Δεν έχασε... η βενετιά βελόνι που έφυγε ο Ριέρα!

Δημοσίευση: Σάββατο, 03 Σεπτεμβρίου 2011 12.47

Αλήθεια, θυμάται κανείς αν υπήρξε έστω ένα παιχνίδι, που ο Ριέρα να προκάλεσε τέτοιο… ντόρο, όσο προκάλεσε η άφιξή του – πέρσι το καλοκαίρι – αλλά και η αποχώρησή του;

Να πεις, ρε παιδί μου: «ο παικταράς που μου έφερε ο πρόεδρος και παίρνει τα περισσότερα χρήματα από κάθε άλλον μέσα στην ομάδα, μου “καθάρισε” το τάδε ή το δείνα ματς»

Πλάκα-πλάκα ο 29χρονος Ισπανός… πέρασε και δεν ακούμπησε από τον Ολυμπιακό!

Τα γκολ που πέτυχε και τις ασίστ που έδωσε, έχω την άποψη, ότι οι πρωταθλητές θα μπορούσαν να τα βρουν από πολλούς παίκτες, οι οποίοι μάλιστα, θα κόστιζαν τα μισά απ’ όσα ο Ριέρα.

Σε 2-3 χρόνια κανείς δεν θα θυμάται ότι ο εν λόγω ποδοσφαιριστής φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα και μάλιστα, αποτέλεσε έναν από τους πλέον ακριβοπληρωμένους ποδοσφαιριστές στην ιστορία του συλλόγου…

«Λίγος» παίκτης, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη, την οποία μάλιστα, είχα για τον Ριέρα πριν ακόμα γίνει παίκτης του Ολυμπιακού… Ένας χαφ γραμμής, για ποδόσφαιρο άλλης εποχής, τότε που οι ομάδες έπαιζαν κυρίως 4-4-2 και χρειάζονταν δύο καλούς ακραίους εξτρέμ έχοντας όμως (κι εδώ είναι η ειδοποιός διαφορά!) δύο σέντερ φορ μέσα στην αντίπαλη περιοχή…

Το σύγχρονο ποδόσφαιρο πλέον  - ιδιαίτερα αυτό το 4-2-3-1, το οποίο αρέσκονται να παίζουν οι περισσότεροι προπονητές -  απαιτεί τρεις επιθετικογενείς παίκτες, οι οποίοι να μπορούν να εναλλάσσονται μεταξύ τους σε θέση έξω δεξιά, έξω αριστερά και σέντερ φορ. Αυτό που συμβαίνει, δηλαδή, στη Μπαρτσελόνα, όπου Βίγια, Πέδρο και φυσικά Μέσι κάνουν ακριβώς αυτή τη δουλειά… Κανείς τους δεν είναι εξτρέμ, κανείς τους δεν είναι «βαρύ» φορ…

Στον Ολυμπιακό του «σήμερα», ο μόνος που ανταποκρίνεται σ’ αυτό το μοντέλο παιχνιδιού, είναι ο Κέβιν Μιραλάς! Γι’ αυτό και ο Βαλβέρδε τον έχει «ταράξει»! Πότε στα δεξιά, πότε στ’ αριστερά, πότε σέντερ φορ… Δραμαμίνες θέλει πλέον ο Βέλγος, αλλά έχει δίκιο ο Ισπανός προπονητής που τον υπολογίζει και για τις τρεις θέσεις της επιθετικής γραμμής.

Αντίστοιχος παίκτης εντός συνόρων είναι ο Αντελίνο Βιεϊρίνια και γι’ αυτό, άλλωστε, ο «txingurri» έχει… λυσσάξει να τον δει στα ερυθρόλευκα! Ασχέτως αν αυτό είναι πολύ δύσκολο να συμβεί, όχι λόγω της αδυναμίας της διοίκησης του Ολυμπιακού να τον αποκτήσει, αλλά λόγω των «ειδικών συνθηκών» που επικρατούν μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού και του κόμπλεξ των οπαδών του «Δικεφάλου», οι οποίοι προτιμούν να δουν τον Πορτογάλο να… μένει μ’ ένα πόδι, παρά να κατέβει στον Πειραιά!

Αρκετά καλά μπορεί ν’ ανταποκριθεί και ο Ραφίκ Τζεμπούρ στο… ανακάτεμα των τριών θέσεων στην γραμμή κρούσης, αν και δεν είναι τόσο καλός όταν απομακρύνεται από την περιοχή, μέσα στην οποία είναι «φονικός»! Απλώς λόγω εκρηκτικότητας και υψηλής τεχνικής κατάρτισης, έχει την δυνατότητα να προσφέρει και στο πλάι…

Γυρνώντας την κουβέντα στον Ριέρα, θεωρώ απαράδεκτο να παίρνει τόσα χρήματα, όσα έπαιρνε στον Ολυμπιακό πέρσι, ένας ποδοσφαιριστής, ο οποίος δεν πατάει περιοχή, δεν μπορεί να παίξει σε άλλες θέσεις, δεν έχει «δολοφονικά» στημένα… Σε τελική ανάλυση ούτε «έκρηξη» στο παιχνίδι του είχε ο Ισπανός, ούτε τίποτα το ιδιαίτερο ήταν στο «ένας εναντίον ενός», ενώ και από προσωπικότητα δεν «έλεγε» και πολλά, έτσι δεν είναι; Μπορούσε, δηλαδή, ποτέ ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής να γίνει ηγέτης του Ολυμπιακού; Αμφιβάλλω αν θα μπορούσε να το κάνει ακόμα και σε μία ομάδα επιπέδου Εσπανιόλ…

Συμπερασματικά, θα έλεγα ότι η πώληση Ριέρα στην Γαλατάσαραϊ δεν πρόκειται να επηρεάσει αρνητικά το παιχνίδι του Ολυμπιακού. Ίσα-ίσα, πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξουν και οφέλη! Ίσως, δηλαδή, καταφέρει να βρει… χώρο στην 11άδα ο Φετφατζίδης!

Ο οποίος μπορεί – αν αισθανθεί ότι μπορεί να διεκδικήσει αυξημένο χρόνο συμμετοχής – να δουλέψει ακόμα περισσότερο, ν’ αποκτήσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να «μεταμορφωθεί» επιτέλους από ταλέντο σε «έτοιμο» παίκτη υψηλού επιπέδου!

Προσωπικά μου αρέσει η εικόνα με τον Μιραλάς σε θέση έξω αριστερά, τον «Φέτφα» έξω δεξιά και τον Τζεμπούρ στην κορυφή της επίθεσης. Τον Βέλγο, άλλωστε, ο Βαλβέρδε τον σκεφτόταν για τα αριστερά – αντί για τα δεξιά – κυρίως λόγω της ευκαιρίας που θα έχει να βγαίνει «φάτσα» με την αντίπαλη εστία συγκλίνοντας με τη μπάλα στο δεξί του πόδι. Θυμηθείτε το γκολ με τον Παναθηναϊκό, πέρσι στο ΟΑΚΑ…

Ούτως ή άλλως υπάρχει πλέον και ο Τζαμάλ Αμπντούν, ο οποίος αργά ή γρήγορα θα μπει σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων και θα υπολογίζεται τόσο για το δεξί, όσο και για το αριστερό άκρο, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους Γκρμπιτς, Χαβίτο (έστω μόνο για τις εγχώριες διοργανώσεις), αλλά και τον Γέστε, ασχέτως αν ο τελευταίος δεν θα… πετάξει και την σκούφια του από την χαρά του αν του ζητηθεί στα… γεράματα να παίξει στην άκρη (όπου χρειάζονται περισσότερα τρεξίματα).

«Όλα τα λεφτά» στον φετινό Ολυμπιακό θα είναι οι πολλές και – κυρίως – ποιοτικές λύσεις στον άξονα της μεσαίας γραμμής, οι οποίες θα ανεβάσουν επίπεδο ολόκληρη την ομάδα. Με Μακούν και Ιμπαγάσα ή με Φέισα και Μοδέστο ή μ’ έναν από τους δύο σε κάθε περίπτωση και δίπλα του τον Ορμπάιθ, η μεσαία γραμμή των «ερυθρόλευκων» θα είναι μονίμως «φρέσκια» και ανταγωνιστική ανεξαρτήτως των πολλών αγώνων σε Ελλάδα και Ευρώπη!

Η θέση του επιτελικού χαφ (πίσω από τον φορ) είναι απόλυτα καλυμμένη με Γέστε, Φουστέρ, αλλά και Ιμπαγάσα εφόσον χρειαστεί.

Στα δεξιά μπορεί να παίξει ο Φετφατζίδης, ο Αμπντούν και ο Μιραλάς (σε όλες τις διοργανώσεις), όπως και οι Γκρμπιτς, Χαβίτο (στην Ελλάδα)

Στ’ αριστερά μπορεί να παίξει ο Μιραλάς, ο Αμπντούν, ο Φετφατζίδης, αλλά και οι Γέστε, Χολέμπας (μην τον «ξεγράφετε» τον Γερμανό ιδιαίτερα για τα εκτός έδρας ματς του Champions League), ενώ «εντός συνόρων» άνετα παίζουν εκεί και οι Γκρμπιτς, Χαβίτο.

Όσον αφορά στην θέση του σέντερ φορ, ο Τζεμπούρ είναι όσο ποιοτικός χρειάζεται ο Ολυμπιακός, ο Μιραλάς είναι… ο Μιραλάς, ενώ και ο Πάντελιτς (ο οποίος, ναι είναι αργός, αλλά είναι και «δολοφόνος»!) δεν αποτελεί αμελητέα ποσότητα…

Πού θέλω να καταλήξω; Πως δεν… έχασε η βενετιά βελόνι επειδή έφυγε ο Ριέρα, ιδιαίτερα από την στιγμή που μπήκαν στα ταμεία του συλλόγου τόσα χρήματα, τα οποία – θέλω να πιστεύω – ότι θα επενδυθούν κάποια στιγμή από την διοίκηση για την ενίσχυση της ομάδας! Θα τολμούσα να πω μάλιστα - ρισκάροντας να δώσω την εντύπωση ότι έχω άγνοια κινδύνου – πως ο Ολυμπιακός ίσως και να μην χρειάζεται να κάνει βιαστική κίνηση για επιθετικό! Ας πάει ως έχει, δηλαδή, και τον Γενάρη βλέπουμε… Τότε είναι πολύ πιθανό να έχουν προκύψει αρκετές ενδιαφέρουσες περιπτώσεις.

Υ.Γ.  Εννοείται ότι η διοίκηση καλά έκανε και έδωσε στους Τούρκους τον Ριέρα. Από εμπορικής άποψης, το deal ήταν εξαιρετικό για την ΠΑΕ Ολυμπιακός. Το ότι έγινε, ενώ είχε λήξει η μεταγραφική περίοδος, δεν με «χαλάει» για τους λόγους που προανέφερα…  Θεωρώ «γραφικότητες» αυτά που ακούγονται περί μη στήριξης Βαλβέρδε από τον Μαρινάκη. «Βλέπει» μπάλα ο πρόεδρος του συλλόγου και προφανώς καταλάβαινε – κι αυτός – ότι ο Ριέρα έπαιρνε πολύ περισσότερα απ’ αυτά που προσέφερε…

Υ. Γ. 1   Ευελπιστώ ότι δεν θ’ αποτελέσει δικαιολογία για τον Ερνέστο Βαλβέρδε, αν ο Ολυμπιακός δεν έχει καλά αποτελέσματα, η αποχώρηση του συμπατριώτη του… Αν και δεν θα με εξέπληττε το αντίθετο…

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

15 σχόλια
  • saravalos-4 Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011 00:28 Συντάχθηκε από saravalos-4

    Δεν έχασε... η βενετιά βελόνι που έφυγε ο Ριέρα, εεεεεεεε?????!!!!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ακομα το πιστευεις????, αλλα τι λεω...και βεβαιος δεν το πιστευεις, απλα εκτελεις καθηκοντα φερεφωνου, προσπαθωντας να πεισεις για την μεγιστη χαζομαρα ολων των εποχων!!!!!!!!!!!

    μεινε τωρα με τον Αμπτουν

  • giovanni7 Πέμπτη, 08 Σεπτεμβρίου 2011 09:31 Συντάχθηκε από giovanni7

    ρεσεις χαλαρωστε.δεν απαξιωνει κανεις τον Ριερα.απλα ολοι συμφωνουν οτι μπροστα σε αυτα που περιμεναμε να κανει για τον Ολυμπιακο εκανε λιγοτερα απο τα μισα.αυτο λενε ολοι.ο Ριερα ηταν πραγματι παιχτης πρωτης γραμμης στην Εσπανιολ αλλα δυστηχως για αυτον η πορεια του ηταν πτωτικη.γιαυτο ηρθε αλλωστε και σε εμας.οι προσδοκιες πολλες αλλα....τζιφος.ισως και εμεις να περιμεναμε ή να πιστευαμε οτι θα κανει πραγματα που δεν μπορουσε και γιαυτο η απογοητευση.σε καθε περιπτωση ομως δωθηκαν υπερβολικα πολλα λεφτα για αυτα που προσφερε εν αντιθεση με τον Μιραλλας ή τον Ιμπαγασα που οντως προσφεραν πολυ περισσοτερα απο αυτα που ισως περιμεναμε και θα ηταν πληγμα να φυγουν.υπο αυτες τις συνθηκες λοιπον, βεβαια και δεν χαθηκε ο κοσμος που εφυγε και γιαυτο πιστευω αλλωστε οτι ο ολυμπιακος μπηκε σε διαπραγματευσεις και εντελει τον εδωσε.ισως ετσι αναδειχθουν και παιχτες που υπο αλλες συνθηκες θα βλεπαν την ενδεκαδα με το κυαλι οπως οι Φετφατζιδης και Αμπντουν.

  • Χρήστος Τουρσουνίδης Πέμπτη, 08 Σεπτεμβρίου 2011 01:45 Συντάχθηκε από Χρήστος Τουρσουνίδης

    Φίλε Λαρισσαίε ειλικρινά πιστεύεις πως ο Μαρινάκης θα τα έχωνε για τον Βιεϊρίνια; Δανεικούς κι ελεύθερους παίρνει αδερφέ, σιγά μην έδινε τα λεφτά που του ζητάει ο ΠΑΟΚ. Αλλά πες μου ΑΝ τα έδινε οι "κομπλεξικοί ΠΑΟΚτσήδες" τι θα έκαναν;
    Το 4-2-3-1 με το 4-3-3 είναι δυο διαφορετικά συστήματα, κυρίως ως προς τη λογική τους. Να στο πω απλά: Η Μπαρτσελόνα ΔΕΝ παίζει με δυο αμυντικούς μέσους, παίζει με ένα 6αρι και δυο 8αρια. Αλλά ας αφήσουμε τις συγκρίσεις με τη Μπάρτσα, το να συγκρίνουμε το άπιαστο δεν μας κάνει μεγαλύτερους...
    Αν πιστεύεις πως ο Γέστε έχει μεγαλύτερο όνομα από τον Ριέρα στην Ισπανία μάλλον ζεις αλλού... Για τους Βάσκους μην το πιάνεις το θέμα, προφανώς και δεν το γνωρίζεις. Η ομοσπονδία της Ισπανίας επί χρόνια προσπαθούσε να διατηρεί ισορροπίες μεταξύ των φυλών, καλώντας απ'όλους. Ο Ετσεμπερία, ο Ουρθάιθ, ο Γκερέρο πως έπαιζαν στην εθνική;
    Για τον Γκρίμπιτς παρασύρθηκα, δεν τον γνωρίζω. Ο Χαβίτο δεν ξέρει τι σημαίνει περιοχή, ο Αμπτούν έιναι παίκτης γραμμής (παικταράς πάντως). Για τον Ριέρα και το αν πατάει περιοχή διάβασε καλύτερα τι γράφω στο προηγούμενο post - φόρα και γυαλιά αν χρειαστεί! ΜΥΩΠΙΑΣ...
    Τέλος να πω πως θεωρώ εξαιρετικό ποδοσφαιριστή τον Γέστε, ίσως και καλύτερο του Ριέρα, αν και υστερούν και οι δυο σε ταχύτητα. Απλά δε μ'αρέσει η απαξίωση του παίκτη που φεύγει, παρόλο που ήταν βασικότατος και πρωταγωνιστής πέρυσι, όσο κι αν δε θέλετε να το παραδεχτείτε...

  • Xristos-Larisa Τετάρτη, 07 Σεπτεμβρίου 2011 16:43 Συντάχθηκε από Xristos-Larisa

    Φίλε Τουρσουνίδη, έχεις καμία σχέση με τον παίκτη του ΠΑΟΚ? Γιατί δικαιολογείς το κόμπλεξ των Παοκτζήδων? Ο Μαρινάκης φταίει που δεν δίνουν τον Βιειρνίνια? Όσο για την μπαρτσελόνα καλά λέει το αρθρο ότι παίζει με τρεις επιθετικούς όπως θέλει να παίξει και ο Ολυμπιακός. Μέσι, Πέδρο (Αλέξις Σάντσες) και Βίγια παίζουν μπροστά και αλλάζουν θέσεις. Και στο κέντρο έχει τριάδα ο Γκουαρδιόλα, τον Τσάβι, τον Ινιέστα και τον Μπουσκέτς ή τον Μασεράνο ή από φέτος τον παικταρά (είμαι Άρσεναλ τι να κάνω) τον Σεσκ! Δεν έχει μεγάλη σημασία αν αυτό το ονομάζει κανεις 4-2-3-1 ή 4-3-3 ή 4-1-2-3 κτλ Το νόημα του άρθρου είναι σωστό. Εχεις δικιο οτι ο Ριέρα έπαιξε στην Εθνική ενώ ο Γέστε όχι, σκέψου όμως ότι ο Γέστε είναι Βάσκος κι αυτό σημαίνει πολλά στην Ισπανία (ελπίζω να κααλαβαίνεις). Ο Ριέρα πάλι έφυγε σαν αποτυχημένος από όλες τιες ομάδες που έπαιξε ενώ με την εθνική δεν πηγε ούτε στο Euro ούτε στο Mundial. Κι αυτό μάλλον κάτι δείχνει. Ο Γέστε είναι από τους ελάχιστους παίκτες που έχουν περισσότερα από 350 ματς και 50 γκολ στην Πριμέρα. Το αριστερό του τον εχουν αποθεώσει πολλοί, του Ριέρα κανείς! Ο Χαβίτο πατάει περιοχή αλλά είναι χασογκόλης. Τον Γκρίμπιτς που τον είδες??? όσο είδες και τον Ριέρα να πατάει (όπως μας λες) περιοχή? Μάλλον τα γιαλιά που φοράς στην φωτογραφια σου είναι μιοπίας έτσι???

  • Χρήστος Τουρσουνίδης Τετάρτη, 07 Σεπτεμβρίου 2011 01:00 Συντάχθηκε από Χρήστος Τουρσουνίδης

    Καλησπέρα κι από μένα. Χαίρομαι λοιπόν σήμερα που διάβασα ένα άρθρο (στο οποίο συμφωνώ στην βάση του, θεωρώ πως ορθά επωλήθη, αν και σε κακό timing), όπου διάβασα πως:

    i) Ο Ριέρα είναι παίκτης που δεν πατά περιοχή, σε αντίθεση με τους Γκρίμπιτς, Αμπτουν και Χαβίτο που το κάνουν!
    ii) Ο Γιέστε έχει μεγαλύτερο όνομα από τον Ριέρα στην Ισπανία!!
    iii) Η Μπαρτσελόνα παίζει 4-2-3-1...
    iv) Ο Βιεϊρίνια δεν παίζει στον Ολυμπιακό γιατί είναι κομπλεξικοί οι ΠΑΟΚτσήδες...

    Προς αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν:

    i) Οι Αμπτούν, Χαβίτο και Γκρίμπιτς δεν πατάνε περιοχή ούτε με αίτηση του νόμου 105. Όλοι μαζί (και ο Φέτφα μαζί) δεν πατάνε περιοχή όσο ο Ριέρα - που επίσης πατά ελάχιστα.
    ii) Ο Ριέρα έχει κάνει τη διαδρομή Εσπανιόλ-Λίβερπουλ-Εθνική Ισπανίας. Ο Γιέστε δεν έχει παίξει ποτέ στην Εθνική της χώρας του. Και μάλλον δε θα παίξει...
    iii) Αν η Μπαρτσελόνα παίζει 4-2-3-1 εγώ είμαι διευθυντής στη NASA. Πιστέψτε με, δεν είμαι...
    iv) Ο Βιεϊρίνια δεν παίζει στον Ολυμπιακό γιατί ο Μαρινάκης δεν δίνει τα λεφτά που ζητάει ο ΠΑΟΚ, όσα κι αν ειναι αυτά, ασχέτως αν τ'αξίζει ο παίκτης ή όχι

    Τελειώνοντας θα πω πως συμφωνώ με την τακτική του να πωληθεί ο Ριέρα, για να βγει ένα κομμάτι της χασουρας από την αγορά του. Απλά δε μπορώ να διαβάζω διάφορα για την αξία του και ανθρώπους που υποτιμούν έναν παίκτη που ήταν βασικότατος σε μια κατάκτηση πρωταθλήματος. Ευτυχώς βέβαια που υπάρχει η δημοκρατία και μπορεί ο καθένας να γράφει ο'τι θέλει, να διαμορφώνει απόψεις και να τον ακούει ο κόσμος - και να τον κρίνει παράλληλα...

  • saravalos-4 Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2011 20:28 Συντάχθηκε από saravalos-4

    Καποτε στο Far West, φιλε Georginho77!!!

    Ο Αρης...ΗΤΑΝ ανταγωνιστικο σωματειο. Εδω και 3 χρονια τερματιζουμε 2-3, οποτε οι αμεσοι ανταγωνιστες ειναι οσες ομαδες τερματιζουν πανω απο εμας.

    Πολυ σωστα αναφερεις την μεγαλη βαθμολογικη διαφορα που ειχαμε περισι, αυτο ομως τι σημενει??? οτι θα σου δωσω εναν ακομα ποιοτικο παικτη για να ξεφυγεις ακομα πιο πολυ??? Αν πιστευεις κατι τετοιο κανεις λαθος...και εμενα προσπικα μου φενεται λιγο υπεροπτικο και αλαζωνικο.

  • Georginho77 Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2011 19:12 Συντάχθηκε από Georginho77

    Για κάτσε, ρε συ Saravalos-4 Απο που κι ωε που ο ΠΑΟΚ είναι ανταγωνιστικός με τον Ολυμπιακό??? Διεκδικεί ο ΠΑΟΚ τον τίτλο? 20-25 βαθμούς πίσω μας τερματίζεται κάθε χρόνο!!! Ελεος πια με την καραμέλα του ανταγωνιστικού σωματείου. Ανταγωνιστικό σωματείο για σας είναι ο Αρης, όχι ο Ολυμπιακός!

  • saravalos-4 Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2011 19:06 Συντάχθηκε από saravalos-4

    Φιλε Peiraioti σωστα τα λες. Και με αυτα που λες μου δινεις δικιο. Δηλαδη οτι δεν υπαρχουν "ειδικες συνθηκες" και "κόμπλεξ των οπαδών του «Δικεφάλου»"... Απλα ο Ολυμπιακος θελει να κανει ενα σωστο ντιλ κοντα στα 4-5, άντε 7 μυρια....... και ο ΠΑΟΚ θελει αυτα τα λεφτα... αλλα απο ομαδα του εξωτερικου. Ειναι λογικο να ΜΗΝ θελει να ενισχυθει μια ανταγωνιστικη ομαδα.

    Εσυ δλδ αυτο το βρισκεις παραλογο απο την μερια του ΠΑΟΚ? Πιστευω πως οχι.

    Οποτε, πανω σε αυτο το θεμα, ας σταματησει ο "παπας" περι κομπλεξ κλπ.

  • Conan7 Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2011 17:28 Συντάχθηκε από Conan7

    Σε ευχαριστώ πολύ που μου έφτιαξες την ψυχολογία γιατί είχα χαλαστεί που έφυγε ο Ριέρα. Τελικά όμως με την ανάλυση σου κατάλαβα ότι δεν είναι και τόσο πρόβλημα που έφυγε. Στην τελική τόσους παικταράδες έχουμε. Αντε να δούμε και τον Φετφα. Καλά αυτοί οι παοκτζήδες είναι τελικά πολύ αστείοι! Ακου 15 εκ για τον βιειρίνια! Σιγά τον Κριστιάνο Ρονάλντο, ρε καρντάσια! Καλό παιχτάκι, αλλά για εδώ μέσα, μην τρελένεστε!

  • Peiraiotis Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2011 16:52 Συντάχθηκε από Peiraiotis

    Φίλε saravalos-4, το θέμα δεν είναι αν μπορεί (που δεν μπορεί φυσικά!) να δώσει ο Ολυμπιακός στον ΠΑΟΚ 15 εκατομμύρια για να πάρει τον Βιεϊρίνια. Το θέμα είναι να παίρνεις κάτι στην σωστή τιμή... Εσύ δηλαδή θα έπαιρνες ένα τζιν που αξίζει 50 ευρώ αν σου το έδινε κάποιο μαγαζί με 120; Φαντάζομαι πως όχι! Ίσως μάλιστα να περίμενες τις εκπτώσεις για να το πάρεις ακόμα φθηνότερα κι από 50!
    Ο Βιεϊρίνια είναι πολύ καλός παίκτης, αλλά η τιμή του δεν είναι 15 εκατομμύρια ευρώ. 4-5, άντε 7, ναι... Άλλα όχι και 15, όταν 5 έδωσε κοτζάμ Ίντερ για να πάρει τον Φορλάν!!!
    Τον Γενάρη πάντως ο Ολυμπιακός αν αποφασίσει να διαθέσει 4 ή 5 εκατομμύρια, θα βρει όχι μόνο έναν σούπερ αντί-Ριέρα, αλλά κι έναν ακόμα παικταρά

  • saravalos-4 Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2011 15:34 Συντάχθηκε από saravalos-4

    Αφου η διοίκηση του Ολυμπιακου μπορει να αποκτησει τον Βιειρινια........ας δωσει 15 μυρια(που ειναι η ρητρα του) και ας τον παρει χωρις να ρωτησει κανεναν και χωρις να δωσει λογαριασμο πουθενα

    τα υπολοιπα που λες περι ειδικων συνθηκων και κουραφεξαλα ειναι ΝΑ 'ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ!!!

  • alecosdi Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2011 11:19 Συντάχθηκε από alecosdi

    ΤΡΟΜΕΡΟ DEAL ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΟΧΙ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΒΡΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩΣΟΥΜΕ.ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΚΑΚΙΖΩ ΤΟΝ ΡΙΕΡΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΕΙ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ.ΑΠΛΑ ΜΗ ΛΕΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΙΜΠΑΓΑΣΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΓΕΡΙΝΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ.ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΕΛΕ Η ΤΟΝ ΚΑΣΤΙΓΙΟ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ?ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΡΗΤΗΡΙΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ....ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΩ?ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ.Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΛΥΣΗ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ Ο ΟΦΗ ΤΑ ΦΑΡΣΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΒΑΟΥΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΙΧΑΤ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ.

  • ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2011 16:58 Συντάχθηκε από ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ

    παιδια καλησπερα ειμαι καινουργιοσ τα λεμε.

  • Rhodes7 Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2011 15:53 Συντάχθηκε από Rhodes7

    Έχεις απόλυτο δίκιο. Ο Ριέρα σε σχέση με τον Γέστε στην Ισπανία είναι σαν να συγκρίνεις στην Ελλάδα τον Καπετάνο με τον Λυμπερόπουλο. Οι Τούρκοι δεν φημίζονται για τις επιτυχημένες μεταγραφές τους και ο Ριέρα θα είναι μιά ακόμα απογοήτευση για αυτούς! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τον Φετφατζίδη. Η αποχώρηση του Ισπανού μπορεί να του σώσει την καριέρα.

  • Δημητρης Σάββατο, 03 Σεπτεμβρίου 2011 18:39 Συντάχθηκε από Δημητρης

    σωστοτατος για ακομα μια φορα,εφυγε ο Γεκινι του 2011 και πηραμε μια...χαρα,δεν λεγεται.
    οσο αναφορα τον βαλβερδε μηπως πρεπει να φευγει κι αυτος σιγα σιγα;;;

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.