα να πειτε βρε αδερφε.Δε χτιστηκε επειδη οι εμπορικες χρησεις τελικα ειναι μικροτερες του αναμενομενου?Επειδη συνδεεται με το εμπορικο του Βωβου που το μπλοκαρει το ΣΤΕ? Λογω γραφειοκρατιας?Λογω ανεπαρκων κεφαλαιων και χρηματοδοτησης?Συμφεροντα? Επειδη ειναι αναδρομος ο Ερμης? Τι στο καλο συνεβη τελικα?Γιατι καπου εχει χαθει η μπαλα.

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.