Η κατοχύρωση της σταθερότητας και η αντιμετώπιση των αδυναμιών του

Δημοσίευση: Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011 14.03

Καλά Χριστούγεννα λοιπόν για τον Παναθηναϊκό. Αγωνιστικά τουλάχιστον, γιατί για τα υπόλοιπα υπάρχει ακόμα μπόλικος δρόμος.

Πήρε και αυτή την νίκη ο Παναθηναϊκός και επιβεβαίωσε πως θα μείνει για καιρό ακόμα ανταγωνιστικός στην μάχη του τίτλου. Κι αυτό ήταν ένα σημαντικό ζητούμενο στην μέχρι τώρα πορεία του. Το να μην μείνει δηλαδή απλά σε μερικές καλές εμφανίσεις και κάποια εντυπωσιακά αποτελέσματα. Αλλά το να δείξει διάρκεια και σταθερότητα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Κι ο Παναθηναϊκός, κάνοντας την σούμα της μέχρι τώρα πορείας του, μπορούμε να πούμε ότι το κατάφερε. Δεν ήταν σίγουρα πάντα εντυπωσιακός, δεν κύλησαν όλα ρόδινα γιa αυτόν, σ’ αυτούς τους τρεις και κάτι περίπου μήνες. Είχε και τα κακά του διαστήματα, έβγαλε προβλήματα και αδυναμίες, είχε και κακές στιγμές, αλλά συνολικά αν κρίνουμε την πορεία του, σίγουρα το πρόσημο είναι θετικό.

Και είναι θετικό, όχι μόνο γιατί βρίσκεται ουσιαστικά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Αλλά γιατί φαίνεται να έχει κατοχυρώσει πλέον, κάποια στάνταρ στην λειτουργία του και στις εμφανίσεις του. Κάποια στάνταρ, που του επιτρέπουν πια και να αντισταθμίζει τις όποιες αδυναμίες έχει σαν ομάδα, που του δίνουν τα αποτελέσματα που θέλει και πάνω απ’ όλα που μοιάζουν να έχουν έτοιμες απαντήσεις σε τυχόν αναποδιές που πιθανά να είναι ικανές να ξεστρατίσουν μια ομάδα, αν δεν βρει αμέσως το αντίδοτο.

Στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης λοιπόν, φάνηκε ακριβώς αυτό. Το ότι δηλαδή σε μια μέρα, που δεν έπαιξε την καλύτερη μπάλα που τον έχουμε δει να παίζει φέτος, σε μια μέρα που ξεδιπλώθηκαν απλόχερα οι όποιες αδυναμίες έχει στην αμυντική του λειτουργία, σε μια μέρα που και πάλι βασικά μεσοεπιθετικά του στελέχη κινήθηκαν από την μετριότητα μέχρι την ανυπαρξία όπως οι Κλέϊτον και Κουίνσι, βρήκε λύσεις, βρήκε τρόπους και όχι μόνο πήρε την νίκη, αλλά έκοψε και την γνωστή ταρίφα της τριάρας στο ΟΑΚΑ.
Πιθανόν αυτό σε πολλούς, να μην φαντάζει και σαν κάτι ιδιαίτερο. Είναι όμως η ουσία για μια ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό. Ακριβώς γιατί η αποφυγή των απωλειών σε τέτοιες μέρες, είναι που θα κάνουν στο τέλος την διαφορά. Γι’ αυτό και η νίκη με τον Αστέρα κατατάσσεται για μένα στις πιο σημαντικές του πρωταθλήματος για τον Παναθηναϊκό.
Στα επί μέρους τώρα του συγκεκριμένου αγώνα. Κατ’ αρχήν να πω κάτι. Αρχίζει και μου αρέσει όλο και πιο πολύ αυτός ο Γκόμεζ που αντικαθιστά στον πάγκο τον Φερέιρα. Και αρχίζει να μου αρέσει όχι φυσικά γιατί αυτός κάνει την δουλειά ή τις επιλογές, καθώς αυτό  σαφέστατα και είναι δουλειά και έργο του Φερέιρα, αλλά για δυο άλλους λόγους.
Ο πρώτος είναι ότι έχει πολύ καθαρό λόγο και αντίστοιχη σκέψη όταν μιλάει. Πιάνει την ουσία του αγώνα που είδαμε και καλείται να κρίνει και κυρίως λέει κάτι παραπάνω από τα προφανή που συνήθως λένε στις δηλώσεις τους οι προπονητές. Το αναλύει δηλαδή μέσα σε πέντε προτάσεις το παιχνίδι και αναλύσει ταυτόχρονα με πολύ ρεαλιστικό και πειστικό τρόπο και την τακτική του Παναθηναϊκού και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε.

Ο δεύτερος λόγος που είναι και ο σημαντικότερος, είναι αυτή καθ’ αυτή η ουσία της παρουσίας του και η ποδοσφαιρική φιλοσοφία που τον διακρίνει. Καθώς δείχνει να είναι ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος με τον Φερέιρα. Γεγονός που δείχνει, ότι ο Παναθηναϊκός δουλεύει με ένα τρόπο και προσπαθεί να αποκτήσει ένα συγκεκριμένο αγωνιστικό προφίλ, όχι τυχαία ή επειδή έτσι του έκατσε, αλλά γιατί αυτή είναι η φιλοσοφία που διαπερνάει συνολικά το προπονητικό τιμ με επικεφαλής τον Φερέιρα.

Πολύ σημαντικό επίσης κι αυτό και έχει να κάνει και με αυτό που κουβεντιάζαμε στην αρχή. Το ότι δηλαδή ο Παναθηναϊκός αρχίζει και κατοχυρώνει με σχετικά αξιόπιστη σταθερότητα και διάρκεια, ορισμένα χαρακτηριστικά στο παιχνίδι του και στην συνολική του λειτουργία σαν ομάδα γενικότερα.

Από κει και πέρα. Ξέρετε ότι εδώ με τα προφανή δεν ασχολούμαστε. Και δεν έχει και νόημα δηλαδή. Θα πρέπει να υποτιμάει κάποιος πάρα πολύ την νοημοσύνη του αναγνώστη για να μπει στην διαδικασία να του κάνει ολόκληρη ανάλυση για πράγματα που έτσι κι αλλιώς είναι ολοφάνερα.

Για παράδειγμα. Το ότι η αμυντική λειτουργία του Παναθηναϊκού είναι προβληματική, δεν χρειάζεται κανείς κανένα να του το πει. Εκείνο όμως που πάντα είχε την σημασία του και άξιζε τον κόπο να συζητηθεί, ήταν το γιατί παρουσιάζει αυτές τις αμυντικές αδυναμίες. Αυτός λοιπόν ήταν και ο λόγος, πολλών διαφωνιών με φίλους, όταν στα προηγούμενα άρθρα μου προσπαθούσα να πω και να ξαναπώ, πως δεν είναι θέμα ενός ποδοσφαιριστή και των όποιων προσόντων του, αλλά θέμα συνολικής λειτουργίας και δυνατότητας της ομάδας.

Αυτό κάποιοι το εκλάμβαναν σαν ιδιαίτερη αγάπη και προσπάθεια υπεράσπισης του Σαριέγκι ή του Βύντρα, ή δεν ξέρω εγώ ποιού άλλου. Λέγαμε λοιπόν συζητώντας το θέμα εδώ πέρα, πως όποιος πιστέψει σ’ αυτή την αντιποδοσφαιρική προσέγγιση και νομίσει πως αν ξευτιλίσουμε τον Σαριέγκι και μπει άλλος στην θέση του το πρόβλημα θα λυθεί, ασφαλώς και σήμερα θα έχει λογικό αδιέξοδο στις σκέψεις του. Αν δηλαδή ο Σαριέγκι δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, ο Καντέ για παράδειγμα είναι απλά επικίνδυνος για την θέση του στόπερ με βάση την λογική του βλέπω ένα παιχνίδι και κρίνω.

Η λύση λοιπόν δεν είναι απλά αλλάζω όποιον κάνει ένα λάθος και ξεμπερδεύω. Και προφανώς άμεσα και αν δεν γίνει κάτι στο ιδιοκτησιακό, δεν είναι ούτε το να πάρουμε ένα στόπερ να λύσουμε το πρόβλημα, καθώς δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο.

Επομένως είναι αναγκασμένος ο Παναθηναϊκός να βρει λύση στο πρόβλημα, με όσες δυνάμεις διαθέτει και προσπαθώντας να εξουδετερώσει όσο γίνεται τις αρνητικές επιπτώσεις από αυτή του την αδυναμία. Κι αυτό δεν γίνεται, ούτε με αφορισμούς και καρατομήσεις των όποιων ποδοσφαιριστών έχει στην διάθεσή του, ούτε φυσικά με το να μην λέμε καθόλου στην περιγραφή των φάσεων, το όνομα του παίκτη που κάνει το  λάθος, αλλά θέλουμε να προστατέψουμε, ή έστω  να μην εκτεθούμε που ζητάγαμε λυσσασμένα την χρησιμοποίησή του, βγάζοντας όλο το αντιποδοσφαιρικό μένος μας, σε όποιον κάθε φορά αποφασίζουμε ότι πρέπει να χριστεί ένοχος για όλα.

Λογική, ηρεμία και ποδοσφαιρική γνώση και λειτουργία χρειάζεται αυτή την στιγμή ο Παναθηναϊκός. Τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

13 σχόλια
  • Σ. Νίνης Ιτέα Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011 13:21 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    GiannisPatra
    Εσύ δεν έλεγες ότι ο Λέτο είναι εποχιακός? Θα σου πω και σε τι διαφωνώ απ' όσα λες:
    "Όλοι οι υπόλοιποι πλέουν σε ρηχά νερα": What about Boumsong, Simao, Kapino?
    "Ένα σέντερ μπακ βαρύ τον Μπουμσόνγκ": Κάθε ομάδα δεν έχει τουλάχιστον ένα βαρύ σέντερ μπακ? Να σε βοηθήσω Μέλμπεργκ, Κάλα, Κοντρέρας, Τσιρίλο, Αβραάμ κ.ά. Άσε που παίζει και πολύ καλά, είναι σταθερότατος και βάζει και γκολ.
    "Αμυντικό χαφ που παλεύει για τρεις και μπροστά μόνος του ο Λέτο": Εκτός από τον Σιμάο, ο Κατσουράνης είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει μια μακρινή ή κάθετη μπαλιά (οπότε κόψτε την καραμέλα μαζί του), ο Ζέκα καλύπτει πολλά χιλιόμετρα και βοηθάει και επιθετικά, ο Κουίνσι έχει κάνει μερικά εξαιρετικά παιχνίδια, ενώ μέσα στον Ιανουάριο περιμένουμε λύσεις όπως ο Νίνης (βασικός αντί του Κλέιτον) και ο Λάζαρος (1η αλλαγή).
    "Μαγική εικόνα το σκορ": Σώπα ρε, εμείς δεν είχαμε φάσεις? Σιμάο στην αρχή, η κεφαλιά του Λέτο, το τετ α τετ του Λέτο και το τετ α τετ του Ρούντολφ είναι τέσσερεις κλασσικότατες ευκαιρείες...
    Εγώ αυτόν που υποστηρίζει τον Παναθηναικό και κοιτάει μόνο τα αρνητικά (ορισμένα δεν είναι και αλήθειες) χωρίς να έχει την παραμικρή αισιοδοξία, συγγνώμη αλλά δεν τον θεωρώ Παναθηναικό, τον θεωρώ βάζελο ή γαύρο...

  • Giannis patra Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011 21:12 Συντάχθηκε από Giannis patra

    Ο παναθηναικος ειναι μπροστά δυο βαθμους απο τον ολυμπιακο (λεβαδιακος και δοξα τώρα σιγά τα ανέκδοτα του πιλάβιου.) , εξ αιτίας του ανέλπιστα σταθερου και υψηλης αγωνιστικοτητας και ποιοτητας του λεττο ,του καπίνο και του ζεκα και κατα περιοδους του Κουίνσι .
    Ολοι οι υπολοιποι πλεουν σε ρηχα νερά.
    Εάν αυτοι οι τρεις κουραστουν τελείωσε το πανηγυρι.
    Οσο εχει κατοχη μπαλας ο παναθηναικος καλα πάνε τα πράγματα οταν ειναι να αμυνθει χαλαει η δουλειά.
    Οταν ειναι να αμυνθει γελάει καθε πικραμένος και βρισκουν οι αντιπαλοι προπονητές κερκοπορτες.
    Και αγαπητε οπαδε που δεν χρησιμοποιεις το κανονικό σου ονομα και γραφεις σαν Νινης ιτεα , πιο φανατικος παναθηναικος δεν υπάρχει απο μενα δικέ μου οποτε καλο ειναι να καταλάβεις οτι πρεπει να κριτικάρουμε τα καραγκιοζιλικια της διοικησεως που άφησε χωρις αμυντικους την ομάδα
    Αχαμνα πλαγια μπάκ Σπυροπουλο και μαρινο που δεν κοβουν ουτε βουτηρο

    .ενα σεντερ μπακ βαρυ τον μπουνσογκ
    και δυο γκαφαδωρικα σαριέγκι και καντε α ξεχασα και τον βυντρα που μαζι με τον σαριέγκι επαιζαν σαν παικτες του ΑΡΗ και του έδωσαν την νικη. .
    Αμυντικο χαφ ενα που πάλευει για τρεις ο σιμάο και μπροστα μονος του ο λεττο .
    Καποια στιγμη θα κουραστει και ο λεττο και τοτε τι γινεται.
    Εξ αλλου το ποσα ψαρια πιανουμε χωρις λεττο θα το δουμε στο αγρινιο .

    Προχθες αν εξαιρεσεις ορισμενα πεντα΄λεπτα ο παναθηναικος θυμισε τον περσινο πεθαμενο παναθηναικο και ο αστερας αν το πιστευε θα κερδιζε.
    ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ .ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΙΔΑ.
    Τρεις φανταστικες αποκρουσεις εκανε ο καπινο δυο δοκάρια ο κουλος ο αστερας που φανταζε σαν μπαρτσελωνα στο κέντρο ενα κέντρο που δεν μαρκάριζε κανεις
    ΜΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟ ΣΚΟΡ
    ΚΑΠΙΝΟ ΛΕΤΤΟ .Με δυο παικτες επαιζε ο παναθηναικος προχθες .Ο καπινο εσωζε και ο λεττο τα έβαζε
    Για αυτο τους την εχει δωσει των γάβρων που ο παναθηναικος με δυο πάικτες ειναι δυο βαθμους μπροστά και ο σαββας τα βαζει με τον βασιλακη.
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΠΡΙΓΚΙΠΑ Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ.
    ΧΡΟΝΟ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΤΖΙΓΚΕΡ.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011 20:30 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    ΗΦΓΗΦΓΗ
    Να πας να ανάψεις λαμπάδα στο μπόι του δοκαριού που έκοψε τον Λέτο από το να σας κάνει κηδεία πριν το πρώτο μισάωρο. Όταν παίξω τα δύο ματς που έχεις περισσότερα θα βλέπεις πλατούλα με ίσους αγώνες...

  • ΗΦΓΗΦΓΗ Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011 19:38 Συντάχθηκε από ΗΦΓΗΦΓΗ

    ΕΙΣΤΕ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ ΣΑΣ ΞΕΥΤΙΛΙΖΟΥΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΦΑΕΙ 4 ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΑΛΛΑ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΑΤΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ

  • Stefanos Papas Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011 01:49 Συντάχθηκε από Stefanos Papas

    Kalispera sas,
    Paidia pera apto oti i amina mas exei arketa leitourgika provlimata dn exei kai ka8olou sigendrwsi.Ma ka8olou.Poli anxos re paidi mou sta teleutaia paixnidia se andi8esi me ta prwta 5-6 pou efarmozane passing game kai metavivazane poli swsta tin bala me poli liga la8h.Gia ton Vyntra oti kai na pw einai ligo,oute kan ston pago, stin eksedra!Marinos DAGWTO!Trexei brosta pisw paizei me pa8os kai spania afhnei bala pou na min treksei(vlepete karaiskaki pou eswse 2 sigoura gol).Gia tous allous ti na peis mono o boum swnetai atomika alla kai pali to podosfairo einai omadiko a8lhma kai oloi mazi kerdizoun oloi mazi xanoune opote vasi sinolikis eikonas peftei kai autos.Xreiazetai SIGENDRWSI kai as paizoun oi grammes ligo pio konda, den prokeitai na tous dagwsei kaneis

  • ΛΑΜΠΡΟΣ (ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ + ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ) Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011 20:39 Συντάχθηκε από ΛΑΜΠΡΟΣ (ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ + ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ)

    Κώστα,

    Καλησπέρα. Είναι η πρώτη φορά που απευθύνομαι, είτε γραπτώς είτε προφορικώς, σε εσένα…αν και σε άκουγα και σε διαβάζω συχνά, και ελπίζω να έχουμε τη δυνατότητα να σε ξανακούσουμε. Ιδίως όταν κάνεις καθαρά ποδοσφαιρικές αναλύσεις, χαίρομαι να σε διαβάζω διότι διακρίνω βαθειά ποδοσφαιρική γνώση και στο ποδόσφαιρο εντέλει αυτό είναι που μετράει!! Όσον αφορά τις τοποθετήσεις σου για τα διοικητικά του Παναθηναϊκού, έχω τις ενστάσεις μου…αλλά δεν είναι της παρούσης. Άλλωστε την υγιής “διαφωνία” την θεωρώ ευλογία για οποιαδήποτε κοινωνική κατάσταση κάθε μορφής. Γι’αυτό και δεν συμφωνώ με την άποψη σου να είχαμε έναν Μώραλη στον Παναθηναϊκό. Προτιμώ να διαφωνούμε…(ακόμα και αν μερικές φορές χάνουμε το μέτρο οι Παναθηναϊκοί) παρά να έχουμε την μαζική συστράτευση που έχουν και εφαρμόζουν στον Ολυμπιακό. Η ελευθερία έκφρασης και πνεύματος γεννά γνώση και εκείνη με τη σειρά της γεννά δύναμη. Γι’αυτό και επιθυμώ οι νέες γενιές Παναιθηναϊκών να είναι “σκεπτόμενες” γενιές και όχι “μαζοποιημένες”…
    Αλλά σου γράφω για κάτι άλλο, που το θεωρώ φλέγον ζήτημα. Γνωρίζεις πόσο ακριβώς είναι το έλλειμμα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός?? Σε ρωτώ, διότι δεν έχω καταφέρει να το διασταυρώσω από κάπου. Το καλοκαίρι σύμφωνα με τα ρεπορτάζ των εφημερίδων, το έλλειμμα στο τέλος του τρέχοντος έτους θα άγγιζε τα -25 με -30 εκ. ευρώ. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη του ο κ. Γόντικας ανέφερε ότι το έλλειμμα θα διαμορφωθεί στο -14 εκ. ευρώ. Να πιστέψω ότι κάπου υπάρχει ανακρίβεια…ή να πιστέψω ότι και τα δύο είναι αλήθεια?? Kαι εφόσον και τα δύο είναι αλήθεια…τότε πως κατάφερε η Διοίκηση του Παναθηναϊκού μέσα σε λίγους μήνες να μειώσει δραστικά το έλλειμμα κατά 50%??? Αναζητώ την αλήθεια παντού…και πάντα….

    Λάμπρος (ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ + ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ)

  • sdcgsdgcd Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011 12:16 Συντάχθηκε από sdcgsdgcd

    σωστος για γκομεζ και σε αυτο που λες οτι δεν χρειαζονται αφορισμοι για κανενα παικτη

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ_13 Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011 11:41 Συντάχθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ_13

    Το προβλημα ειναι συνολικα η αμυντικη λειτουργια της ομαδας και κορυφονεται με την αδυναμια της αμυνας να καθαρισει φασεις...το θεμα ειναι οτι δεχομαστε τραγικα γκολ και ειναι καθαρα απο λαθη αμυντικων....παραδειγμα το παιχνιδι με τον ΑΡΗ..αυτα που κανουν οι Βυντρα και Σαριεγκι δεν γινονται ουτε στις τελευταιες κατηγοριες τοπικου πρωταθληματος...το προβλημα και των τεσσαρων στην αμυνα ειναι μεγαλο...δεν χρειαζομαστε μονο ενα στοπερ...θελουμε 2 μπακ και 2 στοπερ..σε ολες τις ομαδες οι αμυντικοι ειναι για να κοβουν...ενω στον ΠΑΟ ειναι για να βοηθουν τους αντιπαλους...τρανο παραδειγμα ειναι ο Καπινο...εχουμε πλεον εναν τερματοφυλακα που λες οτι και λαθος να κανει η αμυνα θα καθαρισει αυτος...και αυτο γιατι ειναι μολις 18 χρονων και κανει (χωρια το ταλεντο του) τα βασικα που πρεπει να κανει ενας τερματοφυλακας...θυμηθητε τον Τζορβα...ποσα παιχνιδια χασαμε απο αυτον...το προβλημα ειναι η τετραδα στην αμυνα...ολες οι ομαδες ξερουν οτι 5-6 φασεις θα τις κανουν γιατι η αμυντικοι δεν κοβουν ουτε με βαλε...απλα συγκρινετε παλαιοτερες αμυνες της ομαδας με τις τωρινες..τα συμπερασματα δικα σας.

  • psy13 Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011 08:31 Συντάχθηκε από psy13

    Τι είναι αυτά που λέτε? Και οι δύο μεγάλες φάσεις του Αστέρα έγιναν απο το κέντρο
    τις άμυνας. Ποιο κέντρο μου λέτε. Συμφωνώ για τον Καντέ ότι είναι κίνδυνος.
    Αλλά και Βύντρα-Σαριέγκι όταν παίζουν δεν είναι μόνο κίνδυνος. Είναι κίνδυνος θάνατος. Και εδώ φαίνεται η εμπάθειά σου. Εύκολα χαρακτήρισες τον Καντέ επικίνδυνο (σωστά), ενώ σε στις γκέλες του Λουκά μόνο που δε μας λες ότι φταίνε τα ballboy. Απορώ πάντως με σένα. Η δουλειά σου εδώ και δέκα χρόνια είναι να υποστηρίζεις τις θέσεις των Τζίγγερ, Βύντρα, Σαριέγκι, Τζιώλη και Μπίσκαν? Για ποιο λόγο το κάνεις?

  • στεφ Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011 23:37 Συντάχθηκε από στεφ

    Το πρόβλημα είναι ο Κατσούρ. Ο άνθρωπος μαρκάρει όποτε λάχει και χλιαρά. Από την άλλη πλευρά το πρωτάθλημα στην Ελλάδα παίρνει η καλύτερη επίθεση. Οπότε ο προπονητής σκέφτεται πως με τον Κατσούρ έχω καλή πρώτη πάσα και δημιουργία, κάτι που δεν έχει ο Βιτόλο που όμως στιβ αντίποδα έχει αμυντική συνέπεια. Δηλαδή, με τον Κατσούρ στην ενδεκάδα κρατάς τους αντιπάλους πιο πίσω γιατί ξέρουν πως ο ΠΑΟ έχει έτοιμη αντεπίθεση. Χωρίς τον Κατσούρ θα έχεις αμυντική ισορροπία, αλλά δεν θα έχεις τροφοδότηση των επιθετικών μας που είναι πράγματι ικανοί, αλλά δεν μαρκάρουν και έτσι κάποιος πρέπει να τους δώσει την μπάλα μπροστά και μάλιστα με προυποθέσεις. Συμπέρασμα, μισογεμάτο ή μισοάδειο το ποτήρι...

  • στεφ Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011 23:35 Συντάχθηκε από στεφ

    Το πρόβλημα είναι ο Κατσούρ. Ο άνθρωπος μαρκάρει όποτε λάχει και χλιαρά. Από την άλλη πλευρά το πρωτάθλημα στην Ελλάδα παίρνει η καλύτερη επίθεση. Οπότε ο προπονητής σκέφτεται πως με τον Κατσούρ έχω καλή πρώτη πάσα και δημιουργία, κάτι που δεν έχει ο Βιτόλο που όμως στιβ αντίποδα έχει αμυντική συνέπεια. Δηλαδή, με τον Κατσούρ στην ενδεκάδα κρατάς τους αντιπάλους πιο πίσω γιατί ξέρουν πως ο ΠΑΟ έχει έτοιμη αντεπίθεση. Χωρίς τον Κατσούρ θα έχεις αμυντική ισορροπία, αλλά δεν θα έχεις τροφοδότηση των επιθετικών μας που είναι πράγματι ικανοί, αλλά δεν μαρκάρουν και έτσι κάποιος πρέπει να τους δώσει την μπάλα μπροστά και μάλιστα με προυποθέσεις. Συμπέρασμα, μισογεμάτο ή μισοάδειο το ποτήρι...

  • ROJO BOTON Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011 21:40 Συντάχθηκε από ROJO BOTON

    ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΣΧΕΤΟΣ.
    Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΩΣ ΛΙΓΟ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ! ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΠΛΗΝ ΖΕΚΑ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΡΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΙΣΩ. ΣΥΝ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΤΟΥ "ΚΑΤΣΟ" ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΚΟΛ ΜΠΡΟΣΤΑ.
    ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ-ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ...ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ "ΚΡΙΤΙΚΗ"!

    ΥΓ. ΒΑΣΣΑΡΑ, Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΕΝΑΛΤΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΟΥ.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011 18:20 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    Κάποιος γαύρος GiannisPatra έγραφε σε προηγούμενο άρθρο του Γκόντζου ότι ο Λέτο είναι εποχιακός και δεν παίζει τον χειμώνα...Καλύτερα να σκεφτόσαστε πριν μιλήσετε...

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.